Meikäläinen haaveilee, että saadaan Erikois Yksi pidettyä joukkueen peräsimessä ja kärkeen joku kova tekijä. Muita muutoksia juuri en näe tarpeelliseksi, ellei sitten jotain todella kovaa ringin leventäjää (Reus olisi mielestäni täydellinen) oikean laiturin paikalle kilpailemaan Di Marian kanssa ja Kaka lihoiksi.
Reus kuulostaisi kyllä omaankin korvaan sopivalta oikeaan laitaan, mutta jos Bale on saatavilla niin ei vaan pysty sanomaan ei.
Itse näkisin Balen ja Cristianon pelaavan aikalailla vapaassa roolissa ja vaihtelevan laitoja niinkuin Realissa on tehty tähänkin asti. Toki Balella olisi kovissa peleissä myös puolustus vastuu mutta tuntuu mies senkin hoitavan myös Tottenhamissa tarvittaessa ja entisenä laitapakkina myöskin erinomaisesti.
Toisihan se lisää pelotetta hyökkäykseen ja avaisi Ronaldolle vieläkin enemmän tilaa koska enää ei voisi merkata vain yhtä pelaajaa ja lisäksi jos kärkeenkin saataisiin joku Cavanin tyylinen pelaaja joka pystyy myös pääpeliin niin olisi Realin hyökkäys aika timanttia.
Itse haaveilen myös Dortmundin İlkay Gündoğania joukkueeseen, mutta tämän siirron aika tulee ehkä vasta kesällä 2014 kun Xabi vaihtaa maisemaa.
Topparia Real kaipaa ilmeisesti myöskin ensi kesänä, kun Albiol on menossa takaisin Valenciaan. Siinä olisi myöskin jollekkin nuorelle toppari lupaukselle hyvä kasvualusta.
Essienin tilalle tarvitsee myöskin jonkun edullisen pelimiehen rotaatioon ja jos Mou jatkaa niin en ihmettelisi vaikka itse Frank Lampard tulisi valkoisiin. Chelsea on jo ajoissa ilmoittanut ettei jatka miehen sopimusta vaikka Lampard on ollut välillä jopa häikäisevässä vireessä.