Mun on kyllä pakko vielä palata tohon Baleen. Eli haluatte herran pelaamaan valkoisiin vain, koska on yksi tämän hetken kuumimmista ja parhaista pelaajista ja tekisi joukkueesta paremman.
Vastasit itse omaan kysymykseesi.

Viime kauden joukkueen pelissä oli monia ongelmia ja yksi niistä oli ratkaisuvoiman puute ja ennenkaikkea vaarallisuus kauempana maalista. Bale toisi näitä elementtejä. Ja lisäksi on kyllä pakko todeta, että eiköhän se mr. Bale kelpaisi ihan joka ikiselle joukkueelle maailmassa tällä hetkellä.
Mä en vaan ite lämpee ollenkaan siitä, kun Real on aina parhaitten pelaajien perässä ja kesäisin kootaan taas uutta joukkuetta sadoilla miljoonilla.
Eihän Real ole moneen kesään kuluttanut rahaa hankintoihin mitenkään erityisen paljon. Oikeastaan viimeinen tuollainen ''satojen miljoonien kesä' oli silloin kun Ronaldo ja kumppanit hankittiin. Mitä siitä on, neljä vuotta?
Florentino-setähän on toistanut jo vaikka kuinka kauan, että parhaisiin pelaajiin käytetyt suuret summat eivät todellakaan katoa mihinkään vaan ne ovat ikään kuin sijoituksia, joista käytetty summa saadaan takaisin korkojen kera.
Myös tämä on hyvä pointti.
Toi kuulostaa lähinnä joltain pikkupoikien intoilulta saada paras pelaaja omaan joukkueeseen.
No mitäs ihmeellistä siinä on, että ollaan innoissaan jos joukkue on hankkimassa yhtä maailman parhaista pelaajista. Fanejahan tässä kuitenkin ollaan eikä mitään jalkapallomaailman ammattilaisia.
Todetaan nyt kuitenkin vielä, että missään tapauksessa en toivo että joukkue mitenkään ''ihan palasiksi'' laitettaisiin tänä kesänä, vaan muutama täsmähankinta sinne tänne.