Tervehdys,
törmäsin tällä kertaa tällaiseen viritykseen, laola1.tv hieman erilainen stream, ei toimi suoraan menemällä sivustolle vaan pitää ilmeisesti huijata omaa tietokonetta kuvittelemaan että on saksassa..

en tiedä enkä ymmärrä mutta toimii.
Pitää siis ladata F-securen freedome niminen ohjelma jolla (mun ymmärtääkseni) "huijataan" tietokonetta kuvittelemaan olevansa
vaikka saksassa. Tuolta pystyy katsomaan ihan oikeasti hyvällä kuvan laadulla la ligan pelejä ja ilmeisesti kaikkea muutakin maan ja taivaan väliltä. Tuon freedomen saa ladattua ilmaiseksi 14 päivän version f securen sivuilta ja verkkokauppa.comilta saa koodin
jolla tuo muuttuu 90 päivän ilmaiskokeiluksi. Tämän jälkeen siis freedome päälle, etusivulta sijainniksi falkenstein, saksa ja ei kun laola1.tv selaimeen.
ja peli sieltä livepuolelta päälle. Ostin sieltä sivustolta hintaan 4,95e/kk Hd tason kuvan, en tiedä onko ihan hd tason kuva mutta paras ylivoimaisesti mihinkään striimiin mitä ikinä olen nähnyt. esim reilusti parempi kuin vanha putkiteeveen kuva.
Katson par aikaa lätkäpeliä sieltä ja pelistä pystyy nauttimaan, sen verran hyvä kuvan laatu. Sieltä saa myös ilmaisena katsoa pelejä, ilman HD tasoista kuvaa, kuvanlaadusta en tiedä mutta hyväksi väittävät, tsekatkaa ihmeessä, suosittelen. Itse jouduin tosin lataamaan opera- selaimen, en saanut mozillaa tai chromea oikein pelittämään.
En tiedä mitä tapahtuu kun kysymyksessä realin tai barcan peli ja katsojia tietysti streamilla enemmin kuin jossain lätkäpelissä mutta jos ei jumiudu niin ei tule enää ikävä viaplayta, kuva mun mielestä parempi kuin viaplayn lähetyksissä viime kaudella.
Tässä linkki josta ohjeet poimin, siinä on sivuilla 70-72 enemminkin juttua siitä freedomesta ja vpn systeemistä, en itse juurikaan ymmärrä mitä itse ohjemat tekevät, kait se jonkin sortin huijaamista on mutta ei kai siitä linnaan joudu.
http://futisforum2.org/index.php?topic=165494.1850