Juuri tuo ääripäihin vertaaminen ei vie keskustelua eteenpäin. Kun aluksi puhuttiin Rooneyn taitavuudesta, niin vertaamalla johonkin Bestin tai Ronaldinhoon ei asiassa päästä eteenpäin.
Kerro sitten kehen pitäisi verrata ja ketä? Luuletko päättäväsi täällä sen, että ketä saa kenenkin kanssa vertailla?Ja miksei Rooneyta saa verrata vaikka Bestiin? Se, että Rooney ei kestä vertailua ei ole minun syytäni. Minulta kysyttiin määritelmää taitavaan pelaajaan ja annoin esimerkkejä ja Ronaldinhoa en minä keskusteluun tuonut. Jos et ole tajunnut, niin keskustelun aiheena on kenet kukin haluaa Real Madridiin, eikä Rooneyn taitavuus/taitamattomuus.
Olenko minä kieltänyt joltain vapauden mielipiteeseen? En edes pystyisi tekemään sitä vaikka haluaisin.
Ja kyllä minä yritän perustella mielipiteeni. Jos jokin jäi epäselväksi tai haluaa lisäperusteluita, niin kysy!
Kokoajanhan olet täällä kieltämässä muilta oikeuden ilmasita mielipiteensä ja vertailla pelaajia. Lisäksi et itse uskalla edes kunnolla ottaa osaa keskusteluun, vaan tyydyt arvostelemaan muiden mielipiteitä ilman mitään perusteluita. Yrität määräillä, että ketä pelaajaa saa kehenkin verrata aivan kuin sinä siitä päättäisit. Koita nyt aikuistua sen verran, että tajuaisit, että kaikki eivät jaa sinun mielipiteitäsi ja toimi kuten sinä haluaisit, etkä sinä pysty ketään pakottamaan pitämään omista suosikkipelaajistasi.