Kirjoittaja Aihe: Fernandon muistoa kunnioittaen...  (Luettu 14518 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #40 : 05.02.2005, 18.45.14 »
Hienoa, että Fernando on löytänyt jälleen peli-ilonsa. Menestys hänelle suotakoon! :)

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #41 : 06.02.2005, 21.13.06 »
Hienoa, että Fernando on löytänyt jälleen peli-ilonsa. Menestys hänelle suotakoon! :)

Se peli-ilo ei ole ollut koskaan hukassa. Ainut syy Madridissa menestymättömyyteen ja muualla loistamiseen on se, että Madridissa pannaan silloin tällöin kentälle, ja ellei heti tee ihmeitä, hasta la vista, olet paska pelaaja. Näin on käynyt Portillolle, Morientesille, Gutille, Cambiassolle jne. jne....pelaajien arvoa ei aina oikein ymmärretä kun ei nähdä omaa nenää pidemmälle. Se on sääli, sillä ilman tällaista ajattelua Madridissa olisivat herrat nimeltä Vicente del Bosque, Esteban Cambiasso, Claude Makelele, Fernando Morientes, Javier Portillo...ehkä myös Clarence Seedorf. :-\

Sillä porukalla peli olisi parempaa kuin nyt ehdottomasti, ja rahaa niin että ranteet notkuu, koska esimerkiksi Beckham, Owen, Woodgate, ja Gravesen pelaisivat yhä jossain muualla. Silloin tosin homma menisi tylsäksi, koska kenestäkään ei olisi tuollaiselle porukalle vastusta, mutta peli olisi ainakin äärimmäisen näyttävää ja tehokasta, kuten kultaisella del Bosquen aikakaudella. Oi niitä aikoja, voi näitä aikoja!    :'(
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #42 : 06.02.2005, 21.44.37 »
Hienoa, että Fernando on löytänyt jälleen peli-ilonsa. Menestys hänelle suotakoon! :)

Se peli-ilo ei ole ollut koskaan hukassa. Ainut syy Madridissa menestymättömyyteen ja muualla loistamiseen on se, että Madridissa pannaan silloin tällöin kentälle, ja ellei heti tee ihmeitä, hasta la vista, olet paska pelaaja. Näin on käynyt Portillolle, Morientesille, Gutille, Cambiassolle jne. jne....pelaajien arvoa ei aina oikein ymmärretä kun ei nähdä omaa nenää pidemmälle. Se on sääli, sillä ilman tällaista ajattelua Madridissa olisivat herrat nimeltä Vicente del Bosque, Esteban Cambiasso, Claude Makelele, Fernando Morientes, Javier Portillo...ehkä myös Clarence Seedorf. :-\

Sillä porukalla peli olisi parempaa kuin nyt ehdottomasti, ja rahaa niin että ranteet notkuu, koska esimerkiksi Beckham, Owen, Woodgate, ja Gravesen pelaisivat yhä jossain muualla. Silloin tosin homma menisi tylsäksi, koska kenestäkään ei olisi tuollaiselle porukalle vastusta, mutta peli olisi ainakin äärimmäisen näyttävää ja tehokasta, kuten kultaisella del Bosquen aikakaudella. Oi niitä aikoja, voi näitä aikoja!    :'(
Odotetaan että tiimiä päivitetään parin kauden kuluessa, sitten on taas sen ajan tähdet pyörittämässä vastustajia :)
Paitsi että Rupla-Roman voi olla iso este sille ettei ehkä tule kovinta mahdollista joukkuetta ::)
« Viimeksi muokattu: 06.02.2005, 21.45.22 kirjoittanut luisfigo »
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #43 : 07.02.2005, 12.26.16 »
mm.. emmä kyl tiiä mitä Guti tossa listassa tekee.. sehän on saanu vuodesta toiseen peliaikaa.. ja pelas viime matsinki kokonaan..
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #44 : 07.02.2005, 15.10.32 »
Sitähän tää touhu vähän on: kun kumarretaan isoille sponsoreille ja Aasian markkinoille päin niin samalla pyllistetään omille faneille, hyville ja uskollisille pelaajille sekä, ikävä kyllä, myös menestykselle päin.  8)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

johnwayne

  • Viestejä: 3
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #45 : 07.02.2005, 19.26.39 »
morienttesin ura on aikamoisessa alamäessä,siitä kertoo jo siirto liverpoolin kakkosjoukkueeseen pooliin..ihan floppi jätkä

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #46 : 07.02.2005, 19.29.28 »
..ihan floppi jätkä

Niin sinä olet...
« Viimeksi muokattu: 07.02.2005, 19.30.04 kirjoittanut Valkoinen »

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #47 : 07.02.2005, 19.38.29 »
morienttesin ura on aikamoisessa alamäessä,siitä kertoo jo siirto liverpoolin kakkosjoukkueeseen pooliin..ihan floppi jätkä
Oot aika heikko sälli, Johnny boy
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

johnwayne

  • Viestejä: 3
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #48 : 07.02.2005, 19.43.52 »
voisin veikata että ura espanjan maajoukkueessa on ohi.ja hyvä jos saa edes 5 maalia englannin kentillä tehtyä..

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #49 : 07.02.2005, 20.28.12 »
voisin veikata että ura espanjan maajoukkueessa on ohi.ja hyvä jos saa edes 5 maalia englannin kentillä tehtyä..
Tuskin kestää kauan saada 5 maalia aikaiseksi
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #50 : 08.02.2005, 00.19.50 »
voisin veikata että ura espanjan maajoukkueessa on ohi.ja hyvä jos saa edes 5 maalia englannin kentillä tehtyä..
Tuskin kestää kauan saada 5 maalia aikaiseksi

Morientes tekee aika nopeeta sen 5 maalii.. Ja maajoukkueura jatkuu aivan varmana.. Hyvä maisemanvaihto oli Morolle.. ei tarvi penkkiä lämmittää.. vaikka ne onkin lämmitettyjä... ;D
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Puhkin

  • Viestejä: 339
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #51 : 08.02.2005, 09.32.16 »
nyt neljässä? pelissä ainakin kaksi maalia. Ensimmäinen ei ollut edes mikään räkämaali. Harhautti pelaajan ja kuudentoistarajalta vasurilla kunnon tykki maaliin..

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #52 : 08.02.2005, 11.59.52 »
morienttesin ura on aikamoisessa alamäessä,siitä kertoo jo siirto liverpoolin kakkosjoukkueeseen pooliin..ihan floppi jätkä

Kukas apinajalkapallon fani sinä olet? Valioliigan tasolla El Moro on pitelemätön, ihan niin kuin kaikkialla muuallakin. Vai onko nätti poju Rooney ja muut vastaavat idiootit muka parempia?
Faktahan on, että El Moro latoo Valioliigassa noin kymmenen maalia jo tällä kaudella.  ;D
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #53 : 08.02.2005, 17.44.19 »
morienttesin ura on aikamoisessa alamäessä,siitä kertoo jo siirto liverpoolin kakkosjoukkueeseen pooliin..ihan floppi jätkä

Kukas apinajalkapallon fani sinä olet? Valioliigan tasolla El Moro on pitelemätön, ihan niin kuin kaikkialla muuallakin. Vai onko nätti poju Rooney ja muut vastaavat idiootit muka parempia?
Faktahan on, että El Moro latoo Valioliigassa noin kymmenen maalia jo tällä kaudella.  ;D
Ei Rooney oo nätti, ku se ei meikkaa niinku tämä meiädän "oma" kaunis poika ;D
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #54 : 08.02.2005, 17.49.04 »
Tää johnwayne o kyllä aika säkki kaveri... On ruuti aika märkää tällä lännen "sankarilla"..

Seuraatkohan sä ylipäätänsäkään edes futista ku tollasia kommentteja lauot??  ???
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #55 : 27.02.2005, 21.09.29 »
Chelsea nousi liigacupin voittoon
Julkaistu 27.02.2005 19:54 (päivitetty 20:54)

Chelsea nousi sunnuntaina Englannin liigacupin voittoon, kun se kaatoi jatkoajan jälkeen Liverpoolin lukemin 3-2. Valmentaja Jose Mourinho otti näin ensimmäisen pokaalinsa Chelsean peräsimessä.

Liverpool meni ottelussa johtoon jo ensimmäisellä minuutilla, kun Fernando Morientes keskitti ja John Arne Riise laukoi volleyn Chelsean maalin oikeaan ylänurkkaan ohi Chelsea-vahti Peter Cechin. Chelsea hallitsi tämän jälkeen ottelua ja Liverpool keskittyi vastahyökkäyksiin. Tasoitus nähtiin 79. minuutilla, kun Liverpoolin keskikenttämies Steven Gerrard epäonnekseen puski Paulo Ferreiran vapaapotkun Liverpool-vahti Jerzy Dudekin ohi omaan maaliin. Lisämaaleja ei varsinaisella peliajalla nähty, joten ottelu meni jatkoajalle.

Jatkoajan ensimmäinen puolikas oli maaliton, mutta toisella rävähti. Ottelun 107. minuutilla Chelsean Didier Drogba pääsi viimeistelemään Chelsean 2-1-johtomaalin, kun Liverpoolin puolustus ei onnistunut selvittämään pitkää rajaheittoa. Vain neljä minuuttia myöhemmin Chelsea meni jo 3-1-johtoon, kun Dudek pudotti Frank Lampardin vapaapotkun ja Mateja Kezman pääsi tuikkaamaan lähietäisyydeltä pallon Liverpoolin maaliin. Välittömästi tämän jälkeen Antonio Nunez vielä nosti Liverpoolin mukaan peliin, kun hän puski 2-3-kavennuksen Gerrardin antaman vapaapotkun jälkitilanteesta. Liverpool ei kuitenkaan onnistunut tasoituksessa ja näin Chelsea vei liigacupin. Suomalaistoppari Sami Hyypiä pelasi Liverpoolin riveissä täydet minuutit.

- Tämä on kovaa, mutta Chelsealle kuuluu kuitenkin kunnia. He ansaitsivat voiton. Teimme maalin aikaisin, ehkä vähän liiankin aikaisin, Liverpoolin epäonnensoturi Gerrard mietti pettyneenä pelin jälkeen.

- Minkä tahansa jalkapallopelin häviäminen on tuskallista, mutta finaalin häviäminen ja siinä oman maalin tekeminen tekevät tästä pahan päivän minulle, Gerrard jatkoi.

Liverpoolia vuodesta 1998 alkaen edustaneen Gerrardin on viime aikoina huhuttu olevan Chelsean hankintalistalla ensi kautta ajatellen.
Mourinho katsomoon

Mourinho itse ajettiin ottelusta katsomon puolelle Gerrardin oman maalin jälkeen. Mourinho oli ilmeisesti ilkkunut Chelsean hieman onnekkaan, joskin ansaitun, tasoituksen jälkeen paikalla olleille Liverpoolin kannattajille.

Englannin liigacup, finaali:

Liverpool - Chelsea 2-3 (0-1, 1-1, 1-1)
1. Riise 1-0
79. Oma maali 1-1
107. Drogba 1-2
112. Kezman 1-3
113. Nunez 2-3
Hyypiä L 120 min.

(MTV3-STT)

Sääli El Moroa :-\
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Royce

  • Vieras
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #56 : 27.02.2005, 21.55.35 »
Mourinho on kyllä 100% mun mieleen. Toimii kaikissa tilanteissa juuri niinkuin itsekin tekisin ja miehellä on karismaa ja ballseja dissata. Propsit

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #57 : 27.02.2005, 22.05.47 »
Mourinho on kyllä 100% mun mieleen. Toimii kaikissa tilanteissa juuri niinkuin itsekin tekisin ja miehellä on karismaa ja ballseja dissata. Propsit
Jep, ja menestyykin vielä helvetin hyvin
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Raul Gonzales

  • Viestejä: 4
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #58 : 11.04.2005, 16.48.50 »
Niin Real Madrid teki nyt samanlaisen virheen kun Athletic Madrid teki myydessään Raulin. Sehän oli todella hyvä asia Real Madridille. Morientesista tulee luultavasti yksi Liverpoolin tärkeimpiä pelaajia. :-\
« Viimeksi muokattu: 11.04.2005, 16.55.18 kirjoittanut Raul Gonzales »

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #59 : 11.04.2005, 16.53.00 »
Niin Real Madrid teki nyt samanlaisen virheen kun Athletic Madrid teki myydessään Raulin.

Athletic Madrid...missä pelaa :D ??? :o