Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista (vol.2)  (Luettu 158673 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

luisfigo

Re:Huhuja pelaaja-siirroista (vol.2)
« Vastaus #20 : 27.12.2004, 23.00.53 »
Noniin, nyt sitte Real Madrid haluaa ostaa tammikuussa Robinhon, mutta samantien vuokrata kaverin johonkin toiseen espanjalais-seuraan. Voi jumalauta tätä Perezin touhua!  >:(
Don't worry we have a Becks.. ::)
Menikö oikein :-[
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Aslakki

• Valitut
« Vastaus #21 : 27.12.2004, 23.06.26 »
Tuossahan on sellainen ongelma, ettei Real Madridissa juuri nyt ole tilaa Robinholle ulkomaalaiskiintiön takia. Robinho haluaa siirtyä jo tammikuussa, mutta Madridissa on jo Roberto Carlos, Ronaldo ja Samuel. Robinho pelaisi toisessa seurassa sen aikaa, että joku edellä mainitusta kolmikosta saisi kaksoiskansalaisuuden.

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #22 : 27.12.2004, 23.45.59 »
Eikös Roberto Carlosilla ookkaa kaksoiskansalaisuutta? :o
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

el Blanco

« Vastaus #23 : 28.12.2004, 09.33.38 »
Ei, ei, ei, en ymmärrä nyt laisinkaan. >:(
Mutta eiks Ronaldolla ole jo tuo kaksoiskansalaisuus. taitaa saada sen vasta kesällä... ::)

el Blanco

« Vastaus #24 : 28.12.2004, 11.47.08 »
Real Madrid president Perez prepares Adriano assault
tribalfootball.com - December 28, 2004

Real Madrid president Florentino Perez has identified his galactico for next season - Inter Milan's Brazilian powerhouse Adriano.

In Italy earlier this month, Perez was bowled over by Adriano's hat-trick performance against Messina and has already discussed his signing with new general manager Arrigo Sacchi.

The arrival of Sacchi strengthens Perez's hand in his pursuit of the Brazilian. It was Sacchi who negotiated Adriano's loan move to Parma from Inter two years ago.

Perez has already made an enquiry for Adriano, but it was rejected by Inter majority shareholder Massimo Moratti. However, he came up against similar resistance before landing Ronaldo over two years ago.

Like Sacchi, Ronaldo also has a major role to play in the deal. The striker is good friends with Adriano and will work during Brazilian camps to try and convince him to quit Inter and move to Madrid in the summer.

luisfigo

« Vastaus #25 : 28.12.2004, 13.00.05 »
Ronaldo taitaa lähteä sitten muualle, jos toi toteutuu. Tai sitten hommataan muutama britti joilla on jalat jo valmiiksi leikkauskunnossa ::)

KesantoVesa

« Vastaus #26 : 28.12.2004, 13.38.59 »
Adriano olis liian hyvä hankinta. Veikkaan, että kesällä hankitaan keskikentälle joku englantilainen. Luultavasti Gerrard.

Becksi

• Vieras
« Vastaus #27 : 28.12.2004, 14.06.49 »
Adriano olis liian hyvä hankinta. Veikkaan, että kesällä hankitaan keskikentälle joku englantilainen. Luultavasti Gerrard.

jees. adriano ois kova sana, mut oishan tuo gerrardkin melekonen mies keskikentän pohjalle. ehkä paras sen paikan pelaaja täl hetkellä maailmassa.

Royce

• Vieras
« Vastaus #28 : 28.12.2004, 14.25.26 »
Gerrard olis ihan ok pelaaja (no eipä realil olis parempiakaan paikalle) mut ei taas tällasten 20-30 millin arvonen niinku aina brittien hinnoiks on tahtonut nousta. Sillä luulis kuitenkin olevan pelimotivaatiota, josta ei varmasti olis haittaa tähän diivatiimiin. Ja jos Adriano tulee, menee Ronaldo Interiin. Owenista hankkiudutaan varmaankin jo eroon. Ja Robinho hommattais jäis Raul, Adriano ja Robinho... Kelpais... Mut eiköhän 90% oo pelkkää paskaa...

Oli muuten 'huhu' AS:is et Real tarjois Samuelin, Woodgaten ja Owenin vaihdossa Eto'ohon. En tajua kellä on jo noin paljon mielikuvitusta
« Viimeksi muokattu: 28.12.2004, 14.26.17 kirjoittanut Roiss »

Aslakki

• Valitut
« Vastaus #29 : 28.12.2004, 14.25.37 »
Ronaldolle ja Roberto Carlosillehan yritettiin järjestää Espanjan passia, mutta muistaakseni tuo kaatui siihen ettei kumpikaan jostain syystä halunnut sellaista. Itse olisin muistellut, että Samuelilla olisi ollut kaksoiskansalaisuus, mutta eipä kai sitten.

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #30 : 28.12.2004, 14.40.25 »
En nyt oo satavarma mut Carloksella on mun mielestä espanjan kansalaisuus.. Ronskulla ei vielä oo..

Kuinka Adrianon suhteen muuten on? Onko sillä kaksoiskansalaisuus? Jos Perezin suunnittelemat menee läpi niin Realihan ostaa 2 "ulkomaalaista": Robinho ja Adriano.. Sit "ulkomaalaisia" olis 4-5, riippuu ny kuinka asioiden todellin laita on..

En oo koskaan tykänny sumusaarten pelaajista, mut nyt täytyy myöntää et toivon oikeen et Gerrard hankitaan ensi kaudeksi...  ;D

Ja joku hyvä puolustaja olisi kiva ostos...
« Viimeksi muokattu: 28.12.2004, 14.42.38 kirjoittanut Kärsä (VSA) »
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

el Blanco

« Vastaus #31 : 28.12.2004, 14.41.12 »
Oli muuten 'huhu' AS:is et Real tarjois Samuelin, Woodgaten ja Owenin vaihdossa Eto'ohon. En tajua kellä on jo noin paljon mielikuvitusta

Heh, tää ainakin on totaalista paskaa. :D

Adriano vaihdettaisiin Ronaldoon? Kävis ainakin mulle. :o

Mikko

« Vastaus #32 : 28.12.2004, 14.55.55 »
Miksi turhaan maksaa monta kymmentä miljoonaa Gerrardista, kun voi ostaa Väykän paljon halvemmalla? ;)

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #33 : 28.12.2004, 14.59.54 »
Väykkä on kyllä pelimies mut Gerrardilla on enemmän kovia matseja alla..
Ja ikäväkseni täytyy myöntää et loppupeleis Gerrard on kovempi pelimieskin..

Joo Adriano Ronskuun -kamppanja käyntiin!! ;D

van Bommel on kuitenkin aika todennäköinen hankinta kun miehen saa ilmaiseksi..

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #34 : 28.12.2004, 16.32.43 »

jees. adriano ois kova sana, mut oishan tuo gerrardkin melekonen mies keskikentän pohjalle. ehkä paras sen paikan pelaaja täl hetkellä maailmassa.
Et voi olla tosissas... Albeldaa tai Pedrettiä toivottu!
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

KesantoVesa

« Vastaus #35 : 28.12.2004, 16.49.33 »
Gerrard sopisi paremmin rugbyä pelaamaan, melkoinen sikailija kun on. Mielummin hankitaan joku hieman huonompi pelaaja kun englantilainen.

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #36 : 28.12.2004, 17.15.30 »
Mun mielestä tärkeintä nyt vaan on et Perez hankkii pari puolustavaa pelaajaa..
Miehen nimellä eikä kansalaisuudella ei oo mun mielestä enään väliä, kunhan hoitaa hommansa helvetin hyvin!

No kunhan se ei oo Saksalainen, Norjalainen, Irlantilainen, Skotti tai Walesilainen...
Englantilaisen voin jo jotenkuten hyväksyä...

Voin ihan puhtaalla omallatunnolla sanoa et Euroopan 10 parhaasta joukkueesta Realilla on ylivoimaisesti surkein puolustuspeli..  >:(
Ja sille kannattais ruveta tekeen jotain..

el Blanco

« Vastaus #37 : 28.12.2004, 17.25.24 »
Van Bommel olisi vastaus ongelmiimme.

luisfigo

« Vastaus #38 : 28.12.2004, 17.26.10 »
Miehen nimellä eikä kansalaisuudella ei oo mun mielestä enään väliä, kunhan hoitaa hommansa helvetin hyvin!

No kunhan se ei oo Saksalainen, Norjalainen, Irlantilainen, Skotti tai Walesilainen...

Voin ihan puhtaalla omallatunnolla sanoa et Euroopan 10 parhaasta joukkueesta Realilla on ylivoimaisesti surkein puolustuspeli..  >:(

Ei kato se peli vaan se mitä siellä paidan selässä lukee ;D

Becksi

• Vieras
« Vastaus #39 : 28.12.2004, 17.34.37 »

totta! mielestäni, kuten valkoinen mainitsi, reali tulisi hankkia van bommel. hän on yks parhaista puolustavista keskikentistä täl hetkellä. olisi tervetullut kyl realiin.