Kirjoittaja Aihe: Football Manager 2005  (Luettu 12896 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Royce

• Vieras
Re: Football Manager 2005
« Vastaus #20 : 08.07.2005, 15.03.52 »
Khyl joudut maksaa enemmän vihollisseurana kuin muut.... Onhan noissa bugeja vaikka kuinka paljon... Tarjoot esim release clausen raulista ja pian pelaaja ilmottaa kuinka on tyytymätön, että valkku hyväksyy tarjouksia hänestä ja tahdotaan eroon plaa plaa

Rootface

« Vastaus #21 : 08.07.2005, 15.14.46 »
Juuust just just...
No toivotaan päivityksiä sitten ja pian!
Joaquinia oon tosiaan yrittäny hommata mutta jos Betis hyväksyy 28€milj. - 34€milj. tarjouksen, niin board sanoo, että pelaaja ei ole hinnan arvoinen...vaikea siinä on sitten pelaajia ostaa. Ronaldinhosta Barca halus 94€milj.
Ei ihan rahat piisannu.  :D
iVamos sanoi Sergio Ramos!

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #22 : 10.07.2005, 22.28.23 »
Juuust just just...
No toivotaan päivityksiä sitten ja pian!
Joaquinia oon tosiaan yrittäny hommata mutta jos Betis hyväksyy 28€milj. - 34€milj. tarjouksen, niin board sanoo, että pelaaja ei ole hinnan arvoinen...vaikea siinä on sitten pelaajia ostaa. Ronaldinhosta Barca halus 94€milj.
Ei ihan rahat piisannu.  :D
Heh, ite sain Ronaldinhon Valenciaan hintaan 29 milj. €  8)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #23 : 10.07.2005, 22.39.46 »
Meikä on maksanu Ronaldinhosta 65 milj €..  :D On se kuitenkin ollu sen arvoinen...

V.Kompany on sellanen pelaaja kenet ostan aina... Ja keskikentälle van der Vaart/Sneijder..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Rootface

« Vastaus #24 : 11.07.2005, 09.58.59 »
What! 29milj.€???? Vain, no huh huh!! Mielenkiintoista, että lähti toiseen baski-seuraan niin halavalla. Käytitkö jotain "kikkaa"??? Eli löytyykö jotain vedätys-tyyliä, jolla pelaajan muilutettua halvalla?
Joaquinista piti maksaa se 32milj.€, että läks..
Eremenko jr:n ostin ihan huvikseen, katellaan pääseekö edes reservissä pelaan...
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #25 : 18.07.2005, 18.56.09 »
Vanhemmissa managereissahan oli pari kikkaa mut onneks uusimmas ei ole..

Mä en ymmärrä miten te voitte saada pelaajia noin pirun halvalla!!  :keskari:
Meikä maksanu Joaquinista €50 milj.. Ei saatana nyt pitää ruveta keskittyyn noihin juttuihin...

Puuportti

« Vastaus #26 : 18.07.2005, 23.39.21 »
ite pelaan CM 04/05, liian pihi ostaakseni football managerin  ;D ostin juuri Gerrardin 60 millil, ykkösvaihtoehtoni Ballack olisi tullut maksamaan 77 millii  :o Ronaldinhon sais siinä 50 millin maissa...

luisfigo

« Vastaus #27 : 19.07.2005, 16.52.43 »
Mulla on ollut aina tapana vaan kerätä sitä rahaa tilille ja jotenkin vaan saada taktikoinnilla käännettyä ne matsit ??? Tai no onhan sitä tullut kerättyä esim. Schalke 04:n kanssa pari kautta rahaa ja jonkinlaista menestystä, sitten on jo fyrkkaa sen verran että voi tehdä pienen dream teamin :-*
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Puuportti

« Vastaus #28 : 19.07.2005, 17.15.41 »
ite pelaan täl hetkel Realil ni ei oo varmaan vaikee tietää et ei oo rahast pula  ;) pientä dream teamii oon ite rakentamas kans, kolmas kausi menos ja avaus näyttää tätä

Raul            Portillo

C Ronaldo                                                                                                                                         

Arteta                      Gerrard       Beckham

Evra               Samuel                 Woodgate       Bonera

Casillas

vaihdossa: Pavon, Reina, Emre, Iniesta, Ronaldo, Juli, Sestelo, Jesus, Elias

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #29 : 19.07.2005, 18.08.47 »
Realilla on liian helppoo... Meikä voitti ekana kautena kaikki kilpailut mis olin.. Voitin La Ligas kaikki pelit yhtä lukuunottamatta... Barcakin kaatui Camp Noulla 0-4...

Ronaldo    Raul (Robinho)

Ronaldinho (ZZ)

Becks (Fabregas)                    Joaquin (Juanfran)

Gravesen

Carlos (dede)       Samuel              Kompany               Salgado

Casillas

Helppoohan tollasella jengillä on voittaa...  :-\

Puuportti

« Vastaus #30 : 19.07.2005, 18.26.01 »
ite oon kahen ekan kauden aikana voittanu vaan kerran liigan ja siinä se  ;D johtuu kyl osittain siit et myin kahden ekan kauden aikana melkein kaikki alkuperäset realin pelaajat pois ja tuli pieni pelaajakato..pelaajat oli vihasii ja olin lähellä saada potkut  :) nyt kolmas kausi kuitenkin vaikuttaa lupaavalta, 10 ensimmäist sarjapelii on voittoi maalierol 26-2!!! jos nyt vihdoin tulis edes tupla  :peukku_ylos:  :tuoppi:

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #31 : 19.07.2005, 18.44.43 »
CL voittaminen on kaikkein vaikenta, jopa Realilla.. Inter on kaikista pahin vastustaja.. Yhes finaalis olis tullu dunkkuun rumasti ellei Toldo olis saanu punasta.. Sitten olikin helppo päästää Raul ja Robinho vauhtiin.. ;D

Pitääkin aloittaa kausi jollakin hieman heikommalla joukkueella kunhan taas innostuu peliä pelaamaan.. Sevillalla vois aloittaa kulta -ajan...  :peukku_ylos:

Puuportti

« Vastaus #32 : 19.07.2005, 21.33.17 »
mulla Juventus on pahin vastustaja...joka kausi oon UCL:ssä kyseiseen tiimiin törmännyt ja useimmiten hävinnyt. Buffon syttyy aina mua vastaan pelamaan 10, joten yritä siinä sitten ohittaa täydellisesti pelaavaa maailman parhainta maalivahtia!!! Samalla omat kärjet pelaavat 5 paikkeilla ja pakit vieläkin huonommin...sitten taas seuraavassa sarjapelissä Raul sun muut iskevät maaleja joka paikasta  :-\

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #33 : 27.07.2005, 13.43.52 »
Ei nyt meikän maailma kaatui!!!  :'(

Meikän FM ei suostu aloittaan uutta peliä!! Fockin windows pistää vaan virheilmoitusta!!  :keskari:
Sit ku yritin asentaa uudestaan niin tottakai meikän vanhat pelit hävis samalla... Nyt ei pahemmin FM:ää pelata... Saatana!!!  :keskari: :peukku_alas:

Niin et jos jollakin on kokemusta vastaavanlaisesta tapauksesta niin kertokaa ihmeessä lääke!!
« Viimeksi muokattu: 27.07.2005, 14.08.28 kirjoittanut Kärsä »

KesantoVesa

« Vastaus #34 : 27.07.2005, 19.01.04 »
Mun tietääkseni noi seivatut pelit löytyy jostain database-kansion syövereistä, mutta en tiedä miten ne sitten saisi loadattua sieltä. Ei tossa muu auta kun asentaa peli, hakea patchit uudestaan ja alottaa alusta. Harmittavaa tuollainen, yksinpelin häviämisen tosin vielä jotenkin kestää :keskari:

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #35 : 27.07.2005, 20.56.25 »
Joo no tiedän mis ne seivit on mut ajattelin et siellä datakansiossa olis virhe niin poistin senkin..  :peukku_ylos:

Pitää hakee uusin pätsi jos se auttais.. Ei voi muutakun kokeilla niin kauan eri vaihtoehtoja et oikee löytyy... ;D

RMad7

• Real is best of the best team.
« Vastaus #36 : 05.08.2005, 16.11.04 »
Kun pelasin Realilla joskus tammikuussa minulla oli meneillään kausi 07-08, yleisin kokoonpano oli ihan päin  :keskari:.tä. (ei enää ollut melkein ketään hyvää pelaajaa sillä kaikki lähti ja sain hankittua vain mm. ronaldinhon, crespon ja Rooneyn), mutta voittoja oli la ligassa jo 3, ihmettelen että pärjäsin niinkin hyvin.
« Viimeksi muokattu: 05.08.2005, 16.15.00 kirjoittanut RMad7 »

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #37 : 05.08.2005, 16.32.25 »
Mä en saa koskaan myytyä Realista juuri ketään.. Siis alkuperäisiä pelaajia, paitsi Solari on aina kovaa valuuttaa.. Solariakaan ei huvita myydä juuri koskaan mut parempi siitä on rahat ottaa..

Yleensä hankinnat jotka ei sopeudu lähtevät aika lennokkaasti pois meikä jengistä.. Hyvä esimerkki on Montolivo joka pelas yhes seivis n. 20 pelii yli 8:n keskiarvolla ja rupes äkillisesti ruikuttaa ettei sopeudu. Pelas pari pelii vitun huonosti, jonka seurauksena transfer list ja B -joukkue kutsui..

Kakaa en oo koskaan onnistunut hankkimaan lukuisista yrityksistä huolimatta..  :peukku_alas:

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #38 : 06.08.2005, 01.21.34 »
Oon kans naputellu tota Cm 03/04 aika lailla.. Interin kans oon parhaan menestyksen saanu.. Realil en oikee oo koittanu (en oo viittiny pilata joukkuet) ;).. Nyt kun saan FM:n toimimaa nii alotan realil.. :)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Galacticos

• Gracias Zizou!
« Vastaus #39 : 15.08.2005, 20.14.46 »
Olisikohan eräät vielä halukkaita pelaamaan verkossa FM2005:ta... Olisi mukavaa nähdä oma tasoni teitä vastaan... :peukku_ylos: