Kirjoittaja Aihe: Jornada 27: Celta - Real Madrid  (Luettu 7140 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Jornada 27: Celta - Real Madrid
« : 10.03.2013, 19.18.18 »

Partido: Celta - Real Madrid
Fecha: Domingo 10/03/2013
Hora: 19:00
Estadio: Balaídos
Jornada: 27
Árbitro: Estrada Fernández (Comité Catalán)
TV: C+ Liga y Gol T

Celta:

Varas, Jonny, Túñez, Demidov, Lago, Oubiña, Álex, Krohn-Dehli, Augusto, De Lucas y Aspas.

Sergio, Bermejo, Pranjic, Cabral, Bellvís, Park y Orellana.

Real Marid:

Diego López, Pepe, Khedira, Ronaldo, Benzema, Özil, Marcelo, Essien, Albiol, Modric y Callejón.

Adán, Kaká, Carvalho, Xabi Alonso, Arbeloa, Higuaín y Morata.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2013, 17.49.23 kirjoittanut Tsisou »
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Heltsu

  • Viestejä: 1092
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #1 : 10.03.2013, 19.43.15 »
Mielenkiintoinen avaus. Modric ja Özil yhtä aikaa kentällä, saas nähdä toimiiko tuo tällä kertaa. Myöskin Albiol on mukava nähdä avauksessa vaikka pelaakin ensi kaudella todennäköisesti Valenciassa.

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #2 : 10.03.2013, 20.01.19 »
Tuli näköjään kaksin kappalein, mutta kirjoitetaan nyt tänne kun Heltsu vaivautui kommentoimaan avausta. Tuo meidän puolustuslinja herättää kyllä ristiriitaisia tunteita. On hienoa nähdä taas Marcelo kentällä, toivottavasti tsemppi on hurja ja nähdään myös onnistumisia. Essien: ei kommenttia, Albiol ja Pepe: saas nährä.  :D

Eiköhän tuo keskusta toimi ihan hyvin, jos vaikka 'suven paskin' täräyttäisi samanlaisen maalin kuin ManU ottelussa. Team Saksa tuskin epäonnistuu. Callejon ollut vaisu viime kauteen verrattuna, jos kuitenkin tänään onnistuisi maalinteossa Essienin auttamisen ohella. Mielenkiintoista on miten meidän rallikuski onnistuu tänään, ei ole hetkeen päässyt pelailemaan.

Sitten mennään!  :traktori:
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #3 : 10.03.2013, 20.13.41 »
Lopez pelaa erinomaisesti.

Mutta voisiko Benzema olla joskus on-side? Aina jasso, kun miehelle pelataan pystyyn :peukku_alas:.

Siis ei nyt jumalauta! Poika menee laidassa nähden koko vastustajan puolustuslinjan ja SILTI odottelee syöttöä pari metriä paitsiossa. School-boy playing...
« Viimeksi muokattu: 10.03.2013, 20.21.14 kirjoittanut TAMI »

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #4 : 10.03.2013, 20.21.50 »
Pelkkää paitsiota, eihän tästä tule nyt yhtikäs mitään.  >:(
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #5 : 10.03.2013, 20.37.09 »
kirjotetaan sit molempiin ku kerta on kaks samasta aihesta... ihmettelin jo etä missä helvetissä kaikki on :traktori: :traktori:

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #6 : 10.03.2013, 20.42.13 »
ei mee sitte kirveelläkään maaliin :peukku_alas:

Heltsu

  • Viestejä: 1092
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #7 : 10.03.2013, 20.49.52 »
Ihan viihdyttävä peli kaikenkaikkiaan. Käsittämätöntä että Realin hyökkäyskalusto jäi maaleitta vaikka Celta pelasi todella korkealla linjalla. Syynä siihen oli usein syöttöjen väärä rytmi --> paitsioita
Myöskin ratkaisevat syötöt olivat lähes poikkeuksetta huonoja.

Albiol todella surkea ja epävarman oloinen, en ihmettelisi jos puoliajan jälkeen Albiol--> Carvalho
Xabi myöskin otti lämpöä.
« Viimeksi muokattu: 10.03.2013, 20.53.43 kirjoittanut Heltsu »

El Madridista

  • Viestejä: 569
  • El Santiago Bernabeu
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #8 : 10.03.2013, 20.54.53 »
Niin, ja ratkaisut ovat olleet huonoja.

Ainakin kolme kertaa nokikkain veskarin kanssa ja aina vei veskari voiton.. Varsinkin Benz vois oppia tekemään jotain muuta kuin painamaan kaasupoljinta Madridin yössä..

Paikkoja on ainakin ollut ja tulee, pitäs vaa viimeistellä..

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #9 : 10.03.2013, 21.16.09 »
voi helvetin paitsiot :traktori:

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #10 : 10.03.2013, 21.17.42 »
GOOOOOOOOOOOOOOOOLLL RONALDOOOO!!!! MENIhän se :peukku_ylos: :peukku_ylos: :tuoppi: :tuoppi:

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #11 : 10.03.2013, 21.18.14 »
Meneehän se sinne!

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #12 : 10.03.2013, 21.19.32 »
ei nyt saatana mitä räpellystä :peukku_alas:

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #13 : 10.03.2013, 21.21.23 »
voi helvetin paitsiot :traktori:

Sanoppa muuta!  :D

Ensimmäiset kolkytä minuuttia pelkkää paitsiota toisensa perään. Sitten kun ajoitus menee kohdilleen niin suoraan päin veskaria, huti maalista ja puskua ylärimaan. Benzema osunut jo kahdesti kera väärä ajoitus. Mitä muuta tähän voi todeta kuin: VMP!

Celta rokottaa, kappas kummaa.  :-[

e: Ei tosissaan ollut rallipatongin päivä, oikeutetusti vaihtoon. Toivottavasti Higuain käyttää paikkansa paremmin vaikka vain vajaa kolkyt minuuttia ehtii pelata.
« Viimeksi muokattu: 10.03.2013, 21.23.26 kirjoittanut Tsisou »
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #14 : 10.03.2013, 21.27.42 »
Pilkku! Maalissa Javi Varas, joka on muun muassa Ronaldon ja Messin pilkut kertalleen torjunut.

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #15 : 10.03.2013, 21.27.46 »
GOOOOOOOOOOOOOOOOOL RONALDOOOOOOOOOOOOO :peukku_ylos: :peukku_ylos: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:

Heltsu

  • Viestejä: 1092
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #16 : 10.03.2013, 21.28.08 »
Naurettava rankkari ja Ronaldo kiittää.

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #17 : 10.03.2013, 21.31.22 »
Naurettava rankkari ja Ronaldo kiittää.

Kyllä tuli hieman hekoteltua tuolle, Ricardo parka oli pahasti myöhässä ja ei varmana olisi saanut tuosta pallosta mitään aikaiseksi. Maalipotkuksi olisi mennyt hyvin suurella todennäköisyydellä. Toisaalta mitäs tuosta herjaamaan, Varas oli hölmö kun tuli tuolla tavalla palloon. Turhan hätiköidysti tilanteeseen kun Ricardolla oli selkeästi liikaa vauhtia ja mahdollisen laukauksen kulma olisi ollut pieni.  :traktori:
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Heltsu

  • Viestejä: 1092
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #18 : 10.03.2013, 21.33.41 »
Kyllä tuli hieman hekoteltua tuolle, Ricardo parka oli pahasti myöhässä ja ei varmana olisi saanut tuosta pallosta mitään aikaiseksi. Maalipotkuksi olisi mennyt hyvin suurella todennäköisyydellä. Toisaalta mitäs tuosta herjaamaan, Varas oli hölmö kun tuli tuolla tavalla palloon.

Omaan silmään näytti siltä että pallo oli jo karannut kun Varas tuli vastaan ja Kaka hakemalla haki kontaktin.

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #19 : 10.03.2013, 21.37.20 »
Uskomatontä häröilyä tuolla puollustuksessa kokoajan.. Mitä helvettiä nyt oikeesti :traktori: :traktori: