Kirjoittaja Aihe: Onko Iker Casillas homo???  (Luettu 1770 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hopeapaju

• Mi alma vive en España.
Onko Iker Casillas homo???
« : 26.04.2004, 22.05.03 »
Espanjan kanavalla on (kai?) spekuloitu että Realin maalivahti (kuten kaikki tiiätte) Iker Casillas olisi homo.. Onko kenelläkään tästä asiasta varmempaa tietoa??  ???
Onko kaikki tämä sekoilu nyt siitä Beckhamin suudelmasta vai mistä?? Toivottavasti joku tietäisi jotain.. Ei että se olisi NIIN tärkeää.. Olisi vaan kiva tietää.
Kirjotelkaa takasin päin jos teillä on parempaa tietoa.. voi olla että mäkin oon ymmärtänyt jotain väärin?? Who knows?  ???
No joo. Homo tai ei.. Iker on paras!

Jan
Con cariño para ti, mi amor.

luisfigo

Re:Onko Iker Casillas homo???
« Vastaus #1 : 26.04.2004, 22.34.23 »
Homo hyi helvetti :-X Ei kai sentään meidän Iker ole sellaseen touhuun sekaantunut, kyllä sen Beckhamista uskoo. Ja Gutikin menee ihan ymmärryksen puolelle, mutta että Iker Casillas >:(
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

tiia

• iHala Madrid!
« Vastaus #2 : 26.04.2004, 22.34.46 »
Piti sitten aloittaa uusi topicci tämmöisestä? mitä ihmeen väliä sillä on vaikka Iker olisikin homo? saa ainakin minulta kaiken kunnioituksen maalivahtina. Homoudesta en tiedä, mutta lehtien palstoilta olen lukenut Ikerin seurustelevan Laura- nimisen naisen kanssa, joka on hänen lapsuudenystävänsä ja ammatiltaan opettaja. Ovat kuulemma olleet jo monta vuotta yhdessä..

Hopeapaju

• Mi alma vive en España.
Homo tai ei silti paras...
« Vastaus #3 : 26.04.2004, 22.50.32 »
Kyse ei ollut siitä etten kunnioittaisi Iker Casillasta.. ja tiesin Laurastakin mutta halusin vain kysyä onko kukaan muu kuullut Ikerin olevan homo.
Mielestäni Casillas on loistava maalivahti ja keskustelun aloittamisen tarkoituksena ei ollut pilkata tai muuta maalivahtia vaan kysyä onko kenelläkään tietoa Ikerin suuntautumisesta.
Homot on musta ihan hyvä asia ja tieto ei tule vaikuttamaan mitenkään siihen onko Casillas hyvä maalivahti vai ei. Casillas tulee aina mielestäni olemaan paras.
Anteeksi siis jos olen antanut väärän kuvan keskustelusta jollekin!!

Jan
Con cariño para ti, mi amor.

luisfigo

« Vastaus #4 : 26.04.2004, 22.51.23 »
Vai että tällainen tapaus tällä kertaa ???
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

tiia

• iHala Madrid!
Re:Homo tai ei silti paras...
« Vastaus #5 : 26.04.2004, 22.54.02 »
Anteeksi siis jos olen antanut väärän kuvan keskustelusta jollekin!!

Jan
Lainaus
ei mitään  ;)

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
No onpa taas aiheet...
« Vastaus #6 : 27.04.2004, 09.05.40 »
Kyllähän tuosta otsikosta voi helpostikin saada sen kuvan, että täällä vain pilkataan Ikeriä.

Itse laittaisin tälle kyllä lukituksen tai poistaisin. Mikko on vastuussa Juhanan sinkoillessa metsissä, joten hän saa päättää

el Blanco

« Vastaus #7 : 27.04.2004, 15.44.48 »
Homo tai ei...kunhan hoitaa tehtävänsä kunnolla kentällä. Tai jos sittenkin...ei, ei voi edes aatella että Ikerman olisi luhistunut sellaiseen elämäntilanteeseen! :-X

Mikko

« Vastaus #8 : 27.04.2004, 17.20.27 »
Lukitsin :-X