Kirjoittaja Aihe: Kausi 2004-2005  (Luettu 142889 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Kausi 2004-2005
« : 19.07.2004, 16.25.09 »
Tää taitaa olla aika pakollinen topic ja meitsi avaa sen jo nyt niin muiden ei tarvii vaivautua. Eli, Real Madrid avaa La Liga -kautensa 28. päivä vieraissa Mallorcaa vastaan. Camp Noun -reissu on joskus marraskuussa...en nyt muista tarkkaa päivämäärää ja katalaanit tulevat Bernabéulle sitten joskus huhtikuussa. Huomenna Real pelaa ensimmäisen harjoitusottelunsa vieraissa minulle täysin tuntematonta Xerex Juvenilia vastaan ja sen jälkeen taitaakin vastassa olla Benfica vieraissa jos en nyt aivan väärin muista. Äh, loppuispa tää kesä jo niin pääsisi kausi taas alkamaan! :D ;)
Noh...täytyy kärsivällisesti vielä odottaa elokuun loppua. ;D

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #1 : 19.07.2004, 19.25.52 »

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #2 : 21.07.2004, 21.39.09 »
0 – XEREZ JUVENIL: Diego; Pedro, Covilla, Juanan, Pibet, Antonio José, Juanito, Urban, Ruiz, Ago, Sanro, Natera, Oku, Zurdo, Félix, Trujillo, Samuel, Beki, Piñero, Maki and Barbas.
5 – REAL MADRID: César; Mejía, Pavón, Samuel, Raúl Bravo; Helguera, Guti, Beckham, Zidane; Raúl and Ronaldo.
GOALS: 0-1: Ronaldo.
0-2: Ronaldo.
0-3: Zidane.
0-4: Raúl.
0-5: Guti.

Ensimmäinen harjoitusottelu on pelattu ja Real voitti sen mairittelevasti 0-5.

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #3 : 26.07.2004, 01.12.42 »
Benficaa vastaan sit 2-2 tasuri. Näki heti, miten Camacho on muuttanut Realin pelitapaa. Nyt lähdetään vahvast puolustuksest ja isketään Zidanen jne voimin muutama tappava hyökkäys ja matsi o siinä. Ei mitään kamikazea muuria päin koko ajan.

Kulmista nyt tulee maaleja edelleenki omiin (tosin mejia ja pavon kentäl siihen aikaan) mut minkäs teet ku on 2 kääpiötä laidoilla  ::)

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #4 : 26.07.2004, 02.13.12 »
Benficaa vastaan sit 2-2 tasuri. Näki heti, miten Camacho on muuttanut Realin pelitapaa. Nyt lähdetään vahvast puolustuksest ja isketään Zidanen jne voimin muutama tappava hyökkäys ja matsi o siinä. Ei mitään kamikazea muuria päin koko ajan.

Kulmista nyt tulee maaleja edelleenki omiin (tosin mejia ja pavon kentäl siihen aikaan) mut minkäs teet ku on 2 kääpiötä laidoilla  ::)
Ei kai tää meinaa sitten pikkaisen puolustavampaa peliä?  :(
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #5 : 26.07.2004, 09.27.01 »
Puolustavampaa pelityyliähän tässä ollaan odotettu jo muutama kausi. Tuskin reali nyt mihinkään siilipuolustukseen ryhtyy ;)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #6 : 26.07.2004, 10.10.48 »
THE MATCH:

2 - BENFICA SL: Yannick (Moreira 57´); Argel, Paulo Almeida, Ricardo Rocha (Amoreirinha 60´), Miguel; Petit (Bruno Aguiar 60´), Do Santos (Fyssas 71´), Geovani, Sokota (Mantorras 79´); Zahovic (Manuel Fernandes 81´) and Simao (Joao Pereira 57´).

2 - REAL MADRID: Casillas (César 45´); Salgado, Helguera, Samuel (Mejía 84´), Roberto Carlos (Raúl Bravo 45´); Núñez (Miñambres 70´), Beckham (Pavón 45´), Guti (Celades 70´), Zidane (Solari 45´); Raúl and Ronaldo (Morientes 45´).

GOALS:
1-0, min.1: Zahovic, in a powerful shot from the front of the area.
1-1, min.2: Zidane heads a corner by Beckham, Yannick blocks ad Ronaldo puts the rebound in the net.
1-2, min. 77: Morientes makes the most of a loose ball in the small area.
2-2, min. 91: Giovani heads in a corner kick.

REFEREE: Bruno Paixao, Portugal.

INCIDENCES: Match commemorating the Centenary of the Benfica at the Stadium of Light before 40,000 spectators. Florentino Pérez, accompanied by Gento, Amancio and Emilio Butragueño, represented Real Madrid in the box for authorities, where the Spanish national coach Luis Aragonés was also present. Borja Fernández, Portillo and Luis Figo weren’t listed by Camacho.


Ensimmäinen maali päästettiin jo ensimmäisellä minuutilla, mutta onneksi itse vastasimme siihen heti toisella minuutilla. Voitto olisi toki ollut mukava, mutta Giovanni pääsi tasoittamaan viime hetkillä.  :P

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #7 : 26.07.2004, 11.08.48 »
No. ihan ok peli joka tapauksessa :)

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #8 : 26.07.2004, 15.56.19 »
Koskahan Figo nähdään kokoonpanossa?  ::)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #9 : 26.07.2004, 19.16.32 »
Benfica-matsi on kotona nauhalla, pääsen katsomaan kuitenkin vasta ensi viikonloppuna... Mitä nyt ottelun nähneiltä kuulin, niin ottelu oli ollut melko rauhallista pelailua, mutta mitä sitä muutakaan kauden ensimmäisestä kovemmasta pelistä odottaa voi.

Alkaa jo innostus uutta kautta kohtaan nousemaa :peukku_ylos:
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #10 : 26.07.2004, 19.27.17 »
Yep. Zizou oli aivan näkymätön ja Samuel hitaan oloinen... Ekaa matsia. Sitten 10. päivä kaikki relas ja toivottavasti historiallinen kausi edes

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #11 : 26.07.2004, 19.49.10 »
Kyllä tässä vaiheessa voi jo sanoa, että tulevasta kaudesta tulee parempi kuin viime kaudesta. Syvemmälle Real ei voi enää vajota sitten viime kauden. Camacho kyllä varmasti pistää joukkueeseen yhä uutta potkua. 8)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #12 : 29.07.2004, 16.06.54 »
Galactic Real Madrid opened up their pre-season with a 3-1 win over Japanese side Jeff United.

Things got sticky for the Spanish giants early on as Brazilian forward Marquinos put the home side ahead.

But shortly after the blond Guti got things back in order for Real with a precise shot.

Then, seven minutes before half time, a Raul strike put the Merengues coached by Antonio Camacho in-front.

‘El Moro’ Morientes added one late in the game to cap things off.


Taas päästettiin ekaksi omiin yksi ennen kuin homma alkoi toimia. Moro näemmä taas maalinteossa! ;D

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #13 : 29.07.2004, 16.22.23 »
Solari teki ton kolmannen maalin, ei Moro. Katos pistin oman postaukseni huhu-osastolle  ::)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #14 : 29.07.2004, 17.16.06 »
Goal.comilta virheellistä tietoa tällä kertaa. Kolmannen iski siis Solari.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #15 : 11.08.2004, 13.50.13 »
Noniin. Tänään sitten se "oikea" kausi alkaa CL-karsinnalla Wislaa vastaan. Alle kahden maalin voitto on huono tulos tänään.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #16 : 11.08.2004, 14.28.43 »
Joo, maalihanat pitää saada auki heti kättelyssä. Mahtaakohan omissa soida montaa kertaa?

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #17 : 11.08.2004, 15.51.58 »
Veikkaanpa, et Wisla iskee heti ekalla minuutilla ainoan maalinsa.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #18 : 11.08.2004, 21.52.49 »
Eipä iskenyt, vaikka aika epävarmasti onkin puolustus aloittanut. Carlos meinas pamauttaa maalin heti alkuminuuteilla...

Puhkin

  • Viestejä: 339
Re:Kausi 2004-2005
« Vastaus #19 : 11.08.2004, 22.06.04 »
Roiss, mistä näät ton pelin?