Kirjoittaja Aihe: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid  (Luettu 14463 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« : 24.11.2012, 23.01.34 »
Match
    Betis - Real Madrid
Date
    Saturday 24/11/2012
Time
    22:00
Venue
    Benito Villamarín
Matchday
    13
Referee
    Gil Manzano (Comité Extremeño)

Real Madridin avaus:
 Casillas, Pepe, Ramos, Coentrão, Khedira, Ronaldo, Benzema, Özil, Xabi Alonso, Arbeloa y Di María

Betis:
13    Adrián   P
4   Amaya   D
5   Dorado   D
6   Álex Martínez   D
7   Ángel López   D
10   Beñat   C
14   Salva Sevilla   C
17   Juan Carlos   C
18   Agra   C
21   Cañas   C
24   Rubén Castro

Keskustelu alkakoon....
« Viimeksi muokattu: 24.11.2012, 23.04.34 kirjoittanut Losblancos »

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #1 : 24.11.2012, 23.03.03 »
No nyt on ainakin valinnanvaraa  :D

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #2 : 24.11.2012, 23.03.15 »
hemmetti tein jo oman hehehe
MADRID VOITTOON!!! :tuoppi: :tuoppi:

RMA

  • Viestejä: 72
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #3 : 24.11.2012, 23.06.08 »
Arvasin et täs käy näi  :peukku_ylos:  :)

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #4 : 24.11.2012, 23.06.28 »
Ja vielä penkki: Adán, Varane, Kaká, Albiol, Modric, Callejón y Morata
« Viimeksi muokattu: 24.11.2012, 23.07.59 kirjoittanut MÖ »

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #5 : 24.11.2012, 23.07.17 »
Avauksessa ei yllätyksiä. Oliskohan mennyt jo 100 matsia rikki tuolla keskikentällä ja hyökkäyksellä?

Vähän kyllä tuntuu merkitsemättömältä aina tämä chämppärin jälkeinen matsi. Vähintään 2 maalin voittoa odotan.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #6 : 24.11.2012, 23.09.27 »
Avauksessa ei yllätyksiä. Oliskohan mennyt jo 100 matsia rikki tuolla keskikentällä ja hyökkäyksellä?

Vähän kyllä tuntuu merkitsemättömältä aina tämä chämppärin jälkeinen matsi. Vähintään 2 maalin voittoa odotan.

paree olis perhana ja nyt olis aika jo CR7:n tehä niitä perhanan kasseja :peukku_ylos: :pallo: :tuoppi:

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #7 : 24.11.2012, 23.17.50 »
ei nyt vittu :keskari:

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #8 : 24.11.2012, 23.18.02 »
No niin ...  :keskari:

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #9 : 24.11.2012, 23.19.33 »
Sillä lailla pojat...

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #10 : 24.11.2012, 23.21.26 »
"hyvä" meno jatkuu..  on tää paskaa..  :keskari:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #11 : 24.11.2012, 23.25.10 »
Meiä kaverit o taas ihan pihalla.. mikä ihme noita vaivaa..... :peukku_alas:
helvetin mahtava tuomari taas..
« Viimeksi muokattu: 24.11.2012, 23.28.27 kirjoittanut chevycama »

Heltsu

  • Viestejä: 1092
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #12 : 24.11.2012, 23.30.40 »
Tuntuu olevan suuria vaikeuksia pitkien pallojen kanssa puolustuslinjalla, toisaalta taas Realin syöttöpelin tempo ei häikäise ja tämän lisäksi syöttöjen suunta näyttää olevan liian ennalta arvattavissa.

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #13 : 24.11.2012, 23.38.19 »
GOOOOOLLLL BENZEMAAAA TAI SITTEN EI!!! noniin :peukku_ylos: :pallo: vittu mä oon kännissä joojoo
 voi vitun vittu
« Viimeksi muokattu: 24.11.2012, 23.40.07 kirjoittanut chevycama »

Heltsu

  • Viestejä: 1092
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #14 : 24.11.2012, 23.39.50 »
Pitkä ilta tulee Betisin pelaajille kun ovat aloittaneet ajanpelaamisen jo 30min jälkeen.

Özil ei montaa syöttöä ole omille saanut, toivottavasti vaihdetaan tauolla.
« Viimeksi muokattu: 24.11.2012, 23.42.56 kirjoittanut Heltsu »

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #15 : 24.11.2012, 23.41.52 »
Tänään kuokkaan niin seuraavassa classicossa voidaan tehdä kunniakuja Barcan pelaajille, kun tulevat kentälle.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #16 : 24.11.2012, 23.45.58 »
Ei jumalauta kuinka paljon voi ottaa takapakkia yhden kesän aikana joukkue. Lähteekö peli koskaan rullaamaan tällä kaudella?

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #17 : 24.11.2012, 23.48.21 »
en edes muista näin paskaa puoliaikakaa realilta hetkeen..... :keskari:
tää oli niinku ihan kauheeta katottavaa... :peukku_alas:

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #18 : 24.11.2012, 23.49.19 »
Joko kohta aletaan etsimään uutta valmentajaa..  >:D
iVamos sanoi Sergio Ramos!

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #19 : 24.11.2012, 23.50.41 »
Kaka Özilin tilalle niin vois niitä tuloksia tulla! Ei voi olla niin saatanan vaikeeta syöttää omille keskityksistä. Vittu mitä paskaa koko eka puoliaika