Kirjoittaja Aihe: La liga tv:stä?  (Luettu 46954 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Zeik

  • Viestejä: 20
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #140 : 25.02.2006, 17.29.22 »
Real Madrid-Atletico de Madrid 4.3. Urheilukanavalta  :peukku_ylos:, nyt se on varmistunu

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #141 : 25.02.2006, 18.01.21 »
Real Madrid-Atletico de Madrid 4.3. Urheilukanavalta  :peukku_ylos:, nyt se on varmistunu

Loistava homma. Urheilukanava on kyllä näyttänyt hyviä pelejä viime aikoina. Noi saksan keskikastikohtaamiset voisi kyllä jättää vähemmälle. :)

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #142 : 25.02.2006, 18.08.56 »
Tässähän pääsee nyt oikein herkuttelemaan Real Madridin peleillä oikein television välityksellä kun Atletico peliä seuraavana keskiviikkona tulee Arsenal peli neloselta. :peukku_ylos:

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #143 : 27.02.2006, 00.28.52 »
Katos katos nyt vasta huomasin että Madridin paikalliskamppailu näytetään telkusta, hienoa  :peukku_ylos: pitää väijyä tuo peli  :tuoppi: :tuoppi:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #144 : 03.03.2006, 22.58.52 »
Viikon päästä ruutuihin tulee ilmeisesti ottelu Deportivo v Real Sociedad :peukku_ylos: :peukku_alas:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #145 : 03.03.2006, 23.45.24 »
Tarjolla olisi ollut Valencia - Real Madrid...

...joten ei muuta kuin palautetta pistämään, vielä voi muutos tapahtua, koska UK:n toimesta tuota ei ole vielä vahvistettu. Eli palautetta tänne:

http://www.urheilukanava.fi/page/contact_uk

 :pallo: :peukku_ylos: :tuoppi:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #146 : 04.03.2006, 11.02.20 »
Tarjolla olisi ollut Valencia - Real Madrid...

...joten ei muuta kuin palautetta pistämään, vielä voi muutos tapahtua, koska UK:n toimesta tuota ei ole vielä vahvistettu. Eli palautetta tänne:

http://www.urheilukanava.fi/page/contact_uk

 :pallo: :peukku_ylos: :tuoppi:

Totta että UK ei ole vielä asiaa vahvistanut, varmaan tänään illan pelin puoliajalla Virkkunen taas paljastaa ensi viikon ottelun. Ainoa ongelma Valencia-Real Madrid pelin televisioinnissa on se että peli pelataan 23.00 suomen aikaa ja Urheilukanavalla on lähetysaikaa vain puoleen yöhön asti, jota ei käsittääkseni voi ylittää kuin erikois luvalla :(

Zeik

  • Viestejä: 20
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #147 : 04.03.2006, 11.32.53 »

ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut:
La  4.3. Real Madrid - Atl.Madrid klo 20.55
La 11.3. Ottelupari avoin klo 20.55
La 18.3. Ottelupari avoin klo 20.55
La 25.3. Ottelupari avoin klo 20.55
La  1.4. Barcelona-Real Madrid klo 20.55
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55
La 15.4. Ottelupari avoin klo 20.55
La 22.4. Ottelupari avoin klo 20.55
Su 30.4. Ottelupari avoin klo 20.55

SAKSAN BUNDESLIIGA

Seuraavat tv-ottelut:

2006
La  4.3. FC Bayern München - Hamburger SV klo 16.25
Su  5.3. Frankfurt - Wolfsburg klo 18.25
Su 12.3. Hamburger SV - FC Kaiserslautern klo 18.25
Su 19.3. Ottelupari avoin klo 18.25
Su  26.3. Ottelupari avoin klo 18.25
La  1.4. Ottelupari avoin klo 16.25
Su  2.4. Ottelupari avoin klo 18.25       
La  8.4. Ottelupari avoin klo 16.25       
La 15.4. Ottelupari avoin klo 16.25       
La 22.4. Ottelupari avoin klo 16.25       
Su 23.4. Ottelupari avoin klo 18.25       
Su  7.5. Ottelupari avoin klo 18.25     
Su 14.5. Ottelupari avoin klo 18.25

Mielenkiintoista tuo et Bundesliigasta 12.3. tuleva peli on päätetty, mut Espanjasta tuleva peli 11.3. ei oo viel päätetty?

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #148 : 04.03.2006, 15.22.52 »
Ainoa ongelma Valencia-Real Madrid pelin televisioinnissa on se että peli pelataan 23.00 suomen aikaa ja Urheilukanavalla on lähetysaikaa vain puoleen yöhön asti, jota ei käsittääkseni voi ylittää kuin erikois luvalla :(
Juuri näinhän se taitaa olla, mutta jospa tälläisen klassikon takia tulisi se erikoislupa...  :-*
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Zeik

  • Viestejä: 20
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #149 : 04.03.2006, 17.22.43 »
Ensi viikonloppuna Deportivo-Real Sociedad Urheilukanavalta.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #150 : 09.03.2006, 14.13.11 »
Parempi vain, että ei tule enää Real Madridin otteluja tvstä, jos esitykset ovat tuota mitä eilen. Mieluummin katson joukkueita, joilla on kipinää pelata.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #151 : 09.03.2006, 18.47.52 »
Olisihan se kamppailu Mestallalla toki ollut toiveissa ykkösenä, mutta ainakin nyt pystyy taas katsomaan peliä ilman, että on koko ajan hirveä vitutus päällä...

...ja tietysti on hienoa, että ensimmäistä kertaa saadaan UK:lta kuvaa Riazorilta  :pallo: :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #152 : 10.03.2006, 11.40.57 »
Tämän hetkisillä aikatauluilla ensi viikonloppuna urheilukanavalla nähdään peli Anoelta kun Real Sociedad saa vieraaksi Blaugranan.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #153 : 11.03.2006, 22.03.28 »
Tämän hetkisillä aikatauluilla ensi viikonloppuna urheilukanavalla nähdään peli Anoelta kun Real Sociedad saa vieraaksi Blaugranan.
Ja Virkkunen varmisti asian suorassa lähetyksessä hetki sitten. Hyvä valinta  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Casillas

  • Viestejä: 2
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #154 : 13.03.2006, 16.42.30 »
Urheilukanavalta tulee varmaan noin kerran kuukaudessa real madrid peli?  :peukku_ylos: :pallo:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #155 : 16.03.2006, 23.17.25 »
Näillä näkymin La 25.3. klo 20.55 alkava ottelu on Málaga-Barcelona, joten ilmeisesti Barcaa tulossa ainakin 3 ottelua putkeen...

ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut: 
La 18.3. Real Sociedad-Barcelona klo 20.55 
La 25.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  1.4. Barcelona-Real Madrid klo 20.55 
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 15.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 22.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su 30.4. Ottelupari avoin klo 20.55
Ke 3.5.  Ottelupari avoin klo 20.55 
Su 7.5.  Ottelupari avoin klo 21.55 
Su 14.5. Ottelupari avoin klo 21.55
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #156 : 17.03.2006, 10.24.58 »
Ikävä kyllä siltä näyttää. Ensi viikollahan pelataan viikkokierros ja viime vuonnahan Uk näytti ottelun tuolta kierrokselta (Madrid-Betis) keskellä viikkoa ja asiasta ilmoitettiin vasta viikko ennen tapahtumaa mutta nyt ei taida  menneisyys toistaa itseään. No Malaga ei ole vielä Urheilukanavan ruuduissa pyörähtänyt :peukku_ylos:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #157 : 02.04.2006, 14.52.27 »
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55. Tuolloin peliksi osuu Real Madrid - Real Sociedad :peukku_ylos: Kuuliko kukaan varmistiko Virkkunen asiaa elisen pelin puoliajalla ???

Toivottavasti saadaan Madrid toisena perättäisenä lauantaina ruutuihin :peukku_ylos: :traktori:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #158 : 02.04.2006, 15.45.22 »
Muistaakseni seuraava TV-ottelu olisi Villarreal- Deportivo.. jotain tollasta näin ruudussa eilen..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #159 : 02.04.2006, 15.57.34 »
Ja UK vahvistaa tuon Villarreal - Deportivon:
http://www.urheilukanava.fi/doc/4957?style=
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."