Äänestys

Eli kumpi vie? Aiotko katsoa?

New England Patriots
2 (33.3%)
Philadelphia Eagles
4 (66.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 6

Kirjoittaja Aihe: Super Bowl  (Luettu 4815 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Super Bowl
« : 04.02.2005, 22.32.48 »
On taas jokavuotisen maailman suurimmat katsojaluvut keräävän urheilutapahtuman aika. Veikkailuja matsista, mielipiteitä lajista tähän! Itse toivon Philadelphian voittoa ja aion seurata pelin ratkaisuun asti.  8)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

luisfigo

Re:Super Bowl
« Vastaus #1 : 04.02.2005, 22.41.36 »
Patriots pelasi puolustuspeliä viime vaiko edellis Super Bowlissa, en tiedä miten Philadelphia pelaa. Aion katsoa, hieno laji mutta jenkki tyyliin tuokin on yksi hieno show
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

el Blanco

« Vastaus #2 : 04.02.2005, 22.42.27 »
EVVK

E-spel

« Vastaus #3 : 04.02.2005, 23.17.06 »
EVVK
No kuule hoovee ja bexxxxxin stringit!!!  :)

el Blanco

« Vastaus #4 : 04.02.2005, 23.18.25 »

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #5 : 05.02.2005, 09.28.44 »
Toivon kans Philadelphian voittooo mut Patriots on ennakkosuosikki..
Molempien puolustus on hyvä.. Mutta tilastojen mukaan NE Patriotsilla on tehokkaampi hyökkäys...

Itse ei pysty kattoon koska maanantaina on kirjanpidon tentti ja sunnuntaina on Vaasan timanttinen PES4 -turnaus... ;D
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Royce

• Vieras
« Vastaus #6 : 05.02.2005, 11.45.27 »
En kyllä seurais yhtään amerikkalaista urheilulajia

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #7 : 05.02.2005, 11.48.23 »
USA on paska maa... Siitä hyvä osoitus on elokuva: Team America... ;D

luisfigo

« Vastaus #8 : 05.02.2005, 16.08.17 »

Team America on huippuleffa, suosittelen!

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #9 : 05.02.2005, 16.20.24 »

Team America on huippuleffa, suosittelen!

Suosittelen myös...

"There's 3 kind of people: Dicks, pussys and assholes.." ;D

Roberto

« Vastaus #10 : 06.02.2005, 21.25.47 »
/quote]Team America on huippuleffa, suosittelen!
Lainaus

Suosittelen myös...

"There's 3 kind of people: Dicks, pussys and assholes.." ;D
Lainaus

Viimeksi mainittu pätee myös jenkkifutiksen seuraajiin. Vapaasti käännettynä: "On kolmenlaisia faneja: Mulkkuja, pillunnussijoita ja Beckhameita!"  ;D ;D ;D
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

E-spel

« Vastaus #11 : 06.02.2005, 21.47.15 »
Itse en kyllä tajua, mikä ihmisillä on jenkkifutista vastaan. Useimmiten kun kysyy niin perustelu on: "No kun se on jenkkien laji". No helvetti, onhan jalkapallokin englantilaisten keksimä laji ja silti seuraan sitä, vaikka brittejä pohjattomasti vihaankin.  ::)

Roberto

« Vastaus #12 : 06.02.2005, 21.51.12 »
Itse pelissä ideana ei kovinkaan paljon ole vikaa, mutta pelaajat on suurimmalta osin täysiä persläpejä, joitain hormoonikauppiaan tuotoksia ja lapsenraiskaajia. Sama pätee aika paljon koripalloon, jääkiekkoon ja baseballiin. :(
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

E-spel

« Vastaus #13 : 06.02.2005, 21.56.45 »
Itse pelissä ideana ei kovinkaan paljon ole vikaa, mutta pelaajat on suurimmalta osin täysiä persläpejä, joitain hormoonikauppiaan tuotoksia ja lapsenraiskaajia. Sama pätee aika paljon koripalloon, jääkiekkoon ja baseballiin. :(
Sinulle lienee jonkinlaisia todisteita näistä lapsenraiskauksista? Real Madridissakin taitaa olla tällä hetkellä tuomittu rikollinen sopimuksen kanssa, että kannattaa vähän laajentaa sitä näkökenttää.

luisfigo

« Vastaus #14 : 06.02.2005, 23.35.18 »
Jenkkifutishan on lajina taktinen, hieno laji. Mutta jenkkien tapaan se on vedetty överiksi kaiken maailman show-meiningillä

el Blanco

« Vastaus #15 : 07.02.2005, 07.46.08 »
Hulinaa? Kiistelyä? Minäkin aion siis työntää keppini tähän muurahaiskekoon. Kyllähän tää "jefu" on varsin barbaarinen laji. Yksinkertaisten ihmisten yksinkertaisen tyhmä laji. Yhtä paskaa shöytä vaan, ei mitään järkeä, ylimainostettua paskaa siis. Jos jotakuta tää jenkkihapatus kiinnostaa niin sit kiinnostaa. Mua ei ainakaan kiinnosta. Ja ilmeisesti New England voitti tämän kertaisen shöyn. Tää laji kuuluu samaan paskalaijien kategoriaan yhdessä rugbyn, baseballin, pesäpallon ja muutaman muun kanssa.

Ja mitä lastenraiskaajiin tulee, niin ainakin NBA-pelaajat ovat tunnettuja puolirikollisuustaustastaan. NBA:kin on loppujen lopuksi vieläkin pahempaa shöytä. Amerikassa ei ole urheilua...on vain shöyta! :D

E-spel

« Vastaus #16 : 07.02.2005, 15.05.12 »
Enpä sanoisi kovinkaan ylimainostetuksi kun Superbowl on vuoden suurin yksittäinen urheilutapahtuma. Aika monella näyttäs olevan tätä(kin) lajia kohtaan perussuomalaistyyppinen suvaitseva asenne: "Eihän se mikään urheilulaji voi olla kun sitä ei tueta maailman navassa eli Suomessa." Mutta eipä tästä aiheesta sen enempää; pitäkää ennakkoluuloiset asenteenne kun niistä noin innokkaasti haluatte pitää kiinni.

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #17 : 07.02.2005, 19.01.46 »
Lapsellista ja junttimaista möykätä et jefun ja koriksen pelaajat o jotain lastenraiskaajia, huumehörhöjä idiootteja ku noita löytyy joka fuckin lajista.. Futikseskin on tollasta jengii...

Ja show -meininki risoo?? Mitähän Realin nykyinen politiikka on? Beckham pelaa sen takia että Adidas käskee.. Mitkähän muut yritykset vetelee naruista seuroja??

Itse seuraan ahkerasti NBA:ta ja voin sanoa että on viihdyttävämpää kattoo "laistenraiskaajien" pelii ku Serie A:n (epoliiga, kokaliiga) pelii....

Hillbillies..

el Blanco

« Vastaus #18 : 07.02.2005, 19.05.42 »
Lapsellista ja junttimaista möykätä et jefun ja koriksen pelaajat o jotain lastenraiskaajia, huumehörhöjä idiootteja ku noita löytyy joka fuckin lajista.. Futikseskin on tollasta jengii...

Ja show -meininki risoo?? Mitähän Realin nykyinen politiikka on? Beckham pelaa sen takia että Adidas käskee.. Mitkähän muut yritykset vetelee naruista seuroja??

Itse seuraan ahkerasti NBA:ta ja voin sanoa että on viihdyttävämpää kattoo "laistenraiskaajien" pelii ku Serie A:n (epoliiga, kokaliiga) pelii....

Hillbillies..

Köyhää provoa, sanoisin. :-*

E-spel

« Vastaus #19 : 07.02.2005, 19.23.18 »

Hillbillies..

Köyhää provoa, sanoisin. :-*
Mitäs muuta tämä sitten on?
"Kyllähän tää "jefu" on varsin barbaarinen laji. Yksinkertaisten ihmisten yksinkertaisen tyhmä laji. Yhtä paskaa shöytä vaan, ei mitään järkeä, ylimainostettua paskaa siis.Tää laji kuuluu samaan paskalaijien kategoriaan yhdessä rugbyn, baseballin, pesäpallon ja muutaman muun kanssa."