Kirjoittaja Aihe: La liga tv:stä?  (Luettu 46927 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #80 : 13.12.2005, 20.15.09 »
Todellinen kulttuuriteko taas urheilukanavalta :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Harmi vaan kun ihan viimeisten kierrosten rähinöitä ei ainakaan tuon ohjelman mukaan näytetä.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #81 : 13.12.2005, 22.35.28 »
Hyvä, että La ligaa tulee enemmän ja enemmän ..  :peukku_ylos:
Ja tietyst mitä paremmin Real pelaa sitä enemmän sen pelejä tulee.
i Hala Madrid !

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #82 : 13.12.2005, 22.59.14 »
Hyvä, että La ligaa tulee enemmän ja enemmän ..  :peukku_ylos:
Ja tietyst mitä paremmin Real pelaa sitä enemmän sen pelejä tulee.

Tv ottelut ainakin viime vuonna valittiin Espanjan liigan aikataulujen ei menestyksen mukaan.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #83 : 17.12.2005, 22.32.47 »
Harmi vaan kun ihan viimeisten kierrosten rähinöitä ei ainakaan tuon ohjelman mukaan näytetä.

Kyllä ne melko varmasti näytetään.. Virkkunen kertoi noin minuuti sitten..  :)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #84 : 17.12.2005, 22.42.33 »
Harmi vaan kun ihan viimeisten kierrosten rähinöitä ei ainakaan tuon ohjelman mukaan näytetä.

Kyllä ne melko varmasti näytetään.. Virkkunen kertoi noin minuuti sitten..  :)
Joo. Taisi jopa sanoa varmasti. Eli ne ei vaan vielä näy teksti-tv:stä tai nettisivuilta, mutta tullaan silti näyttämään  :peukku_ylos: :pallo:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #85 : 17.12.2005, 22.46.05 »
UK:lle lisää :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #86 : 18.12.2005, 19.50.06 »
Aivan mahtavaa peliä jälleen Bremeniltä!!  :peukku_ylos: ennen kaikkea todella viihdyttävää, kyllä Juve saa olla tarkkana..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #87 : 23.12.2005, 21.04.09 »
ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut:
Su  8.1. Ottelupari avoin klo 19.55 


http://www.urheilukanava.tv/


Tuohon aikaan pelattava ottelu on..               Villarreal v Real Madrid!!!!

Kyllä tämä joululahjasta käy..    :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #88 : 23.12.2005, 21.20.54 »
Sehän sattui hienosti :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #89 : 23.12.2005, 21.55.27 »
Arvasin oikein.. :D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #90 : 26.12.2005, 23.14.38 »
Jeess hyvä juttu että tulee pitkästä aikaa töllöstä Realin peli ettei aina tartte netistä seurata :)

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #91 : 02.01.2006, 16.04.12 »
Todellakin hienoa, että Villarreal - Real Madrid saadaan näkyviin Urheilukanavalta. Odotettavissa on todella viihdyttävää jalkapalloa. Paha peli Real Madridille ja vielä kun liigassa ei ole viimeaikoina kulkenut, niin paljon saa tulla parannusta, että edes piste El Madrigalilta irtoaa. Parempaa ottelua uuden vuoden alkuun ei oikeastaan edes olisi voinut toivoa.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #92 : 02.01.2006, 23.58.48 »
Ja edelleen olettaen, että UK ei vaihda lähetys aikoja, seuraava(siis Villarreal-Real Madrid ottelun jälkeen seuraava) tv ottelu on Barcelona vs Athletic.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #93 : 03.01.2006, 11.58.43 »
Ei taida kuitenkaan olla urheilukanavan nettisivuilla mitään varmistusta tosta Villarreal-Madrid pelistä? Marcan mukaan Cassano nähtäisiin Realin paidassa jo tuossa pelissä.  :peukku_ylos:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #94 : 03.01.2006, 12.30.29 »
Ei taida kuitenkaan olla urheilukanavan nettisivuilla mitään varmistusta tosta Villarreal-Madrid pelistä?
Itse asiassa kun juuri äsken kävin teksti tv:n katsomassa, niin sinnehän se oli tullut. Eli nyt se on aivan 100% varmaa  :tuoppi:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #95 : 03.01.2006, 15.12.12 »
Hyvä se  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #96 : 04.01.2006, 06.22.37 »
Ei taida kuitenkaan olla urheilukanavan nettisivuilla mitään varmistusta tosta Villarreal-Madrid pelistä?
Itse asiassa kun juuri äsken kävin teksti tv:n katsomassa, niin sinnehän se oli tullut. Eli nyt se on aivan 100% varmaa  :tuoppi:

Jep, hieno homma. Onhan Cassano ja Cicinho molemmat mukana pelissä?

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #97 : 04.01.2006, 15.49.25 »
Jep, hieno homma. Onhan Cassano ja Cicinho molemmat mukana pelissä?

Brasilian jalkapalloliiton lomista en tiedä, mutta Cassanoa yritetään saada pelaamaan

www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=7708
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #98 : 04.01.2006, 17.22.08 »
Lainaus
Jep, hieno homma. Onhan Cassano ja Cicinho molemmat mukana pelissä?

Eiköhän Real Madrid Cassanon saa rekisteröityä ajoissa. Ja luulisi, että Brasilian liitto lomiltaan palaa tarpeeksi ajoissa, jotta Cicinhon kokoonpanoon saa ottaa, mutta eiköhän Salgado oieana pakkina jatka, kun Cicinho ei ole varmasti vielä niinsanotusti talon tavoille tottunut. Cassano taas saatetaan joutua lyömään jopa avaukseen, jos tuop Ronaldon vamma on niin paha, että pelaamisesta ei mitään tule ja minusta ainakin on tyhmää, jos käydään taas tuurin kanssa mittelöön jalan kestosta, kun tässä vaiheessa ei todellakaan joukkueen kannattaisi kaverin jalan kanssa riskeerata, kun se Champions League nyt näyttää siltä helpommin voitettavissa olevalta La Ligaan verrattuna.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #99 : 06.01.2006, 22.48.41 »
UK:n nettisivut:
ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut:
Su  8.1. Villarreal-Real Madrid klo 19.55
Su 15.1. Barcelona-Athletic Bilbao klo 19.55
Su 22.1. Ottelupari avoin klo 21.55 
La 28.1. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su  5.2. Ottelupari avoin klo 21.55 
Su 12.2. Ottelupari avoin klo 19.55 
La 18.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  4.3. Ottelupari avoin  klo 20.55 
La 11.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 18.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  1.4. Barcelona-Real Madrid klo 20.55 
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 15.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 22.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su 30.4. Ottelupari avoin klo 20.55
---------------------------------------------
Eli nyt tuo Barca - Athletic on myös varmistunut. Ihan mukavia valintoja tv-peleiksi nuo molemmat. Tänä viikonloppuna olisi tosin mielellään katsonut myös Barcelonan paikalliskamppailun..

Uk:lle taas  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."