Kirjoittaja Aihe: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza  (Luettu 8584 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Redondo

  • Vieras
Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« : 03.11.2012, 11.06.57 »
Partido: Real Madrid - Real Zaragoza
Fecha: Sábado 03/11/2012
Hora: 20:00 (21.00 Suomen aikaa)
Estadio: Santiago Bernabéu
Jornada: 10
Árbitro: Estrada Fernández (Comité Catalán)

Arbeloa palaa tänään kokoonpanoon  :tuoppi:

Lähtökohdat:
Mestaruustaiston kannalta luvassa lienee tylsähkö viikonloppu. Sekä Realilla, että Barcalla on ennakolta helpohkot iltapuhteet kotistadioneillaan.

Zaragoza on aloittanut kauden ihan positiivisesti ja keikkuu tällä hetkellä sijalla 9. Taktiikkana Aragonian ylpeydellä on ollut pitää ottelu vähämaalisina. Zaragozan otteluissa onkin tehty tällä kaudella 2. vähiten maaleja kaikista La Ligan porukoista.

Xabi on tänään pelikiellossa, joten kaikki miehen arvostelijat voivat ihastella tänään Realin keskikentän toimivuutta ilman Baskitaituria. Itse veikkaan, että se näyttää samalta kuin joka kerta ilman Xabia eli aivan mädältä.

Kokoonpano:
Porteros: Casillas, Adán y Jesús.
Defensas: Arbeloa, Varane, Pepe, Sergio Ramos, Nacho, Carvalho y Albiol.
Centrocampistas: Kaká, Álex, Özil, Essien, Modric, Callejón y Di María.
Delanteros: Cristiano Ronaldo, Benzema e Higuaín.

Arbeloa siis palaa kokoonpanoon. Marcelo, Coentrao ja Khedira ovat sairastuvalla. Xabi on pelikiellossa. Lisäksi Essienillä ja Ramosilla on ollut jonkin tason fyysisiä ongelmia. Essien ei ole ainakaan treenannut pariin päivään.

Ennakoitu avaus:
Loukkaantumiset ja pelikiellot laittavat taas avausta uusiksi. Benzema pelasi Copassa ja pelannee viikolla Dortmundia vastaan, joten uskon Pipitan olevan tänään avauksessa. Keskikentällä "varmoja" avauksen pelaajia ovat Cristiano, Özil, Di Maria ja Modric. Essien on avauksessa, jos vain on pelikunnossa. Muuten keskikentällä pelannee Pepe, Varane tai Kaka. Puolustuksessa paikat ovat myös auki Essienin ja Ramosin pelikunnon ollessa arvoitus. Jos Ramos pelaa, niin Arbeloa aloittanee vasemmalla. Ramosin poissaollessa Arbeloa on taas oikealla, jolloin Nacho on mahdollinen vasen pakki. Mikäli Varane tai Pepe nousee keskikentälle, niin Albiol tullee avaukseen. Paljon on siis auki vielä.

Oma, osittainen hassuttelu, veikkaus avauksesta:
---------------------Higuain------------------
Cristiano------------Kaka-------------Di Maria
-----------------Modric-----Özil--------------
Nacho-------Varane------Pepe--------Arbeloa
---------------------Iker---------------------
Olisihan mielenkiintoinen   8)

Televisiointi:
Valju, Derby D'Italia ja hockeylördag ajavat cmorella tänään edelle joten striimailuiksi menee...

Striimit:
http://www.wiziwig.tv/
http://www.rojadirecta.me/
http://myp2p.bz/
http://atdhenet.tv/
VeikkausTV

Muita linkkejä:
Marcan liveseurantaa
Goalin ennakko

snooker

  • Viestejä: 321
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #1 : 03.11.2012, 11.52.26 »

Oma, osittainen hassuttelu, veikkaus avauksesta:
---------------------Higuain------------------
Cristiano------------Kaka-------------Di Maria
-----------------Modric-----Özil--------------
Nacho-------Varane------Pepe--------Arbeloa
---------------------Iker---------------------
Olisihan mielenkiintoinen   8)

Olisi nimen omaan mielenkiintoinen  :peukku_ylos:
Oma realistisuuteen pyrkviä veikkaukseni (kyllä maikhel ja sergio kunnossa ovat ;)):
------------------Higuain-------------------------
Cristiano---------Özil---------------Di Maria
---------------Essien---Modric----------------
Ramos-------Pepe-----Varane-----Arbeloa

(näkyy olevan lähes sama kuin Marcan veikkaus. Ramos ja Arbeloa siellä toisin päin.)

Oli miten oli, varmahko voitto.

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #2 : 03.11.2012, 12.07.14 »
Tänks Redondo!  :peukku_ylos:

Kuten eilen ehdin jo tokaista, itselleni on outoa ettei kumpikaan keskikentän vakkareista ole paikalla, Xabilla vapaapäivä ja Khediralla häntä hellänä. Nuo kaksi herraa kuitenkin pelanneet paljon yhdessä tai vähintäänkin toinen ollut aina kuvioissa, tähän on puolustuslinjakin tottunut ja kun sielläkin suunnalla on pientä hämmennystä niin en ainakaan itse näe asioiden olevan tasapainossa. Toki meillä on laittaa pelimiehiä tilalle, mutta se miten joukkue pelaa on kyllä minulle vielä hiukan mysteeri.

Tässä minun kuviot, pelkkää mielikuvitusta siis:

••••••••••••20•••••••••••••
•••••7•••••10•••••22•••••
•••••••••3•••••19•••••••••
•••29•••18•••2•••17••••
••••••••••••••1•••••••••••••

Vaihdosta:

60' Özil, Kaka.
74' Di Maria, Callejon.
80' Modric, Alex.

 ::)

Näin siis mikäli Ramos ja Essien ovat sivussa, arvuuttelin myös välillä Albiol Carvalho, itselleni melko samantekevää jotenka Albiol tupsahti tuonne ensin ilman sen suurempia spekulaatioita. Toivottavasti peli kulkee herrojen välillä, oli avauskokoonpano sitten mikä tahansa.  :pallo:
« Viimeksi muokattu: 03.11.2012, 12.12.09 kirjoittanut Tsisou »
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #3 : 03.11.2012, 12.40.20 »
(näkyy olevan lähes sama kuin Marcan veikkaus. Ramos ja Arbeloa siellä toisin päin.)
Tuskimpa kuitenkaan näin päin ovat. Arbeloa tahkosi Liverpoolissa monesti ja Realissa käytännössä koko kauden 2009-2010 vasempana pakkina. Ramos sen sijaan ei ole ikinä, kenties yksittäiskertoja lukuunottamatta, vasemmalla tahkonnut.

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #4 : 03.11.2012, 14.06.22 »
Tuossa selaisin Transfermarktia ja hain samalla illan tuomarin statsit, mikäli pitänee paikkansa niin saa meidän joukkue olla varpasillaan. Nopeasti kalkulaattorilla laskettuna keskiarvo yli 5.77 korttia per ottelu.  ???

http://www.transfermarkt.co.uk/en/estrada-fernandez/profil/schiedsrichter_1647.html
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #5 : 03.11.2012, 19.00.18 »
Maalijuhlat tiedossa!  :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:

Heltsu

  • Viestejä: 1092
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #6 : 03.11.2012, 20.22.55 »
Realin avaus: Casillas, Ramos, Albiol, Pepe, Arbeloa, Modric, Essien, Cristiano, Ozil, Di Maria and Higuain.

Zaragoza: Roberto; Abraham, Loovens, Alvaro, Sapunaru; Apoño, Movilla, Montanes, Jose Mari, Victor, and Postiga

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #7 : 03.11.2012, 20.31.26 »
Vaihdossa: Kaká, Adán, Nacho, Callejón, Varane, Álex y Benzema.

Eiköhän tuolla miehistöllä sitten pärjätä perhana vieköön. Minun puolesta Ramos olisi voinut mennä salonkiin selkähierontaan ja nähdä sen sijaan Varanen topparina. Myöskin Mourinho kun on mennyt möläyttelemään Castillan toiminnasta niin olisi sitten voinut antaa nuorempien pelata, kuten peluuttaa Nachoa vasemmalla. Toivottavasti nähdään edestä vaihdosta sitten.

Pakkovoitto taas ja muuhun tulokseen ei voi tyytyä, tennislukemat kiitos tai olen syvästi pettynyt.  :pallo:

e: twitter huhuja:

Di Marialla tänään 100 virallinen ottelu Real Madridin paidassa.

There will be a minute of silence before kickoff in memory of the 4 girls that died in the Madrid Arena.

Real Madrid players will be wearing a shirt that reads "Ánimo Marcelo" tonight.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2012, 20.35.33 kirjoittanut Tsisou »
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #8 : 03.11.2012, 20.35.05 »
Mitä Varane tekee penkillä? Albiolin kämmäilyjä odotellessa.

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #9 : 03.11.2012, 20.35.52 »
Vaihdossa: Kaká, Adán, Nacho, Callejón, Varane, Álex y Benzema.

Eiköhän tuolla miehistöllä sitten pärjätä perhana vieköön. Minun puolesta Ramos olisi voinut mennä salonkiin selkähierontaan ja nähdä sen sijaan Varanen topparina. Myöskin Mourinho kun on mennyt möläyttelemään Castillan toiminnasta niin olisi sitten voinut antaa nuorempien pelata, kuten peluuttaa Nachoa vasemmalla. Toivottavasti nähdään edestä vaihdosta sitten.

Pakkovoitto taas ja muuhun tulokseen ei voi tyytyä, tennislukemat kiitos tai olen syvästi pettynyt.  :pallo:

e: twitter huhuja:

Di Marialla tänään 100 virallinen ottelu Real Madridin paidassa.

There will be a minute of silence before kickoff in memory of the 4 girls that died in the Madrid Arena.



Sehän olis sit loistava paikka Di Marialla laittaa pallo maaliin!  :pallo:

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #10 : 03.11.2012, 20.54.09 »
Mitä Varane tekee penkillä? Albiolin kämmäilyjä odotellessa.

Tähän täysin sama...ei voi ymmärtää Albiolin avauspaikkaa kun samalla Varane jätetään penkille :peukku_alas:

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #11 : 03.11.2012, 20.56.12 »
Mitä Varane tekee penkillä? Albiolin kämmäilyjä odotellessa.

Varmistellaan ettei tuu loukkaantumista ja pääsee dominoimaan Dortmundia vastaan?  8)
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #12 : 03.11.2012, 21.19.42 »
Harmi kun veikkaus tv:ssä niin huono laatu kuin jotain pixelimössöä... Ei kellään olis linkii jossa olis parempi laatu?  :peukku_ylos:

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #13 : 03.11.2012, 21.23.32 »
Harmi kun veikkaus tv:ssä niin huono laatu kuin jotain pixelimössöä... Ei kellään olis linkii jossa olis parempi laatu?  :peukku_ylos:

Itse kahtelen: http://www.rojadirecta.me

Jos nettiyhteys antaa periksi niin valkkaat sieltä suurimmasta päästä niin hyvin toimii. Alle 1500 kbps striimiä ei minun mielestä edes kannata kokeilla.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2012, 21.25.20 kirjoittanut Tsisou »
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #14 : 03.11.2012, 21.25.46 »
Pipita riparit pussiin ja 1-0. Laatukulma Modricilta, Di Marian kesot jääneet tänään järjestäen ensimmäiseen mieheen. Hyvin myös Albiol nousi pääpalloon ja lähellä, ettei mennyt se jo suoraan sisään.  :tuoppi:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #15 : 03.11.2012, 21.26.51 »
Di Maria GOOL  :pallo: :tuoppi: :peukku_ylos:

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #16 : 03.11.2012, 21.27.37 »
GOLGOLGOL!  :pallo: :pallo: :pallo:

Jos ei ensimmäisellä niin toisella sitten saakutti sentäs! Tästä se lähtee, tennislukemat tulossa kiitos!

e: Näin muuten peli ollut kyllä melkoista sähellystä, minun ruudussa Essien juoksee kentällä miten sattuu, myöskään Modricin panos tuohon keskikenttään ei näytä olevan ihmeellinen. Otteista puuttuu semmoinen tietynlainen varmuus kun vakkarit Xabi ja Khedira puuttuvat, tämä siis minun mielestäni.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2012, 21.31.43 kirjoittanut Tsisou »
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #17 : 03.11.2012, 21.27.49 »
Di Maria GOOL  :pallo: :tuoppi: :peukku_ylos:
Kaikki menee  :laugh:

e. Tuntuu, että vastustajat masentuvat, kun Özil, Di Maria ja Ronaldo pelaavat hetkittäin tosissaan. Zaragoza on jo henkisesti hävinnyt tämän matsin, enää vain on kyse kuinka rumasti.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2012, 21.39.18 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #18 : 03.11.2012, 21.27.55 »
Di Maria 2-0.

TAAS keskitys päin ensimmäistä miestä, Robertolta aika typerästi torjuttu suoraan eteenpäin ja taas karat pussin.  :traktori:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #19 : 03.11.2012, 21.27.56 »
Itse kahtelen: http://www.rojadirecta.me

Jos nettiyhteys antaa periksi niin valkkaat sieltä suurimmasta päästä niin hyvin toimii. Alle 1500 kbps striimiä ei minun mielestä edes kannata kokeilla.

Joo gracias tuosta.