Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista (vol.2)  (Luettu 158834 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Royce

• Vieras
Re:Huhuja pelaaja-siirroista (vol.2)
« Vastaus #200 : 27.01.2005, 20.06.36 »
WHUUUTTTTTT

"Jari Litmanen Hansa Rostockiin"
« Viimeksi muokattu: 27.01.2005, 20.07.12 kirjoittanut Roiss »

Raul

• Vieras
« Vastaus #201 : 27.01.2005, 22.50.20 »
Jep litti Rostockiin  ;D  ;D

el Blanco

« Vastaus #202 : 28.01.2005, 08.03.33 »
Hienoa että Litti pääsi vielä jonnekin pelaamaan.

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #203 : 28.01.2005, 10.34.29 »
Kiva Litille..

Mahtaakohan tuo pitää paikkansa että Robinho olis tehny Realin kanssa 5 vuoden sopparin.. Luin planetfootball.comista..

Siellä oli myös Betiksen presidentti on kieltänyt ettei barcelonalla ole etuoikeutta Joaquiniin.. Toivottavasti ei ole..

Ja Real on tiedustellu Reyesin perään...  ???
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Royce

• Vieras
« Vastaus #204 : 28.01.2005, 13.20.28 »
Robinhon siirron pitäis olla varma. On tainnu molemmat osapuolet vahvistaa sen jos nyt vaan oikeen muistan whuteva

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #205 : 28.01.2005, 13.54.05 »
Hyvä!!

Getafe on ollu myös kiinnostunut Robinhosta ja Getafen presidentti oli ilmeisesti ollut Realiin yhteydessä että jos Robinho siirtyy Realiin tammikuussa niin olisi tämä mennyt pelaamaan loppukaudeksi Getafeen...

Olis ollut kannattavaa sillä Getafessa pelaamalla olisi pystynyt sopeutumaan espanjalaiseen pelityyliin...

el Blanco

« Vastaus #206 : 28.01.2005, 14.31.10 »
Taisi olla myös niin tuossa Robinhon jutussa, että jos Robinho sattuisi loukkaantumaan ennen siirtymistään Madridiin niin sopimus voidaan heti purkaa.  ::)

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #207 : 28.01.2005, 14.38.01 »
Joo niin oli.. Ja taisi olla vielä myös että Robinho halusi siirtyä jo tammikuussa pois Brasiliasta..

Hyvä että Robinho tulee Realiin.. Toivottavasti vain Real saa houkuteltua Joaquinin..

Eikä pahaa tekis päästä Becksistä eroon.. ;D

el Blanco

« Vastaus #208 : 28.01.2005, 14.56.28 »
Jos nyt tarkastellaan mahdollisia tulevia siirtoja ja omia toivomuksia, niin minun silmissäni tilanne olisi mainio tällä lailla: kesällä Beckham heivataan hiuksistaan v*ittuun, Robinho saapuu Madridiin ja myös Joaquin saadaan hankittua, Figon tilanne on mulle aika sama...voisi vaikka lähteäkin, mutta en panisi pahitteeksi jos jäisikin. Lisäksi olisi hyvä hankkia joku puolustaja, ei tarvitse välttämättä olla mikään maailman nimekkäin...del Horno? Luisao? Voisi vaikka yrittää Carvalhoa, mutta tuskin Chelsea myy. ::)

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #209 : 28.01.2005, 15.05.11 »
Jos nyt tarkastellaan mahdollisia tulevia siirtoja ja omia toivomuksia, niin minun silmissäni tilanne olisi mainio tällä lailla: kesällä Beckham heivataan hiuksistaan v*ittuun, Robinho saapuu Madridiin ja myös Joaquin saadaan hankittua, Figon tilanne on mulle aika sama...voisi vaikka lähteäkin, mutta en panisi pahitteeksi jos jäisikin. Lisäksi olisi hyvä hankkia joku puolustaja, ei tarvitse välttämättä olla mikään maailman nimekkäin...del Horno? Luisao? Voisi vaikka yrittää Carvalhoa, mutta tuskin Chelsea myy. ::)
Näyttää hyvältä.. Gravesenin saavuttua Realiin ei oo oikeen varsinaista tarvetta DMC:lle.. Vaikka lupaava kaveri sille paikalle olis maistuva juttu..

Puolustaja olis kova sana.. Carvalhohan olisi mieluiten siirtynyt Espanjaan pelaan ja on ilmoittanut että haluaisi pelata vielä joskus urallaan La Ligassa = Realin mahis saada kunnon toppari..

Toivottavasti Reali sais Cesarin tilalle B -joukkueesta hyvän veskarin..

Roberto

« Vastaus #210 : 28.01.2005, 15.31.52 »
MP:n Tamas Gruborovicsta tuli nyt luopio, kun hän siirtyi KuPSiin. Voi perseen suti... >:(

Se parhaiten nauraa, joka liigassa pelaa! Ja MP ei pelaa. Sitä paitsi Juha Malinen on jo ehtinyt verrata Tamasia Isäänsä ja "Losaan". Malinen on varma, että Tamas yltää eurokentille saakka.  8)
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

el Blanco

« Vastaus #211 : 28.01.2005, 15.35.17 »
Pidä vaan se luopio hyvänäsi, kalakukko-Roberto! :P

Roberto

« Vastaus #212 : 28.01.2005, 15.39.53 »
Pidä vaan se luopio hyvänäsi, kalakukko-Roberto! :P

Äläpäs tukehdu lihapiirakkaan siellä, Jukuripää!  :P
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #213 : 28.01.2005, 15.48.09 »
Veikkaanpa vaan että jos toi "luopio" pelaa hyvän alkukauden niin pelaa loppukauden tai seuraavan kauden HJK:ssa..
« Viimeksi muokattu: 28.01.2005, 15.48.26 kirjoittanut Kärsä (VSA) »

Roberto

« Vastaus #214 : 28.01.2005, 15.50.29 »
Ei pelaa. On kolmen vuoden sopimus, ja KuPS ei myy HJK:lle halvalla. Eurokentille tai kolme vuotta KuPS:ssa. Molemmat vaihtoehdot kuulostavat tosi hyville.  8)

el Blanco

« Vastaus #215 : 28.01.2005, 15.53.41 »
KuPS kuitenkin tippuu tämän kauden jälkeen takas Ykköseen ja kun tulevat Urskiin niin Tamas saa pullosta päähänsä. Myös sianpää lentää kohti kulmapotkua antavaa Juudasta! ;D

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #216 : 28.01.2005, 15.58.59 »
Niin joo unohdinkin että HJK ei osta pelaajia vaan odottaa että sopparit loppuu ja kaappaa sitten vasta... Kuten VPS:n Lammen Vesan.. Toisaalta siirto teki Vekalle hyvää...

Roberto

« Vastaus #217 : 28.01.2005, 16.51.48 »
KuPS kuitenkin tippuu tämän kauden jälkeen takas Ykköseen ja kun tulevat Urskiin niin Tamas saa pullosta päähänsä. Myös sianpää lentää kohti kulmapotkua antavaa Juudasta! ;D
Kenetkä Tamas on tapattanut? En minä ainakaan tiedä ketään. Ja eiköhän se isä-Gruborovichin koira syö sen sianpään ihan mielellään  ;)

Royce

• Vieras
« Vastaus #218 : 28.01.2005, 22.27.56 »
Tää nyt olikin vähän arvattavissa, mut nyt virallisesti jo ulkona;

Lopera kertoo omaavansa Florentinon kanssa suullinen sopimus siitä, että kun Betis saa tarjouksen Joaquinista, joka hyväksyttäisiin, ilmoitetaan se Realille optiolla korottaa tehtyä tarjousta ennen kuin se hyväksytään...

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #219 : 28.01.2005, 22.39.16 »
Adrianon mahdollisesta kaupasta täytyy sanoa, että sehän etenee ihan niinku kaikki muutkin viimekausien isot ostot: Ensin lehdissä lukee että kiinnostuneita ollaan, sitten spekuloidaan jo summilla, sen jälkeen Real Madridilta tulee tuo virallinen kaupan kieltäminen/"ulosvetäytyminen". Seuraava vaihe onkin sitten se kun Adriano poseeraa Marcan kannessa valkoinen paita kädessä ja sanoo: "Jesh, tätä mä oon aina toivonu 8)"
« Viimeksi muokattu: 28.01.2005, 22.39.41 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio