Kirjoittaja Aihe: UCL: kevät 2005  (Luettu 34146 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raul

  • Vieras
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #80 : 09.03.2005, 23.25.06 »
lievästi sanottuna  >:( :-\

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #81 : 09.03.2005, 23.29.05 »
Ei hyvältä näytä UCL 1-1 :-[
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Royce

  • Vieras
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #82 : 09.03.2005, 23.32.23 »
Jos ny sanotaan, Realin pitää tehdä ny se maali, koska pilkut hävitään varmasti. Raul Bravo, Raul (joka ois jo ajat sit pitäny vaihtaa Oweniin), Guti, Roberto Carlos, pilkunlaukojamme? Luxemburgo viidenneks laukojaks?

No ei siis on kumma ku aina aletaan sit hyökkää ku vastustaja tekee maalin. Omaa tyhmyyttä.
« Viimeksi muokattu: 09.03.2005, 23.33.08 kirjoittanut Roiss »

Royce

  • Vieras
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #83 : 09.03.2005, 23.57.02 »
No joo eipä tarvitse tuota pidempään huolehtia  :D

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #84 : 10.03.2005, 00.03.12 »
Näin tällä kertaa :'(
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #85 : 10.03.2005, 00.03.50 »
No niin.. Ei kyllä v***u huvita sanoa mitään muuta ku et v***n v***u!!

Raul Bravo oli taas oma ittensä ja Ronskun liikakiloilla meni lanttu jumiin... Voi saatana!!
Surkee esitys Solaria ja Gravesenia huolimatta..

J-P Jalo sais tunkee ton v***n mikkinsä perseeseen..  >:(
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #86 : 10.03.2005, 00.15.23 »
Novoi vittu saatanan perkele!!!  Real Madridilla oli kyllä ton 16 parhaan huonoimmat laitapuolustajat. Roberto Carlosilta järkyttävää paskaa koko peli. Raul Bravo: ihan helisemässä, säästyi täydellisiltä mokilta ennen kuin se perkeleen voittomaali tuli. Nyt kyllä vituttaa ja niin saatanan rankasti ettei oo vähään aikaan vituttanu!
P.S. Tää kaus oli sitte tässä. Myös La Liga on menetetty jo ajat sitten. Ois vaan pitäny väkisin murjoo se vierasmaali ekal puoliskol. Niin siinä käy kun peruuttelee liikaa sanoo jälkiviisas. Vittuuntunut sellainen.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Raul

  • Vieras
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #87 : 10.03.2005, 00.18.55 »
Jep, armoton vitutus täälläkin  >:(. Taitaa tältä kaudelta jäädä luu käteen.  :'(

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #88 : 10.03.2005, 00.25.29 »
Sääli Vanderleitä, taitaa työpaikka vaihtua kauden jälkeen. Vaikkei mies menestykselle oikein mitään mahdakkaan, alkukausi oli mitä oli ja..
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #89 : 10.03.2005, 00.33.43 »
tsss... huhhuh.. vittu mitä paskaa.. vitun ronaldo .. vitun bravo .. vitun carlos .. vitun raul .. vitun zidane .. phh

ja vittu et saatana vittu

vittu

>:|






Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Barcelona

  • Viestejä: 141
  • Oma teksti
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #90 : 10.03.2005, 01.09.09 »
Hyvä peli! :)

Peli ratkesi Realin kahteen ekaan huonoon vaihtoon ja sitten Juven nättiin maaliin. Beckham näytti aika vaivaselta mutta Zidanen vaihto oli käsittämätön ja Owen tuli vaihdosta aivan liian myöhään. Ronaldon temppu oli kyllä aika sika ja tuomari hoiti työnsä siinäkin tilanteessa loistavasti niinkuin koko ottelun ajan. Voittomaalista on helppo syyttää Bravoa,pallo tuli vähän yllättäen puskioiden yli ja ei sellasesta tukevasta perushaara asennosta voi odottaa kummempaa purkua,varsinkaan kun reagointi aikaa oli muutama kymmenys. Tosin olisihan tilanteeseen voinut olla valmiimpana :)

Kentän ehdoton kuningas oli Zlatan! Ihan pitelemätön ja pienellä maltilla maalipaikoista peli olisi jo ratkennut varsinaisella peli ajalla.

Luxemburgon, vaihtaminen toiseen tuntuu aika turhalta, kuitenkin mies on saanut Realin pelaamaan paljon paremmin kuin mitä viime tai alkukaudesta.

Tässä ihan vaatimatonta analyysiä tuohon V***n V*****n  :)

Royce

  • Vieras
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #91 : 10.03.2005, 07.53.45 »
Raul Bravoa on musta täysin turhaa syyttää tappiosta, kun mies oli muuten kentän parhaita. Keskiesitys oli niin perseestä et Bravokin loisti

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #92 : 10.03.2005, 08.54.23 »
Jep, joukkuehan ne matsit voittaa tai häviää
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #93 : 10.03.2005, 08.56.12 »
Kyllä on Zidane, Figo ja Becks varjo entisestä, ihan umpi surkeaa touhua. Ei tule kyllä Figoa ikävä, on se sen verran neiti!!! Jatkuvasti turvallaan.
En voi sanoa, että Raulinkaan peli kovin mieltä lämmitti, melko kesyä peliä.
Oikeastaan tasapaksu surkea esitys koko jengiltä, ei saatu mitään aikaan.
Ronaldo yritti paljon,, mutta kyllä pitäis kaveri laittaa jollekin Atkinsonille tai ihan mille vaan kuurille!!
iVamos sanoi Sergio Ramos!

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #94 : 10.03.2005, 14.01.27 »
Ei mikään suuri yllätys ollut tämä. Eka puoliaika oli hyvää peliä, mutta oli turha luulla että realin puolustus kestää 90min.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #95 : 10.03.2005, 15.16.20 »
Raul Bravo välttyi katastroofilta tasan niin kauan kun Beckham oli kentällä miestä auttamassa. Kun Guti otti Beckhamin paikan se homma jäi sitte kokonaa ja tässä on tulos. Kentän huonoin oli ehdottomasti Roberto Carlos.
« Viimeksi muokattu: 12.03.2005, 11.18.55 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #96 : 18.03.2005, 14.50.48 »
*Liverpool-Juventus:

Traagisista Heyselin tapahtumista tulee kuluneeksi tänä keväänä 20 vuotta. Ironisesti joukkueet arvottiin vastakkain nyt vastakkain. Juve selkeähkö ennakkosuosikki.

*AC Milan-Inter:

Milanon derbyt eivät jääneet tällä kaudella vain kahteen kamppailuun. Nyt olisi Interin koston aika, kaksi vuotta sittenhän serkukset kohtasivat välierissä. Tuolloin Milan meni finaaliin vierasmaalin turvin. Tasavahva pari kaiken kaikkiaan. Milan on himpun verran enemmän ennakkosuosikki.

*Lyon-PSV Eindhoven:

"Kyläseurojen" kohtaaminen. Lyon on kova ja arvaamaton, PSV kokematon ja nälkäinen. Lyon on ennakkosuosikki.

*Chelsea-Bayern München:

Mourinhon suojatit saavat jälleen uuden haasteen, tällä kertaa aivan erilaisen kuin Barcelona. Mielenkiintoinen pari tietysti tämäkin kaikin puolin. Chelsea on enemmälti ennakkosuosikin asemassa.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #97 : 18.03.2005, 15.16.29 »
Chelsea-Bayern ottelusta tulee tiukka. Bayern on varmasti  pahempi vastus kuin Barcelona. Lyonille näyttää olevan kaikki tähdetkin suotuisia finaaliin asti, vaikka psv:kin on kova vastus.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #98 : 18.03.2005, 19.51.34 »
Toivottavasti FC Bayern veisi koko paskan nimiinsä
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #99 : 18.03.2005, 20.09.48 »
Toivottavasti FC Bayern veisi koko paskan nimiinsä

Meitsi taitaa glooryhuntata Lyonia. Juninho 8)