Kirjoittaja Aihe: La liga tv:stä?  (Luettu 46950 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #60 : 25.09.2005, 13.05.49 »
Mitäs pojat valitatte. Malagan pelejä ei ole vielä näytetty uk:lta ja ainakin mä odotan innolla, että saan nähdä Atleticon uudet tähtipelaajat tositoimissa. Kunhan vaan ei tuu tavaks Atleticon ottelut, niin kuin viime kaudella.

El Madridista

  • Viestejä: 569
  • El Santiago Bernabeu
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #61 : 26.09.2005, 07.41.39 »
tottakai sitä mielummin kattos omien peliä....mut kyl sitä espanjan liigasta haluu nähä vähä kaikkii joukkueita....ja malagahan voitti viime pelin 4-1 vieraissa et kyl varmaa maaleja nähää ja sehän on pääasia ku kattoo futista!

El Madridista

  • Viestejä: 569
  • El Santiago Bernabeu
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #62 : 26.09.2005, 12.16.32 »
ja sitäpaitsi katoin äsken UK:n sivuilta et sielt tulee realin peli!

http://www.urheilukanava.fi/doc/4960?style=

Eli Lauantai 2.10.05 klo 1955 Real Madrid C.F.    -     R.C.D. Mallorca

katsokaa vaikka itse!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #63 : 26.09.2005, 15.30.12 »
ja sitäpaitsi katoin äsken UK:n sivuilta et sielt tulee realin peli!

http://www.urheilukanava.fi/doc/4960?style=

Eli Lauantai 2.10.05 klo 1955 Real Madrid C.F.    -     R.C.D. Mallorca

katsokaa vaikka itse!
Ottelu on sitten vaihtunut!
No ainahan Realia kattoo mieluummin kuin Atleticoa  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #64 : 26.09.2005, 16.16.17 »
mm.. 2.10 on sunnuntai? ainakin mun tietokoneen mukaan..
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #65 : 26.09.2005, 17.02.19 »
Ooh! Toki real kiehtoo enemmän kuin patjapojat ja Malaga yhteensä. Ja mikä lähetysaikakin vielä :peukku_ylos: :tuoppi:

Domingo tuo päivä näyttää olevan.

El Madridista

  • Viestejä: 569
  • El Santiago Bernabeu
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #66 : 27.09.2005, 08.44.30 »
mm.. 2.10 on sunnuntai? ainakin mun tietokoneen mukaan..

joo....kävi skidi kämmi...Sunnuntaihan se!

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #67 : 28.09.2005, 16.22.15 »
Onko kukaan käynyt vähään aikaan risteilyllä?? Tietääkö joku näkyykö UK SILJAn laivoilla?? Oon lähössä sunnuntaina risteilylle ja pelottaa että en näe Realin peliä....televisioita sieltä varmasti löytyy mutta entä UK... :P
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #68 : 28.09.2005, 21.39.41 »
näkyykö toi tän päivän matsi jostain??  ???

atv:lta ja guandong sportsilta ilmeisesti tulis mut ei löydy pplivestä tänään  :(


edit:

pplive://t3.btlive.net:8000/tracker?source={7DA60723-C74F-4DF5-8E48-98F853AF71AA}&type=udp&chnname=Deporterey.com&engname=Deporterey.com&tracker=udpt://t3.btlive.net:8000;

pitäis toimia.. real näköjään menny raúlin maalilla johtoon, samalla raúl ohitti sit viimein di stefanon  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 28.09.2005, 21.53.03 kirjoittanut Anturi »
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

markku

  • Viestejä: 2
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #69 : 21.11.2005, 13.19.42 »
Kyllä ainakin Real Madridin tv:tä voi vapaasti katsella Astra1:stä sekä Hispasatista. Itselläni ainakin ne näkyy vapaana eikä tervitse mitään piratismia!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #70 : 22.11.2005, 19.13.58 »
el Classico tulee uusintana uk:lta 22.00 tänään jos joku pelin missasi. Itse meinaan katsoa pelin uudelleen, lauantaina oli sen
verran tunteita pelissä että jäi varmaan puolet tilanteista noteeraamatta ja on helpompi keskittyä yksittäisiin pelaajiin kun ei
tarvitse jännittää lopputulosta.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #71 : 23.11.2005, 00.16.27 »
el Classico tulee uusintana uk:lta 22.00 tänään jos joku pelin missasi. Itse meinaan katsoa pelin uudelleen, lauantaina oli sen
verran tunteita pelissä että jäi varmaan puolet tilanteista noteeraamatta ja on helpompi keskittyä yksittäisiin pelaajiin kun ei
tarvitse jännittää lopputulosta.
Minäkin olen havainnut tämän konstin hyväksi, tosin esim. El Classicot menee talteen ihan videolle  8)
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #72 : 23.11.2005, 09.24.31 »
Mäkin oon alkanut pistää dvd:lle urheilukanavan pelejä. Tähän mennessä on käyny sillä tavalla, että kaikki pelit mitä oon äänittänyt, on mennyt tuloksellisesti tai pelillisesti päin vittua. Joka kerta kun jätän ottelun nauhoittamatta, niin kyseessä on tietysti viihdyttävä tai hyvätasoinen ottelu :peukku_alas:

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #73 : 23.11.2005, 10.38.10 »
Mäkin oon alkanut pistää dvd:lle urheilukanavan pelejä. Tähän mennessä on käyny sillä tavalla, että kaikki pelit mitä oon äänittänyt, on mennyt tuloksellisesti tai pelillisesti päin vittua. Joka kerta kun jätän ottelun nauhoittamatta, niin kyseessä on tietysti viihdyttävä tai hyvätasoinen ottelu :peukku_alas:

Itsellänikin meni Klassikko nauhalle, mutta toisin kuin viime kauden Klassikkoa, ei tätä todellakaan tarvitse säästellä (mitä järkeä säästää niitä matseja, joissa Madrid kokee kylmää kyytiä?). Maalit sitten talteen Eurogoalseista, jokainen maanantai REC pohjaan Espanjan maalien kohdalla ja onhan noita maaleja tähän asti kertynyt jo puolitoista tuntia. Niitä on sitten mukava katsella ja kelailla :peukku_ylos:

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #74 : 23.11.2005, 18.26.38 »
Itse en kokonaisia matseja katso . Joku vois suositella muuta ohjelmaa ku tota pp(jotaa). Netistä katson  kuitenkin pelien maalit, hyvät paikat ja luen juttuja muutenkin..
i Hala Madrid !

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #75 : 23.11.2005, 19.05.51 »
Itse en kokonaisia matseja katso .

Oon kateellinen sulle. Liikaa aikaa päivästä menee nykyisin kokonaisten matsien katsomiseen :peukku_alas:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #76 : 13.12.2005, 19.24.23 »
ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut:
Su  8.1. Ottelupari avoin klo 19.55 
Su 15.1. Ottelupari avoin klo 19.55 
Su 22.1. Ottelupari avoin klo 21.55 
La 28.1. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su  5.2. Ottelupari avoin klo 21.55 
Su 12.2. Ottelupari avoin klo 19.55 
La 18.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  4.3. Ottelupari avoin  klo 20.55 
La 11.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 18.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  1.4. Barcelona-Real Madrid klo 20.55 
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 15.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 22.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su 30.4. Ottelupari avoin klo 20.55

http://www.urheilukanava.tv/

-----------------------------------------------

Kiitos, kiitos ja kiitos Urheilukanavalle taas kerran  :peukku_ylos: :tuoppi: :pallo:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #77 : 13.12.2005, 19.34.08 »
su 8.1 on todennäköisesti Villareal-RMA
su 15.1 RMA-Sevilla, Racing-Villareal
su 22.1 Betis-Valencia
su 5.2 Barca- Atletico M. , Depor-Valencia, Zaragoza-Betis
su 12.2 Valencia-Barca

Tossa noist ensimmäisist otteluist mahdolliset..
 
       
       
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #78 : 13.12.2005, 20.11.37 »
Itseb katselen urheilukanavalta la liigaa jos ne sattu näyttää....Jos Champpions leaguessa pelaa espanialais joukkueita niin titenkin katon ne matsit ja erityisesti realmadridin matsit :D

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #79 : 13.12.2005, 20.13.45 »
ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut:
Su  8.1. Ottelupari avoin klo 19.55 
Su 15.1. Ottelupari avoin klo 19.55 
Su 22.1. Ottelupari avoin klo 21.55 
La 28.1. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su  5.2. Ottelupari avoin klo 21.55 
Su 12.2. Ottelupari avoin klo 19.55 
La 18.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  4.3. Ottelupari avoin  klo 20.55 
La 11.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 18.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  1.4. Barcelona-Real Madrid klo 20.55 
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 15.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 22.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su 30.4. Ottelupari avoin klo 20.55

http://www.urheilukanava.tv/

-----------------------------------------------

Kiitos, kiitos ja kiitos Urheilukanavalle taas kerran  :peukku_ylos: :tuoppi: :pallo:


JESS loistavaa! melkein joka viikko la liigaa töllöstä la liigalle pitäs tehä oma kanava :tuoppi: