Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista (vol.2)  (Luettu 158877 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kärsä

• Oma teksti
Re:Huhuja pelaaja-siirroista (vol.2)
« Vastaus #220 : 28.01.2005, 23.10.18 »
Toi Joaquin juttu on odotettu ja toivottavasti Real tajuaa laittaa tarpeeksi rahaa tiskiin sillä uskon että mies maksaa hintansa monenkertaisesti takaisin....

Adriano on aivan loistava pelimies mutta mitä Real tekee noin monella kärjellä jos/kun Robinhokin tulee Realiin?? Raúl, Ronaldo, Owen, Robinho ja sit olis Adriano..

Ellei sitten Ronaldo ja Owen lähe hiuksista v*ttuun..  :D

Ai niin Ronaldon tukasta on vähä vaikee ottaa kii ;D
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

KesantoVesa

« Vastaus #221 : 29.01.2005, 08.58.00 »
Kahta hyökkääjää ei missään tapauksessa kannata hankkia. Silloin ei olisi tilaa kolmelle hyvälle, kun Raul ja Ronaldo pelaavat kumminkin, ellei sitten Ronaldo lähde pois, jota en todellakaan toivo. Portillo todennäköisesti hyljeksitään ja sitten on tilaa joko Robinholle tai Adrianolle. Molemmat kuulostavat aika hyviltä.
Luulisi seurajohdon tiedostavan sen, että joukkuetta pitää alkaa nuorentamaan. Zidane, Figo ja Carlos alkavat olla jo entisiä tähtiä, vaikka toki pystyvät vielä yhden kauden pelaamaan. Figollahan loppuu sopimus ensi kesänä, joten uusi pelaaja sinne on pakko hankkia. Uskon, että Joaquin tällä kerralla tarttuu realin haaviin. Näin äkkiseltään ei tule ketään muuta korvaajaa mieleen oikealle laidalle.

Royce

• Vieras
« Vastaus #222 : 29.01.2005, 10.25.07 »
Täs omat veikkaukset ens kauden siirroiks;

Sacchi jo todennutkin et pitää tapahtua radikaalit muutokset

Eiköhän niitä hankintoja tuu joku 5-6+ Solarin jatkari

Figo lähtee, samoin Owen... Ronaldo on epävarma. Robinho kuitenkin pystyy pelaamaan alempanakin kuin kärjessä.

Pankit kyl raiskataan ens kesänä

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #223 : 29.01.2005, 10.31.03 »
Joo en Ronskua pois halua mutta jos juuri Adriano tulisi Realiin niin voisi käydä niin että R vaihtaa seuraa.. Mut nämähän ovat pelkkiä oletuksia..
Onhan Ronsku ilmoittanut että haluaisi pelata Adrianon kanssa vielä samassa seurajoukkueessa..

Owenin vois kyllä lakaista maton alle..
Sitten olisi (HUOM! Oletetaan nyt taas!!) hyökkäyksessä Ronsku, Raúl, Adriano ja Robinho... Ei helvetti tässähän tekee ihan mieli pomppia yhdellä jalalla... ;D
Mut katotaan miten käy..  :)

luisfigo

« Vastaus #224 : 29.01.2005, 10.33.50 »
Sanokaa ny joku että se Beckham lähtee vihdoinkin??? :)
Menestys on kiertänyt Beckhamin aikana hyvin Valkoisia >:(
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #225 : 29.01.2005, 10.44.47 »
Sanokaa ny joku että se Beckham lähtee vihdoinkin??? :)
Menestys on kiertänyt Beckhamin aikana hyvin Valkoisia >:(
Tais Valkoinen aikasemmin toivoa että Beckham heitettäis hiuksista v*ittuun. ;D
Ja olen itse myös samaa mieltä.. Eiköhän sen paitoja oo tarpeeksi myyty jo..

Meni moottori jumiin eileen kun näin ainakin 3 mainoksessa D.Beckhamin naamavärkin.. Eikä yksikään mainos liittynyt urheiluun...  >:(

KesantoVesa

« Vastaus #226 : 29.01.2005, 11.07.37 »
Beckhamia tuskin myydään pois, mutta on totta että Bescksin takia pelit menee heikommin. Tälläkin hetkellä voisi pelata Guti ja Gravesen pivoteina, mutta aina on pakko tunkea se kalsarikuningas sinne ilman minkäänlaista kilpailua.
Ronskua ei mun mielestä missään nimessä pitäisi myydä. Niin kauan kun on realissa pelannut on käytännössä yksin vastannut joukkueen maalinteosta. Adriano tai Robinho eivät heti tullessaan pystyisi samanlaisiin maalimääriin.

Suker

• Oma teksti
« Vastaus #227 : 29.01.2005, 11.38.31 »
Real Madrid are scouting Lille midfielder Mathieu Bodmer.

AS says Real's technical staff have an extensive video library of the 22 year-old Frenchman and also have appointed a scout to track the youngster this season.

Bodmer is being considered for the summer market, but Real will face competition for the youngster with Arsenal and Juventus also among clubs to be tracking him.

Täysin vieras nimi mulle  :D

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #228 : 29.01.2005, 12.11.15 »
Joo en oo itekään kuullu koskaan.. Tai voi olla et oon kuullu mut eipä sano mitään nimi..

Joo ei Ronskusta voi pahaa sanoa.. Totta kai joskus, mut on kieltämättä Realin tykki.. Veikaisin kuitenkin et jos Adriano Realin paitaan tulisi olis hän aika lähellä Ronskun tasoa..

Ja vielä Becksistä.. Vaikka onkin iso läjä paskaa ei Realin huonous hänestä johdu.. Yksi pelaaja ei voi kaataa joukkuetta kuin ehkä yksittäisessä pelissä.. Esim. Escobar -94 (Jumalan siunausta) tai vaikkapa maalivahti imaisemalla pari helppoa.. Joukkue kaatuu joukkueena ja voittaa joukkueena.. Se on mun mielipide..

el Blanco

« Vastaus #229 : 29.01.2005, 13.29.12 »
Aika monet ovat unohtaneet Portillon puhuessaan seuraavan kauden hyökkääjistä. Minäkin kyllä ihan unohdin hänet tyystin :-[...Mutta jos Robinho tulee ja Joaquin myös, niin Robinhosta tulee ilmeisesti hyökkääjä, sillä Joaquin ottaa Figon paikan(Robinho voisi varmasti pelata myös "piilokärkenä", mutta tämä paikkahan on tunnetusti Raúlin). Silloin hyökkäyksessä kasassa olisivat Raúl, Ronaldo, Owen, Portillo ja Robinho. Adrianon hankintaa ei nyt kannata hirveästi miettiä. Mutta kuka lähtee hyökkääjistä? Jonkun olisi lähdettävä, muuten sen jonkun peliaika jää tod. pieneksi. Portillo? Kokonaan? Owen? Omasta puolestani lähtijä voisi olla Owen. Enemmän on tietysti sympatioita Portilloa kohtaan. Ja kuten Roiss vihjaisi, että Sacchi uudistaisi koko lössiä jopa viidellä pelaajalla...huhhuh...todella radikaaleja muutoksia on siis tulossa. Saas nähä...
« Viimeksi muokattu: 29.01.2005, 13.30.09 kirjoittanut Valkoinen »

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #230 : 29.01.2005, 13.43.44 »
Niin on käynyt et Portillo on jäänyt unholaan.. Itsellä on myös sympatiaa Portilloa kohtaan ja toivoisin et mies saisi vielä uransa hyvään nousuun.. Fiorentinassa mies ei viimeistellyt kuin yhden osuman Serie A:ssa.. Harjoituspeleissä taisi luistaa paremmin..

Valitettava totuus on kuitenkin ettei Perez luultavasti lähde myymään Owenia eikä todellakaan päästä irti Raúlista tai Ronskusta.. Robinhohan on pirun lahjakas ja edessä mahtava tulevaisuus joten Portillo saa paikan saadessaan todella pistää parasta peliin.. Ehkei sekään riitä vaan saa pelata paremmin kun kukaan edes odottaa..  :-\

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #231 : 29.01.2005, 15.47.38 »
Jaahas kyllä sitä jotain tapahtuu siirtomarkkionoilla..

Eli Pandianin hinnaksi on ilmoitettu 4 milj £ ja ostajiksi on ilmoittautuneet A.Villa ja Newcastle -> lähtee pilaamaan uransa..

Ja aikoinaan Realiin yhdistetty Coloccini on siis siirtymässä luultavasti Deportivoon..

Mun mielestä olis kannattanu ostaa aikoinaan Coloccini halvalla kuin Woodgate kalliilla..  :-\

el Blanco

« Vastaus #232 : 29.01.2005, 16.01.46 »
Pandiani ajautui vaikeaan tilanteeseen arvosteltuaan Deportivoa ja Iruretaa raskaasti tässä jokin aika sitten. Jos tosiaan siirtyy Saariapinoiden Valtakuntaan niin pilaa kyllä uransa. Ei ura ainakaan ylöspäin lähde...harmi, sillä Pandiani on parhaimmillaan yksi maailman parhaista hyökkääjistä.

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #233 : 29.01.2005, 16.28.36 »
harmi, sillä Pandiani on parhaimmillaan yksi maailman parhaista hyökkääjistä.
Kaverilla on meinaan aika vihainen vasuri..

KesantoVesa

« Vastaus #234 : 29.01.2005, 16.56.24 »
Mutta ei ole kivääri ollut tällä kaudella läheskään yhtä hyvässä vedossa kuin edellisillä.

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #235 : 29.01.2005, 17.01.03 »
Mutta ei ole kivääri ollut tällä kaudella läheskään yhtä hyvässä vedossa kuin edellisillä.
Käyny uittaas ruutia välimeres...  ;D

el Blanco

« Vastaus #236 : 29.01.2005, 17.20.12 »
La Coruña on kylläkin Atlantin rannalla ;)

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #237 : 29.01.2005, 17.35.51 »
La Coruña on kylläkin Atlantin rannalla ;)
Heh! Niinpä muuten onkin.. ;D

Royce

• Vieras
« Vastaus #238 : 29.01.2005, 18.27.35 »
Portillon aika Realissa nyt on yhtä ohi kuin aikanaan Totellakin...

Ei varmasti jatka enää kesän jälkeen... Lupaus, joka ei ole noussut, vaikkei hirveästi mahdollisuuksia ole saanutkaan.

Roberto

« Vastaus #239 : 29.01.2005, 20.13.20 »
Jos olisin Perez, tekisin näin: Myyntiin Beckham, Owen, Figo, Roberto Carlos, Woodgate.
                                               Hankinnat: Gabriel Milito, Robinho, Joku Jorma vasemmaksi                                                pakiksi. Enemmän resursseja junnuille. Kyllä lähtee!
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?