Kirjoittaja Aihe: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao  (Luettu 16829 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #80 : 18.11.2012, 00.32.05 »
2 maalia silti Benzemalle, itseluottamus kasvaa

snooker

  • Viestejä: 321
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #81 : 18.11.2012, 00.35.27 »
Ronaldolla ihmeellinen päivä. Pelaa mielestäni koko ajan ihan hyvin, mutta viimeistely uupuu joka kerta. Useammin kyllä juuri toisin päin.

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #82 : 18.11.2012, 00.36.59 »
Jeah kiva tuomari tosiaan

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #83 : 18.11.2012, 00.39.07 »
Ronaldolla ihmeellinen päivä. Pelaa mielestäni koko ajan ihan hyvin, mutta viimeistely uupuu joka kerta. Useammin kyllä juuri toisin päin.

Ollut kyllä omiin silmiin huono tänään, lukuunottamatta muutamia laatusyöttöjä. Tuossa äsken yritti slalomia, joku olisi voinut huutaa hänelle: Cristiano, tarvitset hiiren kädet ja jalat, sekä sinun pitää syödä steroideja, jotta voit pujotella 5 miestä.  ;D
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #84 : 18.11.2012, 00.39.13 »
Vielä 1 maali please  :pallo: :tuoppi:

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #85 : 18.11.2012, 00.46.27 »

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #86 : 18.11.2012, 00.51.07 »
no hyvä tulos 5-1  :D
Kiitosta vaan    :D :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:

snooker

  • Viestejä: 321
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #87 : 18.11.2012, 00.53.19 »
Karimin eka on joissain lähteissä muutettu omaksi maaliksi  :peukku_alas:

Joo mutta hieno voitto. Hyvillä mielin kohti Manchesteria.

E: juu ihan virallisestikin on omaksi maaliksi merkitty
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012, 00.59.16 kirjoittanut snooker »

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #88 : 18.11.2012, 01.05.37 »
Karimin eka on joissain lähteissä muutettu omaksi maaliksi  :peukku_alas:

Joo mutta hieno voitto. Hyvillä mielin kohti Manchesteria.

E: juu ihan virallisestikin on omaksi maaliksi merkitty

Aikamoista p*skaa, sillä Karimhan tuon maalin nyt loi aivan täysin :peukku_alas:. Pallo otti Karimin tökkäyksen jälkeen pienen osuman pakin jalasta, en kyllä itse merkitsisi omaksi maaliksi. Pakko kyllä mainita että Ronaldolla ei tuo viimeistely ole nyt sujunut kauhean hyvin viime viikkoina, tekeminen ei ole rentoa ja vedoista puuttuu terävyys; toivotaan vireen paranemista Cityä vastaan. Ottelun onnistujat olivat erityisesti Benzema (man of the match), hyvin noussut Coentrao ja Modric pelasi myös loistavasti.

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #89 : 18.11.2012, 01.08.39 »
Huonon puolustuksen seuraksena päästetty maali "pilasi" täydellisen ottelun ja illan. Hidastuksissa Iker oli todella hermostunut kyseisestä tilanteesta, harmittaa hänen puolestaan. Kuitenkin todella symppis ja esimerkillinen kapteeni.

Näin muuten joukkue pelasi hyvin, kokonaisuus näytti toimivan vaikka Bilbao onkin ollut tällä kaudella heikko, eikä varmastikkaan tarjonnut liikaa haasteita.Maaleja olisi voinut syntyä enemmäkin, mutta 5-1 on todella kelpo lopputulos. Hidastuksista katselin tuota Benzeman menoa, huikeaa pelaamista, toivottavasti vire pysynee yllä City otteluun.Modric oli myös hyvä tänään, väittäisin tämän ottelun olleen hänen paras tähän asti, hyviä oivalluksia ja levityksiä ja muutama napakka linjapallo. Modricin osalta semmoinen turha juokseminen oli kateissa mitä itse olin huomaavinani aikaisemmissa otteluissa. Ots-sil, melko vaisua tänään, mutta maali Karimin syötöstä ei todellakaan pilannut hänen iltaa. Tärkeä onnistuminen City ottelun kannalta. Khedirasta voisin hehkuttaa koko päivän, mutta todettakoon vain, että on hienoa kun mies on taas pelikuntoinen ja maali Arbeloan syötöstä paluun kunniaksi kruunasi hänen kuin myös minun illan. Puolustustuksesta on paha sanoa, en seurannut liiemmin miten se toimi, mutta eipä tilanteitakaan liikaa ollut. Cristianosta joku muu saa jakaa kommettia/mielipiteitä, itse en syttynyt. Kaikenkaikkiaan jäi todella positiivinen mieli illan ottelusta.

+++ Benzema
++ Modric
+ Kherida

 :peukku_ylos:
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Jose_Bach

  • Viestejä: 118
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #90 : 18.11.2012, 01.20.16 »
Vaikka Ronaldo-fani oonkin, niin ei paljoa positiivista löydä kyllä Ronaldon pelistä tänään. Muutama hyvä syöttö (mm. syöttö Benzemalle siinä Özilin maalissa + se di Marian kanssa pallottelu loppupuolella) ja pari laukausta, jotka tosin suoraan päin maalivahtia. Kaiken kaikkiaan aika näkymätön oli tänään, mutta toisaalta eihän sitä joka pelissä voi pelata parhaalla tasollaan. Toivotaan nyt tosiaan, että vire löytyisi taas Cityä vastaan (Mestarien liigassa taitaa muuten maalien suhteen olla kaikkien aikojen paras avaus Ronalla, 5 maalia ekaan kolmeen peliin). Ja hyvä, että Benzema on vireessä, aina kuitenkin tärkeä, että sieltä piikistäkin löytyy tehoja.

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #91 : 18.11.2012, 15.17.14 »
Pari huomiota, jotka itse pistin merkille eilisestä pelistä:

- Coentrão ei ehkä tarjoa hyökkäyssuuntaan juuri mitään verrattuna Marceloon, mutta pomminvarmasti kaveri pelaa puolustussuuntaan.
- Cristiano pelasi minusta epäitsekkäämmin kuin normaalisti. Mies tuhri kyllä omat paikkansa, mutta jakeli syöttöjä ja tilaa muille tavallista enemmän.
- Pivotena pelatessaan Modric kaipaisi enemmän palloa puolustukselta. Luka pyytää usein palloa pakeilta, mutta esimerkiksi Pepe tuntuu mielummin roiskaisevan pallon hyökkäyspäähän kuin antavan helpon pallon Modricille, joka voisi taas jatkaa eteenpäin.
- Benzema pelasi loistavasti, eikä pelkästään maalien ansiosta, vaan teki jälleen sitä omaa duuniaan: haki palloa linjojen väleihin, haki palloa laidoista tehden laitureille tilaa leikata keskelle, jakoi syöttöjä jne. Karim saa vain jäätävän määrän kritiikkiä, kun maaleja ei synny. Hän kuitenkin tekee paljon muutakin kuin mitä vain perus-ysit tekevät.
- Ramos vaikuttaa usein olevan kapteeni kentällä. Tuntuu, että hänestä on kasvanut todellinen liideri, joka tsemppaa ja motivoi koko joukkuetta kentällä.
- Khediralle tyydyn vain peukuttelemaan. Jarru-Samin paluulle massiivinen :peukku_ylos:

Kaiken kaikkiaan tasapainoinen esitys tuo eilinen oli ja ihan hyvillä fiiliksillä UCL-matsiin kaatamaan Mansesterin sinisiä.
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #92 : 18.11.2012, 15.46.43 »
Maalikooste http://www.youtube.com/watch?v=BWaNBRqlUrw

- Cristiano pelasi minusta epäitsekkäämmin kuin normaalisti. Mies tuhri kyllä omat paikkansa, mutta jakeli syöttöjä ja tilaa muille tavallista enemmän.
Mielestäni pari kertaa lähti aivan turhaan yrittämään kaukolaukausta, mutta muuten todellakin jakeli hyvin passeja. Omat "varmat" paikat oli kyllä lähes hävettävää katseltavaa.
32

Direct football

  • Viestejä: 1166
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #93 : 18.11.2012, 17.49.50 »
Coentrão ei ehkä tarjoa hyökkäyssuuntaan juuri mitään verrattuna Marceloon, mutta pomminvarmasti kaveri pelaa puolustussuuntaan.

Jahas, ollaan ilmeisesti katsottu eri peliä. Mitä itse katsoin Coentraon peliä, niin mies nousi jopa normaalia hanakammin hyökkäyksiin mukaan ja osallistui moniin kuvioihin hyökkäyspäässä. Oli muuten aika lähellä, ettei Coentrao tehnyt maalia tuon yhden Benzeman kanssa luodun sommitelman päätteeksi. Puolustussuuntaan taisi tulla 2-3 tilannetta, joissa Coentrao vain otti kylmän viileästi kaverilta pallon pois ja lähti mukaan käynnistämään vastahyökkäystä, joten kuten totesit, ei silläkään rintamalla virheitä.

Mielestäni pari kertaa lähti aivan turhaan yrittämään kaukolaukausta, mutta muuten todellakin jakeli hyvin passeja. Omat "varmat" paikat oli kyllä lähes hävettävää katseltavaa.

Niin, taas on kyse siitä mitä ketäkin pitää turhina laukauksina. Kyllähän nuo kaikki Ronaldon kaukolaukaukset olivat niiltä etäisyyksiltä mistä hän on niitä ennenkin upottanut. Ja kyllä, Ronaldo kunnostautui eilen enemmän syöttelyssä ja pelinrakentamisessa kuin viimeistelyssä. Tälläkin osa-alueella jäi palkinto tosin saamatta, kun yksikään joukkue tovereista ei saanut Ronaldon nappisyötöistä palloa verkon perukoille :peukku_alas: Mitä noihin "varmoihin" paikkoihin tulee niin mielestäni ainoa sata varma maalipaikka oli tuo Ronaldon läpiajo, jonka hän sai itse luotua loistavalla liikkumisellaan. Viimeistely tosiaan oli Ronaldolta poikkeuksellisen heikkoa, mutta jotain kertoo, että Ronaldo sentään pääsi paikoille. Liekö sitten ollut kyse yliyrittämisestä vai mistä, mutta miehen meno ei tosiaan kovin rentoa Bilbaoa vastaan ollut. Noh, ehkä hän säästeli paukkuja Cityn kaatoon ;)

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #94 : 18.11.2012, 20.00.48 »
Niin, taas on kyse siitä mitä ketäkin pitää turhina laukauksina. Kyllähän nuo kaikki Ronaldon kaukolaukaukset olivat niiltä etäisyyksiltä mistä hän on niitä ennenkin upottanut. Ja kyllä, Ronaldo kunnostautui eilen enemmän syöttelyssä ja pelinrakentamisessa kuin viimeistelyssä. Tälläkin osa-alueella jäi palkinto tosin saamatta, kun yksikään joukkue tovereista ei saanut Ronaldon nappisyötöistä palloa verkon perukoille :peukku_alas: Mitä noihin "varmoihin" paikkoihin tulee niin mielestäni ainoa sata varma maalipaikka oli tuo Ronaldon läpiajo, jonka hän sai itse luotua loistavalla liikkumisellaan. Viimeistely tosiaan oli Ronaldolta poikkeuksellisen heikkoa, mutta jotain kertoo, että Ronaldo sentään pääsi paikoille. Liekö sitten ollut kyse yliyrittämisestä vai mistä, mutta miehen meno ei tosiaan kovin rentoa Bilbaoa vastaan ollut. Noh, ehkä hän säästeli paukkuja Cityn kaatoon ;)
No joo,ehkä vähän liioittelin vetojen huonoutta. >:D

http://www.youtube.com/watch?v=JctboWEOdBE Siinä kooste Ronaldon otteista säestettynä huonolla musiikilla.

Siitä näkee hyvin tuhnuilut kuten 1.10 alkavan tilanteen löysä sijoitus suoraan veskalle.

1.25: Kohtuulinen laukaus helvetin kaukaa, vaikka Benzema olisi aivan vapaa maalille asti.  :peukku_alas:

1.57: Hyvä veto etukulmaan :peukku_ylos:

2.15: Hätäinen veto aivan keskelle maalia.

3.00 Vielä hätäisempi veto vasemmalla jalalla. Ei mitään ideaa mitä yritti. :peukku_alas:

3.55 Kärkkäri keskelle maalia :D :peukku_alas:


Olisi ansainnut maalin ja sinetin muuten hyvälle pelille.
32