Kirjoittaja Aihe: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid  (Luettu 10525 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« : 15.09.2012, 19.45.09 »
15.9.2012 kello 23.00
Estadio: Ramón Sánchez-Pizjuan
Árbitro: Alberto Undiano Mallenco



Pakkovoitto. Voitto on tänään yksinkertaisesti otettava, koska jos neljän kierroksen jälkeen ero kärkeen on 7 tai 8 pistettä, on tilanne erittäin tukala jo näin varhaisessa vaiheessa kautta. Viime ottelussa päästiin jo voittokantaan, mutta sitä seurasi tämä surullisenkuuluisa Ronaldo-saaga. Vastaan asettuu vähämaalisesti pelannut Sevilla ja helppoa ei varmastikaan tule olemaan.

Maajoukkuetauon aikana ei juuri muusta puhuttu, kuin tästä Crisun surullisuudesta. Kaikesta huolimatta mies pelasi ainakin Azerbaidzania vastaan pirteästi ja ainakin mediassa ollaan vakuuteltu kaiken olevan kunnossa. Muutoin huolia aiheuttaa eniten ehkäpä Benzema, jolla ei tunnu pelaaminen sujuvan ihan parhaalla mahdollisella tavalla.

Sevillalla on käytössään hyvävireinen Negredo ja onhan nippu muutenkin täynnä laatuluokan pelaajia, kuten vikkelä laitalinkki Jesus Navas, joka maalasikin kertaalleen Realia vastaan keväällä.


Katseet kohdistuvat tänään erityisen vahvasti yhteen mieheen.

Kokoonpanot


REAL MADRID SQUAD LIST
Goalkeepers: Casillas, Adán y Jesús.
Defenders: Ramos, Marcelo, Pepe, Arbeloa, Varane y Albiol.
Midfielders: Khedira, Kaká, Özil, Xabi Alonso, Essien, Modric, Callejón y Di María.
Forwards: Cristiano Ronaldo, Higuaín, Benzema y Morata.

Viisaammat/ahkerammat kertokoot, missä on Coentrao. Muuten poissaoloja ei ole. Kaka tekee paluun ja mukana on sekä Modric, että Essien.

SEVILLA SQUAD LIST
Goalkeepers: Palop, Diego López
Defenders: Spahic, Fernando Navarro, Luna, Cicinho, Cala y Botía
Midfielders:Trochowski, Rakitic, Jesús Navas y Hervás, Kondogbia, Campaña, Medel y Maduro
Forwards: Babá, Manu del Moral y Negredo

Sevillalta poissa ex-Real peluri Reyes, jolla on jotakin ongelmia olkapäänsä kanssa.

Mahdolliset avaukset

Real Madrid (oma toive):
----------------Casillas----------------
-Arbeloa--Pepe--Ramos--Marcelo-
---------Khedira-------Alonso--------
--Di Maria----Modric-----Ronaldo--
----------------Higuain----------------

Alakerta lähes varmuudella tuo. Keskikentälle mm. Marca ehdottaa Khediran tilalle Essieniä, mutta saapa nähdä. 10-paikalle Modric tai Özil, itse valitsisin mieluummin Modricin. Myöskään mj-tauon levänneen Kakan tulo kehiin ei ole mahdottomuus, joskin yllätys. Di Marian paikan saattaa ottaa myös Özil ja pelaisivat Modricin kanssa molemmat. Callejon toki myös olemassa, mutta hänen avauspaikkaansa en kyllä usko. Higuain mieluummin kärkeen kuin alavireinen Benzema.

Sevilla (Goal.com):
---------------Palop-----------------
Cicinho--Botia--Spahic--Navarro
--Rakitic---Medel----Trochowski-
Navas-------Negredo-------Manu

Varmasti aika lähellä totuutta.

Televisiointi

CMORE Urheilu näyttää pelin livenä. :peukku_ylos: Kuin myös Sport HD.


Streams

http://www.wiziwig.tv/
http://www.rojadirecta.me/
http://myp2p.bz/
http://atdhenet.tv/
VeikkausTV

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #1 : 15.09.2012, 19.54.30 »
Marcan ennustama avaus :o
Real
Casillas; Arbeloa, Pepe, Ramos, Marcelo; Alonso, Essien, Özil; C. Ronaldo, Di Maria, Benzema



Tekeekö tämä mies debyyttinsä tänään?
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #2 : 15.09.2012, 20.46.19 »
Kiitoksia Tami!  :peukku_ylos:

Noniin nyt ollaan taas jalkapallon parissa pienen tauon jälkeen helvetti soikoon, kyllä harmitti kun ei kyennyt katsomaan edellistä peliä, jäänyt myös futisnewssit vähälle. Tosissaan pakkovoittoahan tässä on taottava kun oli niin pirteä rynnistää tälle kaudelle. Muistaakseni viime kauden pelit eivät olleet mitään herkkua ja tuskin tämäkään mikään huuhaa peli tulee olemaan, puolivaloilla ei kolmea pistettä metsästetä. Hieman jännittää illan peli, tuli laitettua monivetokin huvin vuoksi.  :)

Ei muuta kuin kauppaan hakemaan ottelu-snäksiä ja odottelemaan avauskokoonpanoja, sekä itse peliä!  :pallo:
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #3 : 15.09.2012, 20.53.10 »
Kiitoksia alustuksesta  :traktori:

Laitetaan soppaan vielä Marcan painetun version veikkaus, jonka mukaan Kaka olisi avauksessa... Muuten permanentti olisi tuo perinteinen, jolla suurin osa viime kaudestakin tahkottiin. Tänään avaus voi kyllä olla melkein mitä tahansa. Itse toivoisin, että uudet herrat Modric ja Essien olisivat molemmat avauksessa.

Muistakaahan viritellä ajoissa oikeille taajuuksille, jotta ette vain missaa tätä: http://www.youtube.com/watch?v=wZ3TE3qoOxw

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #4 : 15.09.2012, 22.18.00 »
Aloituskentällinen: Casillas; Pepe, Ramos, Marcelo, Arbeloa; Khedira, Alonso; Özil, Ronaldo, Di María y Higuaín

Penkki:   Kaká, Benzema, Essien, Albiol, Modric, Callejón

Yllättävän yllätyksetön avaus. Tietääkö joku Coentraosta jotain?
« Viimeksi muokattu: 15.09.2012, 22.23.29 kirjoittanut MÖ »

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #5 : 15.09.2012, 22.42.19 »
Aloituskentällinen: Casillas; Pepe, Ramos, Marcelo, Arbeloa; Khedira, Alonso; Özil, Ronaldo, Di María y Higuaín

Penkki:   Kaká, Benzema, Essien, Albiol, Modric, Callejón

Yllättävän yllätyksetön avaus. Tietääkö joku Coentraosta jotain?
Oikeastaan aika tylsä avaus  ::)

Coentraolla on vielä tämä ja seuraava peli huilia "Puta Madre" -huutelujen ansiosta...

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #6 : 15.09.2012, 22.47.33 »
Coentraolla on vielä tämä ja seuraava peli huilia "Puta Madre" -huutelujen ansiosta...

Öh, niin tietysti, oishan tuo pitänyt muistaa ...

Toivottavasti Essien pääsis tänään kentälle.

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #7 : 15.09.2012, 23.00.37 »
Aina se Himno del Centenario kuulostaa aivan mahtavalta :sydän:

Taitaa kertoa karua kieltä Espanjan taloustilanteesta, kun edes näihin jättiläisten matseihin ei saada tupaa täyteen...

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #8 : 15.09.2012, 23.03.15 »
Mitä hvettiä nyt taas! 1-0  :peukku_alas:

Ensimmäisellä minuutilla ja kulmasta, voi saatana!

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #9 : 15.09.2012, 23.03.36 »
Tuon maalin näki tulevan heti kun kulmapotku lähti liikkeelle..

e. Pipita ei paljoa Fair Playstä välitä ja soppa on valmis...

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #10 : 15.09.2012, 23.04.26 »
Voi vitun erikoistilanteet.

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #11 : 15.09.2012, 23.21.41 »
Oishan tosta jo voinut tehdä vai mitä Pipita?

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #12 : 15.09.2012, 23.42.40 »
Jo kolmas keltanen Realille. Nyt Kepler Limalle. Sitä ennen argot.

E: ottakaa ny se DiMaria pois kentältä ennen kuin se poistetaan!
« Viimeksi muokattu: 15.09.2012, 23.45.54 kirjoittanut MÖ »

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #13 : 15.09.2012, 23.48.16 »
Realhan on täysin kriisissä. Pelaako tuolla kukaan lähelläkään tasoaan? Lisäksi Realin argokaksikon olisi kuulunut lentää jo ulos. Löytyisiköhän penkiltä pelastajaa?

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #14 : 15.09.2012, 23.49.09 »
1-0 tauolle. Tää on taas näitä vaikeita pelejä kun ei kiinnosta oikein se futis ekan 45 minsan aikana. Toivottavasti edes toinen puoliaika saadaan jotakin aikaiseksi.

Ainakin Pipita->Benz ja DiMaria->Callejon -vaihdot vois tehdä jo tauolla.

Saattaapi olla ettei Essieniä tänään vielä nähdä kentällä.

« Viimeksi muokattu: 15.09.2012, 23.51.34 kirjoittanut MÖ »

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #15 : 15.09.2012, 23.52.30 »
Realhan on täysin kriisissä. Pelaako tuolla kukaan lähelläkään tasoaan? Lisäksi Realin argokaksikon olisi kuulunut lentää jo ulos. Löytyisiköhän penkiltä pelastajaa?

heh...otas ne silmät perseestä, Sevilla se siellä repi ja potki mitä sattuu. Higuain vain hieman antoi takaisin kun kolme pelaajaa potki yhtäaikaa jaloille ja tuomari ei reagoinut mitenkään.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #16 : 15.09.2012, 23.58.26 »
Modric olisi pitänyt olla avauksessa alusta lähtien. Sillä sentään riittää motivaatiota pelata. Ei ole edes jälkiviisautta vaan ihan puhdasta faktaa.

Todella heikkoa. Di Maria ja Higuain pois sieltä, Lukaa ja vaikka Karimia kehiin.

kinde81

  • Viestejä: 149
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #17 : 15.09.2012, 23.59.55 »
Kyllä on kurjaa peliä,paljon pitää muuttua jos pisteille aiotaan päästä.Modric kehiin heti kiitos.

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #18 : 16.09.2012, 00.02.38 »
Aivan jäjetöntä sontaa..miten voi edellisen vuoden esityksistä laskea taso näin paljon!? Voidaan alkaa pikku hiljaa puhua isomman luokan ongelmista valkoisissa..ei siinä mitään vaikka turpaan tulisi mutta mitä tuolle pelille on tapahtunut???

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 4: Sevilla - Real Madrid
« Vastaus #19 : 16.09.2012, 00.05.26 »
heh...otas ne silmät perseestä, Sevilla se siellä repi ja potki mitä sattuu. Higuain vain hieman antoi takaisin kun kolme pelaajaa potki yhtäaikaa jaloille ja tuomari ei reagoinut mitenkään.
Niin no.. kummastakohan sitä helpommin lentää ulos: jaloille potkimisesta vai siitä, että kostaa sen...?