Äänestys

World Cup mestari 2004

Tsekki
2 (10%)
Kanada
10 (50%)
Ruotsi
0 (0%)
Saksa
1 (5%)
Slovakia
0 (0%)
Usa
2 (10%)
Suomi
5 (25%)
Venäjä
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 18

Kirjoittaja Aihe: World Cup  (Luettu 21605 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:World Cup
« Vastaus #60 : 08.09.2004, 18.54.13 »
Joo, Tkachuk kyllä paukutti huimat bojot. Toivottavasti kädet on kylminä Suomea vastaan. ;)...ellei sitten Slovakia yllätä Kanadaa... ::)
Siitähän se Suomen vastus vielä riippuu, eikös se niin ollut?

Royce

  • Vieras
Re:World Cup
« Vastaus #61 : 09.09.2004, 07.54.39 »
Kanada pistää kyl vahvaa peliä

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:World Cup
« Vastaus #62 : 09.09.2004, 08.23.07 »
Go Canada Go! Kyllä ne on aika ylivoimaisia! 5-0. Slovakia oli kyllä luvattoman huono tässä turnauksessa. Välieräparit ovat siis:
USA-Suomi, St. Paul.
Kanada-Tshekki, Toronto.

Kellot sitten soimaan perjantain ja lauantain välisenä yönä! ;)

Joni

  • Viestejä: 419
  • El Principe
    • www
Re:World Cup
« Vastaus #63 : 09.09.2004, 16.52.24 »
Kanada pistää kyl vahvaa peliä

Juu, Kanadan syöttöpeli on niin jumalaista, että tarvitaan ihmettä, jottei Kanada turnausta voita.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:World Cup
« Vastaus #64 : 09.09.2004, 20.17.23 »
Veikkaanpa et Suomelle on Perjantai-Lauantai yönä kyyti kylmää. Toivottavasti ei, mut todennäköisesti kyllä. Oma veikkaus: Suomi pahasti alakynnessä, mutta Kipper pitää numerot "siedettävinä": 5-1 jenkeille...  ::)
« Viimeksi muokattu: 09.09.2004, 20.17.43 kirjoittanut Epeli »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:World Cup
« Vastaus #65 : 10.09.2004, 12.50.29 »
Tulee niin vaikea peli, etten uskalla lähteä veikkailemaan. Parasta toivotaan, mutta pahinta selvästi odotetaan. ::)

Barcelona

  • Viestejä: 141
  • Oma teksti
Re:World Cup
« Vastaus #66 : 10.09.2004, 13.08.10 »
Suomi voittaa 4-0.. Kympillä tulosvetoon niin aamulla on mukava herätä.  ;D

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:World Cup
« Vastaus #67 : 10.09.2004, 21.29.42 »
USA - Suomi 4-1
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:World Cup
« Vastaus #68 : 11.09.2004, 04.34.26 »
Noniin, nyt sitä ollaan sit finaalissa! Erittäin hyvä peli Suomelta: Suomi - USA 2-1!!! ;D
« Viimeksi muokattu: 11.09.2004, 04.34.51 kirjoittanut Epeli »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:World Cup
« Vastaus #69 : 11.09.2004, 09.17.32 »
Noniin, nyt sitä ollaan sit finaalissa! Erittäin hyvä peli Suomelta: Suomi - USA 2-1!!! ;D
On kyllä Naganon pronssin kanssa Suomen kovin saavutus jääkiekossa, loistavaa! En olis uskonut että Suomi voittaa edes Ruotsia tai Tsekkiä missään vaiheessa
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:World Cup
« Vastaus #70 : 11.09.2004, 10.02.05 »
Jos ei muussa lajeissa pärjätä niin tässä sitten. Hyvä näin! Finaalista tulossa sitten tiukempi ottelu, mutta nyt jo Suomi on ylittänyt oman tasonsa reilusti :)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:World Cup
« Vastaus #71 : 11.09.2004, 13.25.15 »
Uu-uu-uuuu! Mamamamamamammmaaammamaaaaaaaaa!!! ;D
Uuh, mikä peli! Uuh, mikä voitto! Uuh, ja finaali odottaa Torontossa ja varmasti vastassa on (kas kas, yllätys, yllätys: CÄNÄDÄ!)...ellei sit Tshekki yllätä. ::) Suomi pelasi kyllä loistavaa hokia ja pystyi pitämään USA:n tähdet kurissa. Summanen on kyllä pistänyt hyvän keskialueen puolustuksen kuntoon. Se sitten tietää taas valvomista ti-ke -yöllä. 8)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:World Cup
« Vastaus #72 : 12.09.2004, 09.22.55 »
The Final: Canada-Finland, 9/14, Air Canada Centre - Toronto.
Suomen jääkiekkohistorian suurin ja tärkein ottelu odottaa!

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:World Cup
« Vastaus #73 : 12.09.2004, 10.10.28 »
Pieni ihme pitää tapahtua, jos Suomi ton aikoo voittaa. :-\

Jyppirulez

  • Viestejä: 12
  • Jumala armahtaa, minä EN!
Re:World Cup
« Vastaus #74 : 12.09.2004, 11.09.27 »
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!

Tsekki, miks menit tekemään tämmöisen virheen... :'(
Kuningas Voittamaton

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:World Cup
« Vastaus #75 : 12.09.2004, 17.56.46 »
Kanadan maalivahti Brodeur voi jättää finaalin pelaamatta loukkantumisen takia. Roberto Luongohan pelasi Tshekkiä vastaan ja voi hyvinkin olla, että mies joutuu/pääsee tolppien väliin myös tiistaina. ::)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:World Cup
« Vastaus #76 : 15.09.2004, 11.43.16 »
Suomi kaatui saappaat jalassa! Oli taas hieno taistelu vaikka Leijonat olivat hiukan vaisumpia kuin USA-pelissä. Kaikki kunnioitus kuitenkin jälleen kerran Kanadalle, jolle nostan ison käden! 8) Noh, taas yksi turnee ohi. :)

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:World Cup
« Vastaus #77 : 15.09.2004, 17.53.30 »
Loistava saavutus, Kanada ei antanut yllättää itseään.
Kuinka moni olisi uskonut ennen kisoja että Suomi on finaalissa, tuskin moni.

Jossain Suomi oli rankattu 7. ja 8 joukkueen turnaus kyseessä
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Royce

  • Vieras
Re:World Cup
« Vastaus #78 : 15.09.2004, 18.19.38 »
Hyvinhän se sujui. Tietysti ny vähän sääli et noinkin lähelle jäi, mut...... Kelpaa :)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:World Cup
« Vastaus #79 : 16.09.2004, 09.31.05 »
NHL-lakko on julistettu alkaneeksi. Toinen juttu on se, jääkö koko kausi pelaamatta ja näillä näkymin niinkin on jopa käymässä. ::)