Äänestys

Hyvä juttu, lisää tätä! Foorum palaa kukoistukseensa!
8 (44.4%)
Noh parempi kuin ei mitään muutosta.
2 (11.1%)
Säällittävää tekohengitystä. Kaikista näki, että spämmisivät mielummin chatissä.
4 (22.2%)
Kasa höyryävää paskaa. Myötähäpeä mittari räjähti. Forumilla ei ole enää toivoa.
1 (5.6%)
Tsisoulle Karhua
3 (16.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 17

Äänestys päättynyt: 17.11.2014, 18.07.00

Kirjoittaja Aihe: Foorumin paluu  (Luettu 2365 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

snooker

  • Viestejä: 321
Foorumin paluu
« : 18.10.2014, 19.07.00 »
JEE ÄÄNESTYS

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Foorumin paluu
« Vastaus #1 : 18.10.2014, 19.11.52 »
Lennokkaalle legendalle!  :peukku_ylos:
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Foorumin paluu
« Vastaus #2 : 18.10.2014, 19.17.23 »
Olisin itse laittanut äänestyksen tästä tulille, mutta ehdit sopivasti ensin. Ja kaljaa sulle Tsisou tästä palkaksi.  :tuoppi:

Nyt kyllä maistuisi itsellekin parit, mutta ulkona on sopivan kylmä, joten en lähde kauppaan.  :police:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Foorumin paluu
« Vastaus #3 : 18.10.2014, 19.23.30 »
Olisin itse laittanut äänestyksen tästä tulille, mutta ehdit sopivasti ensin. Ja kaljaa sulle Tsisou tästä palkaksi.  :tuoppi:

Nyt kyllä maistuisi itsellekin parit, mutta ulkona on sopivan kylmä, joten en lähde kauppaan.  :police:

No perkele ja kiitos! Ostin muuten kaupasta tasan yhden tölkin Karhua, luokaton suoritus. Olisi pitänyt ostaa edes kaksi saatana.  :-[
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Direct football

  • Viestejä: 1166
Vs: Foorumin paluu
« Vastaus #4 : 18.10.2014, 20.44.12 »
Minun mielipiteeni kaikki jo varmaan tietävätkin. Foorumi koki ainakin hetkellisesti oman renessanssinsa tämän päiväisen myötä ja uuden kukoistuksen siemen on selvästi jo kylvetty. Foorumin tulevaisuus näyttää taas asteen kirkkaammalta. Päivä kerrallaan pojat, päivä kerrallaan  ;) :peukku_ylos: :traktori:

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Foorumin paluu
« Vastaus #5 : 19.10.2014, 01.08.34 »
Minun mielipiteeni kaikki jo varmaan tietävätkin. Foorumi koki ainakin hetkellisesti oman renessanssinsa tämän päiväisen myötä ja uuden kukoistuksen siemen on selvästi jo kylvetty. Foorumin tulevaisuus näyttää taas asteen kirkkaammalta. Päivä kerrallaan pojat, päivä kerrallaan  ;) :peukku_ylos: :traktori:

Kyllä. Ihminen suoltaa kyllä ottelutopikkin (ja muuallekin) tekstiä kun vain haluaa ja aiheenan niin rakas Real Madrid. Enemmän kyse on varmasti hiljaisuudesta ollut siinä, että shoutbox on niin vaivaton ja helppo suontaa tekstiää (ja roskaa) = olemme laiskoja. Tämänpäiväinen ottelutopik oli vitun jees ja jatkossa samaa, niin foorumin taso suorastaan räjähtää taas nosuun!
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆