HALA MADRID!

Nyt on semmonen kutina, että Ots-sil on tänään täysin futis fiiliksissä ja antaa huikeita maaliinjohtaneita syöttöjä! Saakutti sentäs kuinka hyvä tunnelma minun kisastudiossa! On snäksiä ja vetolappukin täytettynä! Pientä lisäjännäriä.
Nyt niitä maaleja ja pisteitä kolme kappaletta kiitos!
Laulu raikaa!
