Kirjoittaja Aihe: La liga tv:stä?  (Luettu 45284 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anturi

La liga tv:stä?
« : 11.12.2002, 16.32.26 »
Miltä kanavalta voi suomessa seurata Epsanjan liigaa? Ei sitä taideta canaliltakaan näyttää?
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Petri

• *REAL MADRID*
Re:La liga tv:stä?
« Vastaus #1 : 11.12.2002, 16.48.07 »
Eurosportilta maalit ;D
Ei kai sitä muuten kuin lautasantennien kautta ???
REAL MADRID

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #2 : 12.12.2002, 17.11.49 »
Viasatin kautta Suomessa voi seurata Espanjan liigaa. Näyttävät joka kierrokselta kaksi ottelua ja joskus enemmänkin, jos on esimerkiksi kiinnostavia otteluita tai jotain muuta.

Eli digitaalinen satelliittivastaanotin, lautanen ja ohjelmakortti tällöin on hankittava.

Lisätietoa voit lukea www.viasat.fi -osoitteesta, näyttää olevan jotain tarjouksiakin tällä hetkellä, eli jos ottaa Viasat Kulta -ohjelmapaketin vuodeksi, niin saa vastaanottimen aika hyvään hintaan.

Suosittelen ;)
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

holvius

• LFC / Real
« Vastaus #3 : 12.02.2003, 12.04.36 »
Miltä kanavalta voi suomessa seurata Epsanjan liigaa? Ei sitä taideta canaliltakaan näyttää?

Yksi hyvä vaihtoehto on harrastaa hieman satelliitipiratismia. Se on laitonta, mutta käytännössä kiinnijäämismahdollisuus on nolla. Kellään ei ole oikeutta tallustella kotiisi katsomaan minkälainen kortti/ vastaanotin sinulla todellisuudessa on. En suositelle sitä kenellekkään tosi lainkuulijaiselle, mutta sellaiselle joka haluaa nähdä Realin joka ottelun se on hyvä vaihtoehto.

Tomí

• Kalju nykyäs!
« Vastaus #4 : 13.02.2003, 11.42.54 »

Yksi hyvä vaihtoehto on harrastaa hieman satelliitipiratismia. Se on laitonta, mutta käytännössä kiinnijäämismahdollisuus on nolla. Kellään ei ole oikeutta tallustella kotiisi katsomaan minkälainen kortti/ vastaanotin sinulla todellisuudessa on. En suositelle sitä kenellekkään tosi lainkuulijaiselle, mutta sellaiselle joka haluaa nähdä Realin joka ottelun se on hyvä vaihtoehto.
Ihan hyvä tuo holviuksen juttu. Käy laittaa foorumille yhden ainoan viestin ja sanoo, että hommatkaa laittomat vehkeet. ;D Mutta kyllä tiedän ite joitakin jotka kikkailee noitten kanssa. Itse asiassa netistä löytyy sivut miten voit ite kasata koko sat.boksin. Vähän vaatii elektroniikkaa ja näppäryyttä.

holvius

• LFC / Real
« Vastaus #5 : 13.02.2003, 21.26.26 »

Ihan hyvä tuo holviuksen juttu. Käy laittaa foorumille yhden ainoan viestin ja sanoo, että hommatkaa laittomat vehkeet. ;D Mutta kyllä tiedän ite joitakin jotka kikkailee noitten kanssa. Itse asiassa netistä löytyy sivut miten voit ite kasata koko sat.boksin. Vähän vaatii elektroniikkaa ja näppäryyttä.

Itse asiassa ne vehkeet eivät ole laittomia. Ainoastaan niiden käyttötarkoitus. En halua kenenkään mieltä pahoittaa ja sanoin jo että valinta on kunkin itsensä. En minä kenellenkään mitään halua tuputtaa. Ilmoitin vain tälläisestä "pimeästä" vaihtoehdosta. Itse asiassa minulla ei mitään tekemistä koko piratismin kanssa, näin kuulin vain naapurin pikkupoikien puhuvan.

btw... nyt on jo kaksi viestiä koossa. Kyllä tämä tästä.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2003, 21.27.20 kirjoittanut holvius »

Royce

• Vieras
« Vastaus #6 : 13.02.2003, 22.08.19 »
Espanjassa meno on sellaista, että porukalla on canal-digital boksi ja siinä sellanen "pira"-kortti jolla näkyy ihan kaikki kanavat... Ja niihin lössi lataa netistä aina päivitetyt ajurit tai jotain vastaavaa mitä nöröilyä nyt onkaan... Espanjassa piratismi on tosin hyvin yleistä...

EN puhu tietenkään omista kokemuksista, kavereilta kuultua  ;)

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #7 : 16.02.2003, 12.44.23 »
Itse asiassa ne vehkeet eivät ole laittomia. Ainoastaan niiden käyttötarkoitus. En halua kenenkään mieltä pahoittaa ja sanoin jo että valinta on kunkin itsensä. En minä kenellenkään mitään halua tuputtaa. Ilmoitin vain tälläisestä "pimeästä" vaihtoehdosta. Itse asiassa minulla ei mitään tekemistä koko piratismin kanssa, näin kuulin vain naapurin pikkupoikien puhuvan.

Nimenomaan, kyllä tuollaiset laitteet kotona saa olla, vasta kun niitä käyttää, niistä tulee laittomia. Taitaa kuitenkin olla niin, että jos poliisi pystyy todistamaan että niitä on käytetty, niin taitaa tulla takavarikko (ja muutakin) eteen.

Tomí

• Kalju nykyäs!
« Vastaus #8 : 19.02.2003, 11.54.05 »
Läpällä mä vaan heitin.  :D Lukasin taas vähästä aikaa tässä ketjussa nämä viestit. Tuli semmonen olo, että ei kukaan teistä ite, mutta kaverit tai naapurit...  :D Hmmm hmmm...  :D

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #9 : 19.02.2003, 17.41.00 »
Ja minullahan tuollaisia ei ole... ainakaan vielä. Saa nähdä, tällä hetkellä ainakin tilaan lainkuuliaisesti Viasatia ihan törkeään kuukausihintaan.

satsat

• Minä rakastan YaBB SE Forumia!
« Vastaus #10 : 19.02.2003, 18.28.17 »
Terve!
Jaa mikäs siinä, jos moraali tulee katselunautinnon esteeksi ja tyytyy ainoastaan pariin Viasatsportin matsiin. Se on vaan niin, että suurinta osaa salatuista satelliittikanavista et suomeen saa laillisesti rahallakaan katseltavaksi, tekijänoikeus ym. juttujen takia.
Tästä johtuen itse heitin moraalin nurkkaan näiden asioiden osalta jo vuosia sitten, koska haluan nähdä urheilua, eritoten futista paljon.
Esim. tämäniltainen Realin mestarienliigan matsi tulee usealtakin kanavalta suorana.
Kaikki mestarienliigan, uefa-cupin ym. matsit näkee aina suorina. Lähes kaikkien euroopan maiden sarjoista matseja joka kierrokselta, osin jopa kaikki matsit, Argentiinan, Brasilian, Chilen sarjoista jopa myös.
Toki myönnettäköön, että aiheena olevasta espanjan liigasta näkyi kaikki matsit suorina vain viime kesään asti, koska muuttivat siellä salausmetodia. Hah eiköhän ensi kauden alkuun ole sekin ongelma ratkaistu ;) 8)
Eli tämä oli oma henkilökohtainen kannanottoni syistä piratismiin. En tietenkään sitä suosittele kenellekkään jonka moraali tämmöisen asian tuomitsee.

tiia

• iHala Madrid!
« Vastaus #11 : 19.02.2003, 18.34.57 »
kaikki varmaan jo tietävät, että 25.2 tulee dortmund-REAL MADRID neloselta :D :D

Tomí

• Kalju nykyäs!
« Vastaus #12 : 19.02.2003, 19.08.52 »
Enpä tiennyt. Mutta myt tiedän.  :D
Toivottavasti saadaan siihen mennessä tilaus hoidettua, vai mitä Juhana?

holvius

• LFC / Real
« Vastaus #13 : 19.02.2003, 21.39.10 »
Toki myönnettäköön, että aiheena olevasta espanjan liigasta näkyi kaikki matsit suorina vain viime kesään asti, koska muuttivat siellä salausmetodia. Hah eiköhän ensi kauden alkuun ole sekin ongelma ratkaistu ;) 8)

Jaa tälläisestä en ole kuulutkaa. Naapurin vintiö pojat ovat kehuneet, että Espanjan liiga kuulemma näkyisi 30w:ssä sijaitsevassa Hispasat satelliitiissa. En ole tosin itse kokeillut, mutta niin ne väittävät. Voi olla, että on pelkkää huhua, mutta mistä sitä ikinä tietää.

satsat

• Minä rakastan YaBB SE Forumia!
« Vastaus #14 : 19.02.2003, 22.47.18 »
Jaa tälläisestä en ole kuulutkaa. Naapurin vintiö pojat ovat kehuneet, että Espanjan liiga kuulemma näkyisi 30w:ssä sijaitsevassa Hispasat satelliitiissa. En ole tosin itse kokeillut, mutta niin ne väittävät. Voi olla, että on pelkkää huhua, mutta mistä sitä ikinä tietää.

Pitää toki paikkansa mutta tuo Hispasat ei käytännössä ole aivan jokaisen ulottuvilla!
Astran kautta lähettävät Taquillat, Real Madrid tv, Canal+ ym näkyivät kivasti siihen asti, kunnes vaihtoivat Seca 2 salaukseen. No kukapa tietää milloin taas... ;)

Robertocarlos

• Oma teksti
« Vastaus #15 : 03.05.2003, 15.24.34 »
jos haluutte kattoo epsanjanliigan matsei, muuttakaa epsanjaan ;) (espanja on nykyisin epsanja)
« Viimeksi muokattu: 03.05.2003, 15.27.16 kirjoittanut Robertocarlos »

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #16 : 03.08.2004, 14.29.57 »
Nostetaanpas tää nyt esille. Eli, onko tulevalla(kaan) kaudella MITÄÄN mahdollisuutta nähdä Espanjan liigaa Suomessa?  ???
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Royce

• Vieras
« Vastaus #17 : 03.08.2004, 22.17.14 »
Oon ny itse taas tutkaillu samaa. Viasatin ja Canal Digitalin ohjelmistopaketteihin ei näytä kuuluvan kyllä, mut en tiedä mahdollisuuksista erilaisiin customointeihin. Itse täs pohdin mahdollist muuttoa Espanjaan joko nyt tai ens kesänä ja sitten voikin näyttää pitkää dikkiä noille horoille :keskari:
« Viimeksi muokattu: 03.08.2004, 22.18.24 kirjoittanut Roiss »

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #18 : 07.08.2004, 20.48.23 »
Satelliiteista ympäri taivasta metsästämällä otteluita näkee. Siihen kyllä tarvitaan sitten aika nippu erilaisia laitteita ja vehkeitä... mutta on se vaivan arvoista, kun pääsee katsomaan kauden jokaisen matsin.

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #19 : 07.08.2004, 21.25.31 »
Satelliiteista ympäri taivasta metsästämällä otteluita näkee. Siihen kyllä tarvitaan sitten aika nippu erilaisia laitteita ja vehkeitä... mutta on se vaivan arvoista, kun pääsee katsomaan kauden jokaisen matsin.
Kerro toki tarkemmin. Haluisin itsekin nähdä noit matseja. ::)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio