Äänestys

Mikä on kunkin suosikki nappulakenkämerkki?

Adidas
31 (53.4%)
Nike
17 (29.3%)
Diadora
2 (3.4%)
Umbro
4 (6.9%)
Lotto
0 (0%)
Mitre
0 (0%)
Puma
2 (3.4%)
joku muu
2 (3.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 56

Kirjoittaja Aihe: Mikä kenkämerkki futaa?  (Luettu 19100 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Roberto

Mikä kenkämerkki futaa?
« : 10.02.2004, 15.21.58 »
Varmasti jokainen on joskus jonkin sortin nappulat jalkaan vetänyt, eli mikä merkki(mahdollisesti mallikin) on mielestäsi paras?
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

KesantoVesa

Re:Mikä kenkämerkki futaa?
« Vastaus #1 : 10.02.2004, 18.20.01 »
Ennen käytin nikejä, mut kaikki mallit tuppasivat olemaan liian kapeita jalkaani, joten nykyään käytän halpoja adidaksia. ;D

Pentti

• Vieras
« Vastaus #2 : 10.02.2004, 19.06.35 »
Joskus vuonna 2002 oli semmoiset jalkapallon mm kisakengät jotka olivat mustat lukuunottamatta takaa olevaa vaaleankeltaista/ruskeaa kohtaa, ainiin edessä oli vielä pieni semoinen saman värinen. Nimi taisi olla Tgx Ground tai jotain sinne päin. Parhaat kengät mitä olen omistanut.

Mikko

« Vastaus #3 : 10.02.2004, 23.05.29 »
Adidaksen kengät on noi nappulat, millä futista tulee pelattua. Muita ei ole edes pahemmin tullut testattua :).

Morienttes

« Vastaus #4 : 11.02.2004, 07.47.32 »
Kyllä Puma kingit rulaa. Niillä on tullu paljo pelailtuu. Hyvin kestäny isältä pojalle!   ;D

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #5 : 12.02.2004, 08.39.31 »
Piti vastata Adidas. Nappulakengät ovat ko. firman tuottamat, mutta uudet pitäisi ostaa ja ajattelin palata Puman kenkiin. Ne on hyvät. Turf-kengät ovat tällä hetkellä Umbron mallistosta, mutta nekin pitäisi vaihtaa uudempiin...

luisfigo

« Vastaus #6 : 13.02.2004, 14.27.24 »
Mulla on Umbrot ja hyvin pelaa. Samanlaiset kuin Owenilla ja Rooneylla. Rumat, mutta sain joskus alennuksesta -60% niin oli pakko ostaa ;D Diadorat on olleet parhaat mitä on ollut. Lotto on harmi vaan ali-arvostettu merkki sen takia kun se tekee myös niitä 20? pilipali kenkiä. Nike on näissäkin yli-hinnoiteltu merkki ja sama vaivaa vähän Adidastakin
« Viimeksi muokattu: 16.02.2004, 14.17.52 kirjoittanut luisfigo »
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Hebe

« Vastaus #7 : 13.02.2004, 18.20.50 »
Mul oli semmoset hienot valko-punaset niket hyvin pelitti mut jäi just pieneks tosin ei sillä merkillä nyt nii oo välii mut nikee äänestin

Roberto

« Vastaus #8 : 16.02.2004, 13.43.32 »
Ei näköjään tullu ite laitettua kommenttia...

eli Adidas on toistaiseksi ykkönen. Turffit & Precision2 & salikengät. Mutta Copat ja world cupit on paskat. Diadoraa on tullut testattua, aika hyvä lesti. Umbro&Nike liian lättänöitä, Puma melko tuntematon. Lotot on yhdet ja ne on hyvät.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Royce

• Vieras
« Vastaus #9 : 19.02.2004, 15.53.34 »
Eiköhän mee diadoran tai adidaksen puolelle... tuli ny äänestettyä ensimmäistä...
Mitreä ja Umbroa ei ookaan koskaan tullu edes käytettyä   ;D

Roberto

« Vastaus #10 : 20.02.2004, 15.04.59 »
Adidakselta tuli mielenkiintoinen uutuus F50, mainoskuvassa poseeraavat Trezequet, Cisse, Saviola ja Crespo. Nauhat ei roiku tiellä ja ulkonäkö on mielenkiintoinen ja yleisilme vakuuttava. Jos sopii jalkaan pitää ostaa kesäksi.  ;D

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #11 : 20.02.2004, 15.29.49 »
Itsekin totesin tuon Adidaksen uutuuden varsin kiinnostavaksi. Futarissa taisi olla tuo mainos. Hinta taisi olla hieman alle 100€, mikäli en pahoin väärin muista. Omalla kohdalla hieman harkinnanalainen ostos, mikäli on hintavampi, kun tulee pelattua lähinnä hiekkakentillä :'( ja tekonurmella. Kuluttavia alustoja, joten ei viitsi "liikaa" satsata kenkiin. Mikäli tuosta joku kovalle alustalle/tekikselle tarkoitettu versio tulee, niin ehkä sitten.

edit: itse itseäni korjaten. Tuli katsottua tuo mainos Futarista uudelleen ja kengurunnahkaiset F50:thän maksoikin jotain 150€. Nahkaiset taas olivat 79 tai 89€, mikäli nyt tällä kertaamuistan nyt oikein.
« Viimeksi muokattu: 24.02.2004, 13.18.56 kirjoittanut Petri P »

Hebe

« Vastaus #12 : 24.02.2004, 15.42.27 »
Kyllä tuo korjaus tais oikein mennä mitä ny oon futarista kattonu niitä kenkiä :D ;D

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #13 : 03.04.2004, 14.27.34 »
Tänään tuli ostettua uudet turffit: Niken Tiempo pro-jotain... Hemmetin kevyet oli jalassa. Ja mikä parasta, ne ovat aitoa nahkaa, joten muovautuvat vielä kivasti kun upottaa lämpimään veteen ja vetaisee märkinä jalkaan. Tai käy saunassa monot jalassa... tai... tai... Konstit ovat monet. Edelliset turffini (Umbrot) ovat jotain keinonahkaa, eivätkä ole kyllä muotoaan muuttaneet juuri lainkaan...

Alennushintana 69,90, mutta myyjä pisti vielä ilman tinkaamista 10 eurua hinnasta pois ja maksoin lopulta vain 59€. Myyjälle :tuoppi:

edit: ajatushäiriöt ja typot pois...
« Viimeksi muokattu: 03.04.2004, 14.30.47 kirjoittanut Petri P »

Royce

• Vieras
« Vastaus #14 : 03.04.2004, 15.48.19 »
Tai käy saunassa monot jalassa...

Whutta phuck dogg? :D

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #15 : 03.04.2004, 16.05.01 »

Tarkoitin lähinnä, että nahkaiset futiskengät saa "muovattua" jaloille sopiviksi. Tuo saunassa monojen pitäminen on yksi konsti pehmentää kenkää, jotta se muotoutuu. En ole itse ko. tekniikkaa koskaan kokeillut, enkä varmaan kokeilekaan, mutta muutama tuttu on tuotakin testannut  :D  Omakohtaisesti suosin kenkien uittamista muotoiluun.

luisfigo

« Vastaus #16 : 03.04.2004, 17.13.53 »
Sievit vaan jalkaan tai Camel bootsit ;D
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Roberto

« Vastaus #17 : 30.12.2004, 14.25.25 »
Tulipahan nyt sitten ostettua alesta Nike total 90-kengät epäsymmetrisine nauhoituksineen ja x-traxion nappuloineen. Vaikka tuossa aiemmin merkkiä mollasin olen ollut melko tyytyväinen, hinta oli lähes satkun kengistä vain 22€rkkiä, ja tuntuma on tekonurtsilla huippu!   ;D

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #18 : 30.12.2004, 17.46.58 »
Kengät on parhaat silloin kun ne istuu jalkaan ja on VALKOISET!!  ;D

Oon käyttänyt Adduu, Nikee, Lottoo, Pumaa ja hiukois ostaa Kelmet tai jotkut muut "la Liga" -kengät (Joma).. Tietenkin valkoset..  ;D

Kaikkien aikojen parhaat kengät mulla on ollu ekat Addun Predator Maniat (Valkoset..) Oijoi mikä tatsi oli...
Keittää vaan kun Adidaksen maahantuoja ei tuo niitä enään Suomeen... :'(
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #19 : 30.12.2004, 17.48.36 »

Tarkoitin lähinnä, että nahkaiset futiskengät saa "muovattua" jaloille sopiviksi. Tuo saunassa monojen pitäminen on yksi konsti pehmentää kenkää, jotta se muotoutuu. En ole itse ko. tekniikkaa koskaan kokeillut, enkä varmaan kokeilekaan, mutta muutama tuttu on tuotakin testannut  :D  Omakohtaisesti suosin kenkien uittamista muotoiluun.
Ite käytän tota... Pitää vaan muistaa sen jälkeen rasvata kengät huolella ettei nahka kuivu ja näin ei pysy muodossa kunnolla...
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."