Juups, Parsa tais olla aika huono, koska (oisko eka kerta tällä kaudella kun) vastustajalla on enemmän laukauksia maalia kohti kuin Parsalla. Tällasia matseja tulee välttämättä maailman kovimmassa futisliigassa. Itse en suostu uskomaan että tästä alkais Parsalle joku uskomaton alamäki.
Otetaan vielä tosta Real Madridin pelityylistä: Onhan se totta, ettei joka peliä voi hallita, kuten Parsan peli just tänään osoitti, mutta pakko sanoa, että jos Real Madrid tän iltasella pelityylillä olis hävinny vaikkapa 3-1, olis pakostikin tullu sellanen tunne, että kaikkee mahdollista ei tehty voiton etee ottaen huomioon joukkueen taitotason...