Jos Morata lähtee, kuten nyt alkaa vaikuttaa niin ihan ok siirto, kunhan ei siirtokorvaus vaan ole yli 30 miljoonaa. Ikää, kun El Tigrellä on eri lähteiden mukaan jo yli 30 vuotta.
Benzema on kyllä ykköskärki niin pitkään, kun Antse ruorisssa, joten yli 30 miljoonan siirtokorvaus olisi suoranaista tuhlausta.
Kuten oli jo tammikuussa odotettavissa on tämä siirto käymässä toteen. Perez sanoi siis jo alkuvuodesta kesän siirtomarkkinoita koskien, että Falcao olisi vahvasti seuran kiikarissa, joten sinänsä tämä ei yllätä pätkääkään. Morata tosiaan on näin ollen lähdössä.
Falcaon iästä voi uskoa mitä haluaa, mutta itse luotan mielummin virallisiin papereihin kuin pelkkiin huhupuheisiin. Eikä kolumbialainen kyllä näytä tippaakaan yli kolmekymppiseltä, tai ainakin on hyvin säilynyt jos näin on asian laita.
Benzeman diktatuurille avauspaikasta tämä tuo toivottua vahvaa kilpailua. Itse en pidä Benzeman avauspaikkaa niin kiveen hakattuna, varsinkaan jos mies alkaa taas tuhnuilemaan. Itse uskoisin Higuain/Benzema kaksikon aikana käytetyn suht tasajako peliajan olevan paras ratkaisu.
Alkaa kyllä omasta mielestä tuntuun siltä, että reali luovuttaisi Suarezin suhteen.
Suarezia ei ole Realiin olleet tuomassa kuin lehtien juorut. En usko, että Suarez on edes pelaaja joka olisi erityisemmin Perezin ja valmennusjohdon suunnitelmissa/harkinnassa ollut viime aikoina. Barcaanhan urugualaista ollaan sen sijaan kovasti viemässä, saas nähdä.