Kirjoittaja Aihe: Kenet haluaisit?  (Luettu 68760 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kenet haluaisit?
« Vastaus #20 : 12.03.2004, 14.51.29 »
Realin paidassa vielä joskus haluaisin nähdä ainakin Ronaldinhon ja Nestan...Mites ois Forssell ;)
Suomalainen vois pelata vaihtomiehenä ja tulla aina sisään Raúlin tai Ronaldon tilalle. Kyllä tuonne puolustukseen pitäis kuitenkin saada joku voimakas toppari, jolla on kokemusta ja taitoa...saatais vähän enemmän varmuutta alakertaan.  :P

samuelinho

  • Viestejä: 10
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #21 : 12.07.2005, 23.16.35 »
Joo, eli siis kenet haluaisit nähdä realin paidassa. ??? Itse haluaisin nähdä Walter Samuelin, Nestan, Joaquinin tai Kakan. ::)

eikö toi walter samuel oo jo realis????

Hebe

  • Viestejä: 220
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #22 : 13.07.2005, 00.42.30 »
Joo, eli siis kenet haluaisit nähdä realin paidassa. ??? Itse haluaisin nähdä Walter Samuelin, Nestan, Joaquinin tai Kakan. ::)

eikö toi walter samuel oo jo realis????
katoppa millon tuo viesti on kirjotettu..

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #23 : 13.07.2005, 09.55.25 »
Ronaldinho!!!
Eiköhän tehdä siis sama ku Figon kans...
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Owen_05

  • Viestejä: 24
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #24 : 13.07.2005, 10.41.45 »
 kovia sanoja olis henry, robinho, r.ferdinand, joaquin, zambrotta, giuly, ronaldinho joku näistä olis kiva nähdä realin paidassa jossain vaiheessa... ;)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #25 : 13.07.2005, 10.48.55 »
Mistään Ronaldinhosta on turha puhua, haaveilla toki saa - sehän ei maksa mitään. Eikä Madrid kaipaa el Mágicoa, on vain myönnettävä, että se on Valkoisten ulottumattomissa. Ronaldinhosta on kasvamassa suuren luokan Barça-ikoni. Hän ei voisi ikinä pettää Blaugranaa menemällä sen suurimpaan viholliseen, koska hänellä on niin paljon jo tunteita Katalonian seuraa kohtaan. Hän ei ole rahan (ja menestyksen) perässä juokseva petturi, kuten Figo. Vaikka tietysti meidän madridistojen mielestä Figo ei ole petturi. Kaikkein tärkein Figon siirtymisessä aikoinaan oli kuitenkin menestymisen jano. Lusitaani tiesi, ettei koskaan pystyisi voittamaan Mestareiden liigaa Barcelonassa, mutta Madridissa hän pystyi.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #26 : 13.07.2005, 14.34.24 »
Joo se on ihan turha toivoa Ronaldinhoa Realiin, enkä mä varmaan haluiskaan Ronaldinhoa pysyvästi Realiin. Siinähän menis LA-liiga, Mestareiden liiga ja kaikki muutkin ihan tylsiks parin vuoden päästä, kun kaikki palkinnot voitettaisiin.  ::)
Väyrynen sinne pitäis saada antamaan namu-passeja Ronskulle ja Raulille! :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Rico

  • Vieras
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #27 : 19.07.2005, 10.21.32 »
Mistään Ronaldinhosta on turha puhua, haaveilla toki saa - sehän ei maksa mitään. Eikä Madrid kaipaa el Mágicoa, on vain myönnettävä, että se on Valkoisten ulottumattomissa. Ronaldinhosta on kasvamassa suuren luokan Barça-ikoni. Hän ei voisi ikinä pettää Blaugranaa menemällä sen suurimpaan viholliseen, koska hänellä on niin paljon jo tunteita Katalonian seuraa kohtaan. Hän ei ole rahan (ja menestyksen) perässä juokseva petturi, kuten Figo. Vaikka tietysti meidän madridistojen mielestä Figo ei ole petturi. Kaikkein tärkein Figon siirtymisessä aikoinaan oli kuitenkin menestymisen jano. Lusitaani tiesi, ettei koskaan pystyisi voittamaan Mestareiden liigaa Barcelonassa, mutta Madridissa hän pystyi.

Ronaldinho on kyllä uskomaton pelaaja, mutta se on totta että se on täysin Barcan pelaaja.

Figon hiipuminen on ollut kauhea pettymys minulle henkilökohtaisesti ja nyt suorastaan jo halveksun kyseistä pelaajaa. Se on kyllä ihme ku ei oo asennetta pelata sata lasissa jos pelaa Real Madridin paidassa tai muutenkin jos pelaa ammatikseen.

Minä haluaisin nähdä realissa Joaquinin tai Nedvedin... Mutta ehkä tällä hetkellä Joaquinista olis enemmän hyötyy joukkueelle ku Nedvedist.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2005, 10.24.32 kirjoittanut Rico »

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #28 : 27.08.2005, 16.01.27 »
minä haluaisin nähdä ihmeneloset eli Ronaldinhon, Adrianon, Kakan ja Robinhon pelaamassa yhdessä Realissa. Robinho on jo Realissa tulispa noi kolme viel. Myös Joaquin, Totti, Terry, Torres, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Diego, Lampard ja Robben olisivat loistavia hankintoja.

Chelsea tuskin päästää Lampardia, Robbenia ja Terryä, Ferguson ei varmaan halua päästää Rooneyta ja Cristiano Ronaldoa(siinä on Manulla loistava parivaljakko pitkäksi aikaa), Totti ei halua siirtyä Romasta, Gerrard ei halua varmaan lähteä Liverpoolista ja Barcelona ei varmaan halua päästää Ronaldinhoa Realiin, koska se ei halua että käy kuten sillon kun Figo myytiin. Joten potentiaalisia hankintoja seuraavilla kausilla on Adriano, Kaka, Joaquin, Torres ja Diego.

Diego kannattaisi hankkia nyt kun hänen hintansa ei ole viälä kallis, sillä muutaman vuoden päästä hän on huippupelaaja ja hinta sen mukainen. Lisäksi hän ja Robinhon ovat pelanneet useana kautena yhdessä ja tuntevat toistensa liikkeet.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2005, 16.11.52 kirjoittanut robinho »
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

Puuportti

  • Viestejä: 360
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #29 : 27.08.2005, 17.36.26 »
minä haluaisin nähdä ihmeneloset eli Ronaldinhon, Adrianon, Kakan ja Robinhon pelaamassa yhdessä Realissa. Robinho on jo Realissa tulispa noi kolme viel. Myös Joaquin, Totti, Terry, Torres, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Diego, Lampard ja Robben olisivat loistavia hankintoja.

Chelsea tuskin päästää Lampardia, Robbenia ja Terryä, Ferguson ei varmaan halua päästää Rooneyta ja Cristiano Ronaldoa(siinä on Manulla loistava parivaljakko pitkäksi aikaa), Totti ei halua siirtyä Romasta, Gerrard ei halua varmaan lähteä Liverpoolista ja Barcelona ei varmaan halua päästää Ronaldinhoa Realiin, koska se ei halua että käy kuten sillon kun Figo myytiin. Joten potentiaalisia hankintoja seuraavilla kausilla on Adriano, Kaka, Joaquin, Torres ja Diego.

Diego kannattaisi hankkia nyt kun hänen hintansa ei ole viälä kallis, sillä muutaman vuoden päästä hän on huippupelaaja ja hinta sen mukainen. Lisäksi hän ja Robinhon ovat pelanneet useana kautena yhdessä ja tuntevat toistensa liikkeet.

en myöskään usko et Kaká lähtee halvalla/helposti Milanist...veikkaan et kuuluu Milanin suunnitelmiin myös tulevaisuudessa, oikeastaan ainut kunnon pelirakentaja Milanis(Rui Costan päivät alkaa olla ohi)

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #30 : 27.08.2005, 20.06.06 »
Joo tuskinpa Kaka on Madridiin tulossa, mutta kun Zidane lopettaa olis kyllä ihan hyvä korvaaja. Diego on mielenkiintoinen pelaaja joka oli todella kova lupaus Santosissa, mutta ei onnistunut Portossa odotusten mukaisesti viime kaudella, joten hinta on varmaan melko alhaalla. Itse halajaisin Madridiin edelleen yhtä huippu topparia.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #31 : 28.08.2005, 12.32.43 »
AC Milanin joukkue tullaan rakentamaan Kakán varaan tulevina vuosina, kun Rui Costakin on jo vaihdossa ja pian eläkkeellä. Tuskin Kakáa koskaan nähdään Madridin paidassa
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #32 : 28.08.2005, 14.19.03 »
Myös "uusi Dunga" eli Renato olisi hyvä hankinta
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #33 : 28.08.2005, 16.29.14 »
Myös "uusi Dunga" eli Renato olisi hyvä hankinta

Ei Real tarvitse Renatoa mihinkään.. Meillä on jo tarpeaksi kilpailijoita pivoteksi.. Gravesen, Pablo Garcia, De La Red ja Helguera ja vielä perjaatteessa Gutikin.. Real kun ei käytä nähtävästi kuin yhtä pivotea.. Enemmän tarvitaan sitä topparia, vaikka Woody kuntoutuisikin..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #34 : 28.08.2005, 17.08.43 »
Myös "uusi Dunga" eli Renato olisi hyvä hankinta

Ei Real tarvitse Renatoa mihinkään.. Meillä on jo tarpeaksi kilpailijoita pivoteksi.. Gravesen, Pablo Garcia, De La Red ja Helguera ja vielä perjaatteessa Gutikin.. Real kun ei käytä nähtävästi kuin yhtä pivotea.. Enemmän tarvitaan sitä topparia, vaikka Woody kuntoutuisikin..

Helguera on toppari ja Guti ei ole mikään pivote. Ainoa hyvä pivote nykyjoukkueessa on Gravesen. Renato on Gravesenia parempi ja jos Renato hankittaisiin olisi joukkueessa kaksi hyvää pivotea. Realilla on kolme hyvää topparia nimittäin Pavon, Helguera ja Woodgate. Toki yksi huippuluokan puolustaja, kuten John Terry, olisi kelpo vahvistus nykyjoukkueeseen
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #35 : 28.08.2005, 17.37.50 »
Myös "uusi Dunga" eli Renato olisi hyvä hankinta

Ei Real tarvitse Renatoa mihinkään.. Meillä on jo tarpeaksi kilpailijoita pivoteksi.. Gravesen, Pablo Garcia, De La Red ja Helguera ja vielä perjaatteessa Gutikin.. Real kun ei käytä nähtävästi kuin yhtä pivotea.. Enemmän tarvitaan sitä topparia, vaikka Woody kuntoutuisikin..

Helguera on toppari ja Guti ei ole mikään pivote. Ainoa hyvä pivote nykyjoukkueessa on Gravesen. Renato on Gravesenia parempi ja jos Renato hankittaisiin olisi joukkueessa kaksi hyvää pivotea. Realilla on kolme hyvää topparia nimittäin Pavon, Helguera ja Woodgate. Toki yksi huippuluokan puolustaja, kuten John Terry, olisi kelpo vahvistus nykyjoukkueeseen

Helguera on mun mielestäni alunperin juuri pivote.. Guti pelasi viime kaudella pivotena melko paljon.. Jos saan kysyä niin kuinka monta Renaton peliä olet nähnyt?? Mä olen nähnyt vain ne pari peliä Confederatin Cupissa joissa Renato tuli vaihdosta.. Älä nyt vain sano että olet pelannut CM:a ja sen perusteella Renato on parempi kuin Grava, sillähän on melko paljon niitä kaksikymppisiä ???.. Sitä paitsi meillähän on ne kaksi pivotea.. vai?? Plus vielä De la Red ..Pivotet eivät ole Realin heikkolenkki
Renato on hyvä, mutta en vain ymmärrä miksi Renato olisi parempi kuin Grava.. Eikä niitä brasseja koko joukkue voi olla täynnä..
 Pavon ei kyllä ole kovinkaan hyvä toppari, jos saanen sanoo.. Hyvä mutta ei tarpeaksi hyvä.. Puolustus on se heikkolenkki..
Ei kannata ostaa pelaajia, joita ei perjaatteessa tarvita..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #36 : 28.08.2005, 17.50.16 »
en pelaa mitään CM:aa
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #37 : 28.08.2005, 21.16.57 »
Myös "uusi Dunga" eli Renato olisi hyvä hankinta

Ei Real tarvitse Renatoa mihinkään.. Meillä on jo tarpeaksi kilpailijoita pivoteksi.. Gravesen, Pablo Garcia, De La Red ja Helguera ja vielä perjaatteessa Gutikin.. Real kun ei käytä nähtävästi kuin yhtä pivotea.. Enemmän tarvitaan sitä topparia, vaikka Woody kuntoutuisikin..

Helguera on toppari ja Guti ei ole mikään pivote. Ainoa hyvä pivote nykyjoukkueessa on Gravesen. Renato on Gravesenia parempi ja jos Renato hankittaisiin olisi joukkueessa kaksi hyvää pivotea. Realilla on kolme hyvää topparia nimittäin Pavon, Helguera ja Woodgate. Toki yksi huippuluokan puolustaja, kuten John Terry, olisi kelpo vahvistus nykyjoukkueeseen
Pablo Garcia ei ole hyvä vai? Minkä perusteella tuomitset? Ja Helguera on pivote joka on topparipulan takia pelannu viime vuosina topparia.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Roopeldo

  • Viestejä: 46
  • Ei oo muutaku Kärpät
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #38 : 29.08.2005, 11.26.53 »
Itse haluaisin ainakin Daniel Carvalhon. Pari kertaa olen nähnyt miehen pelaavan, ja oioi, kyllä siinä silmä lepää ;D Puolustukseen voisi hankkia yhden kovan luun :peukku_ylos:
- MIKSI HJALLIS kutsuu kesäisin Teemu
Selänteen mökilleen? -Hän haluaa sinne maailman parhaan laiturin.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #39 : 29.08.2005, 19.23.25 »
Itse haluaisin ainakin Daniel Carvalhon. Pari kertaa olen nähnyt miehen pelaavan, ja oioi, kyllä siinä silmä lepää ;D Puolustukseen voisi hankkia yhden kovan luun :peukku_ylos:
Oli kyl semmosissa liekeissä Carvalho Super Cupin finaalissa et ei paremmast välii.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."