Kirjoittaja Aihe: Kenet haluaisit?  (Luettu 68826 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #200 : 18.03.2006, 10.10.25 »
Lainaus
Kysymys ei ollut nyt kansallisuuksista. Kysymys oli asetettu Puskasille, mutta hienoa kun tulit ymmärtämään väärin. Jos kukkupallon pelaajat eivät voi olla taitavia, Real pelasi Arsua vastaan parhaimmillaan pelkkää kukkupalloa --> eikö Realissa ole sitten taitopelaajia? Väitän että on, joten kyseinen teoria on vähän hutera.

Real Madrid hävisi ottelun fyysisen kunnon ja motivaation puutteeseen.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #201 : 18.03.2006, 10.13.12 »
Lainaus
Ja kaksi kysymystä:

1. Oletko tosissasi?

2. Jos olet, niin miten määrittelet taitavan pelaajan?

Kyllä olen aivan tosissani. Jos haluat tietää kenet määrittelen taitavaksi pelaajaksi katso lista, jonka aikaisempaa viestiini laitoin.

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #202 : 18.03.2006, 10.16.55 »
Aikamoiset saa olla taitavan pelaajan vaatimukset, jos "Sumusaarilta on tullut vain yksi taitava pelaaja ja hänen nimensä on George Best."

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #203 : 18.03.2006, 10.18.39 »
Lainaus

2. Jos olet, niin miten määrittelet taitavan pelaajan?

 Jos haluat tietää kenet määrittelen taitavaksi pelaajaksi katso lista, jonka aikaisempaa viestiini laitoin.
Eli en minä ihan tuota kysynyt...    ja olikos tuossa listassa sitten kaikki...?

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #204 : 18.03.2006, 13.00.48 »
Aikamoiset saa olla taitavan pelaajan vaatimukset, jos "Sumusaarilta on tullut vain yksi taitava pelaaja ja hänen nimensä on George Best."

Voihan sitä tietysti pitää vaikka Aki Riihilahtea taitavana pelaajana, mutta sitten kai jokainen on taitava pelaaja.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #205 : 18.03.2006, 13.01.47 »
Lainaus
Eli en minä ihan tuota kysynyt...    ja olikos tuossa listassa sitten kaikki...?

Voit päätellä siitä, että viimeisen mainitun pelaajan perässä oli ...

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #206 : 18.03.2006, 13.36.45 »
Aikamoiset saa olla taitavan pelaajan vaatimukset, jos "Sumusaarilta on tullut vain yksi taitava pelaaja ja hänen nimensä on George Best."

Voihan sitä tietysti pitää vaikka Aki Riihilahtea taitavana pelaajana, mutta sitten kai jokainen on taitava pelaaja.
Jep, näiden herrojen väliin ei tietenkään mahtuisi ketään...

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #207 : 18.03.2006, 13.43.39 »
Lainaus
Jep, näiden herrojen väliin ei tietenkään mahtuisi ketään...

Mitäköhän tällä haet? Minun puolestani saat pitää taitava ihan ketä haluat, mutta älä käy muiden kimppuun varsinkaan kun et itse kykene mitenkään määrittelemään taitavaa pelaajaa.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2006, 13.46.28 kirjoittanut Puskas »

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #208 : 18.03.2006, 13.48.06 »
Lähinnä sitä, että lapsellisesti haet jatkuvasti esimerkkisi ääripäistä...

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #209 : 18.03.2006, 13.53.21 »
Voi nyt perkele.. Voitte tapella privaviestien avulla.. Tietenkin saa ja pitääkin keskustella, mutta toi nyt alkaa olemaan jo tosi lapsellista..  ::) :-\
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #210 : 18.03.2006, 14.02.30 »
Lähinnä sitä, että lapsellisesti haet jatkuvasti esimerkkisi ääripäistä...

Mistä ääripäistä? Minulla on oikeus ilmaista mielipiteeni. Sinähän se täällä lapsellisesti käyt jauhamaan paskaa ilman, että itse perustelisit mielipiteesi.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2006, 14.04.14 kirjoittanut Puskas »

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #211 : 18.03.2006, 14.07.20 »
Lähinnä sitä, että lapsellisesti haet jatkuvasti esimerkkisi ääripäistä...

Mistä ääripäistä?
Esim. Ronaldinho, Riihilahti, Best...    todella hyviä vertailukohtiako, kun puhutaan taitavuudesta?

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #212 : 18.03.2006, 14.14.03 »
Lainaus
Esim. Ronaldinho, Riihilahti, Best...    todella hyviä vertailukohtiako, kun puhutaan taitavuudesta?

Ketäs sitten pitäisi vertailla? Voinhan käydä vertailemaan vaikka Eto'ota ja Xavia, mutta miten se vie keskustelua eteenpäin? Mikä sinä olet kieltämään toisten vapauden omaan mielipiteeseen? Jos et itse kykene/uskalla mielipiteitäsi tänne kirjoittaa ja perustella, niin älä sitten käy muiden mielipiteitä arvostelemaan.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2006, 14.18.19 kirjoittanut Puskas »

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #213 : 18.03.2006, 14.19.37 »
Voi nyt perkele.. Voitte tapella privaviestien avulla.. Tietenkin saa ja pitääkin keskustella, mutta toi nyt alkaa olemaan jo tosi lapsellista..  ::) :-\

Niinpä, kun joillekkin se on niin vaikea ymmärtää, että kaikki eivät halua Real Madridiin t-paitakauppiaita vaan jalkapalloilijoita.

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #214 : 18.03.2006, 14.31.06 »
Lainaus
Esim. Ronaldinho, Riihilahti, Best...    todella hyviä vertailukohtiako, kun puhutaan taitavuudesta?

Ketäs sitten pitäisi vertailla? Voinhan käydä vertailemaan vaikka Eto'ota ja Xavia, mutta miten se vie keskustelua eteenpäin?
Juuri tuo ääripäihin vertaaminen ei vie keskustelua eteenpäin. Kun aluksi puhuttiin Rooneyn taitavuudesta, niin vertaamalla johonkin Bestin tai Ronaldinhoon ei asiassa päästä eteenpäin.

Mikä sinä olet kieltämään toisten vapauden omaan mielipiteeseen? Jos et itse kykene/uskalla mielipiteitäsi tänne kirjoittaa ja perustella, niin älä sitten käy muiden mielipiteitä arvostelemaan.
Olenko minä kieltänyt joltain vapauden mielipiteeseen? En edes pystyisi tekemään sitä vaikka haluaisin.

Ja kyllä minä yritän perustella mielipiteeni. Jos jokin jäi epäselväksi tai haluaa lisäperusteluita, niin kysy!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #215 : 18.03.2006, 14.46.52 »
Lainaus
Juuri tuo ääripäihin vertaaminen ei vie keskustelua eteenpäin. Kun aluksi puhuttiin Rooneyn taitavuudesta, niin vertaamalla johonkin Bestin tai Ronaldinhoon ei asiassa päästä eteenpäin.

Kerro sitten kehen pitäisi verrata ja ketä? Luuletko päättäväsi täällä sen, että ketä saa kenenkin kanssa vertailla?Ja miksei Rooneyta saa verrata vaikka Bestiin? Se, että Rooney ei kestä vertailua ei ole minun syytäni. Minulta kysyttiin määritelmää taitavaan pelaajaan ja annoin esimerkkejä ja Ronaldinhoa en minä keskusteluun tuonut. Jos et ole tajunnut, niin keskustelun aiheena on kenet kukin haluaa Real Madridiin, eikä Rooneyn taitavuus/taitamattomuus.

Lainaus
Olenko minä kieltänyt joltain vapauden mielipiteeseen? En edes pystyisi tekemään sitä vaikka haluaisin.
Ja kyllä minä yritän perustella mielipiteeni. Jos jokin jäi epäselväksi tai haluaa lisäperusteluita, niin kysy!

Kokoajanhan olet täällä kieltämässä muilta oikeuden ilmasita mielipiteensä ja vertailla pelaajia. Lisäksi et itse uskalla edes kunnolla ottaa osaa keskusteluun, vaan tyydyt arvostelemaan muiden mielipiteitä ilman mitään perusteluita. Yrität määräillä, että ketä pelaajaa saa kehenkin verrata aivan kuin sinä siitä päättäisit. Koita nyt aikuistua sen verran, että tajuaisit, että kaikki eivät jaa sinun mielipiteitäsi ja toimi kuten sinä haluaisit, etkä sinä pysty ketään pakottamaan pitämään omista suosikkipelaajistasi.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2006, 14.49.52 kirjoittanut Puskas »

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #216 : 18.03.2006, 15.06.22 »
No nyt menee keskustelu jo sen verta pois jalkapallosta, että jos Puskas haluat jatkaa, niin priva-viesteillä sitten, ok?

Siperia

  • Viestejä: 95
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #217 : 18.03.2006, 15.11.13 »
Rooneytä saa verrata Bestiin, meinaan vaikka poika on nuori, niin parin vuoden päästä on samalla viivalla kyseisen herran kanssa.
Henry olisi kiva nähdä Realissa. Meinaan, jos Ronaldo lähtee niin olisi pariksi kaudeksi  erittäin hyvä pelaaja. Eikä pääsisi sotkemaan Barcan kokoonpanoa  ;)

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #218 : 18.03.2006, 15.17.40 »
No nyt menee keskustelu jo sen verta pois jalkapallosta, että jos Puskas haluat jatkaa, niin priva-viesteillä sitten, ok?

Älä vie keskustelua ulos jalkapallosta. Minulla on oikeus puolustaa mielipiteitä, vaikka sitä varmasti taas seuraavassa viestissä yrität kiistää.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #219 : 18.03.2006, 15.19.02 »
Rooneytä saa verrata Bestiin, meinaan vaikka poika on nuori, niin parin vuoden päästä on samalla viivalla kyseisen herran kanssa.
Henry olisi kiva nähdä Realissa. Meinaan, jos Ronaldo lähtee niin olisi pariksi kaudeksi  erittäin hyvä pelaaja. Eikä pääsisi sotkemaan Barcan kokoonpanoa  ;)

Henryssä taas on se riski, että uran huippuhetket ovat pikkuhiljaa jo takana. Mieluummin ostaisin nyt pelaajia pidemmällä tähtäimellä.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2006, 15.23.05 kirjoittanut Puskas »