Kyllä on Zidane, Figo ja Becks varjo entisestä, ihan umpi surkeaa touhua. Ei tule kyllä Figoa ikävä, on se sen verran neiti!!! Jatkuvasti turvallaan.
En voi sanoa, että Raulinkaan peli kovin mieltä lämmitti, melko kesyä peliä.
Oikeastaan tasapaksu surkea esitys koko jengiltä, ei saatu mitään aikaan.
Ronaldo yritti paljon,, mutta kyllä pitäis kaveri laittaa jollekin Atkinsonille tai ihan mille vaan kuurille!!