Kirjoittaja Aihe: Jornada 27: Celta Vigo - Real Madrid  (Luettu 1713 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Chris

  • Viestejä: 7018
Jornada 27: Celta Vigo - Real Madrid
« : 10.03.2013, 19.24.43 »
Tänään mennään taas, 20.00 alkavassa ottelussa Real kohtaa vieraissa sarjan 19. olevan Celta Vigon. Kotijoukkue todellisessa pistetarpeessa, jotta sarjapaikka säilyisi myös ensi kaudeksi. Edelliseen viiteen peliin koossa vain yksi voitto, joten vierasvoitto pitäisi olla aikalailla selvyys.

Realin superviikon jälkeen paluu sitten "arkeen" ja näihin HMV - vastuksiin, mutta kun UCL:ssä mentiin komeasti jatkoon ja Cupissakin finaaliin, niin eipä nyt lähdetä pelleilemään, vaan jatketaan hienoa virettä. Myös kakkospaikan kannalta ottelu on tärkeä, sillä eroa Atleticoon vain kaksi pistettä.

Realin kokoonpano:

Diego Lopez; Essien - Pepe - Albiol - Marcelo; Khedira - Modric; Ronaldo - Özil - Callejon; Benzema.

Eli puolustuslinja menee kokonaan uusiksi ja aivan oikein tuo tuttu nelikko saa tänään huilia, sen verran ollut pelejä viime viikolla. Myös Alonso, Di Maria ja Higuain sivussa sitten viime viikon.

Penkillä: Adán, Kaká, Carvalho, Xabi Alonso, Arbeloa, Higuaín, Morata.

Prum prum  :traktori:

Streameilta ja Max Sportilta näkyy  :peukku_ylos:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jornada 27: Celta Vigo - Real Madrid
« Vastaus #1 : 10.03.2013, 19.40.51 »
Kiitos avauksesta :peukku_ylos:
Eiköhän me tämä kunnialla hoideta jotta saadaan ensikaudeksi suora chämppäripaikka vaikka se kyllä tulee muutenkin kun voitetaan se tänävuonna  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jornada 27: Celta Vigo - Real Madrid
« Vastaus #2 : 10.03.2013, 20.11.31 »
Palattu näköjään taas maantasalle ku peli on mitä on.. Onneks Lopez edes hoitaa :traktori: