Kirjoittaja Aihe: Kausi 2005/06  (Luettu 108062 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

el Blanco

Re: Kausi 2005/06
« Vastaus #40 : 25.07.2005, 17.20.23 »
Heh, heti kun tulee dunkkuun niin jengi vetelee paniikissa centereitä pöytään. Luulenpa vaan, että tämä tappio tekee vain hyvää joukkueelle, ainakin pystytään näkemään mikä voi mennä pieleen. Ja muistakaa: pelitahti on nyt aika kova, ottelu joka toinen päivä!

Täytynee tässä kaikessa rauhassa vaan lukea raportit ja ajatella kliseisen positiivisesti: tästä on vain yksi suunta ja se on ylöspäin.

iHala Madrid!

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #41 : 25.07.2005, 17.28.55 »
Heh, heti kun tulee dunkkuun niin jengi vetelee paniikissa centereitä pöytään. Luulenpa vaan, että tämä tappio tekee vain hyvää joukkueelle, ainakin pystytään näkemään mikä voi mennä pieleen. Ja muistakaa: pelitahti on nyt aika kova, ottelu joka toinen päivä!
Yhdyn äskeiseen... ;D
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #42 : 25.07.2005, 17.29.49 »
Täytyy sanoo, että olen alun alkaenkin ollut näitä kaikenmaailman kiertueita vastaan. Perkele siinä mitään fanien nuoleskelua kaivata pre-seasonilla vaan töitä niin helvetisti, ettei sit kauden lopussa tarvis itkee kun väsyttää. Pois kaikki tollane paskanjauhanta vinosilmien kanssa, pää strutsin perseeseen ja vitusti töitä. Sillä se menestys on aina ennenkin tullu.  :pallo:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

luisfigo

« Vastaus #43 : 25.07.2005, 17.32.57 »
Taitaa se paitamyynti vaan olla tuottoisampaa kuin menestyminen pelikentillä ???
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #44 : 25.07.2005, 17.37.09 »
Taitaa se paitamyynti vaan olla tuottoisampaa kuin menestyminen pelikentillä ???
Ikävä kyllä, ja todelliset fanit pettyy vaan kausi toisensa jälkeen. Perezinkii kannattas kyllä palailla miettimään mitä (tai ketä) varten tota hommaa yleensä tehdään.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Owen_05

« Vastaus #45 : 26.07.2005, 11.11.12 »
----------------owen---------ronaldo

------------------------zizou-------------------
robinho/guti---------------------------------                             
--------------------------------------becks
-----------------gravesen

r.carlos-----------------------------raul.b/salgado
------------samuel----helguera---------------

casillas

Tossa olis aika kova juttu tälle kaudelle paitsi tietenkin jos tulis vielä vahvistuksia!
« Viimeksi muokattu: 26.07.2005, 11.24.45 kirjoittanut Owen_05 »

RC Da Silva

• Vieras
« Vastaus #46 : 27.07.2005, 11.09.08 »

------------samuel----helguera---------------

casillas

Tossa olis aika kova juttu tälle kaudelle paitsi tietenkin jos tulis vielä vahvistuksia!

Vai että kova juttu... Taitaa olla sulla kova vahvistus vaihtopenkillä vai ootko myyny Raúlin jonnekki. Heitäppä toi Owen hittoon tuolt kärjest. Oot aika ihme äijä jos sun mielest Raúl ei kuulu ens kauden suunnitelmiin :D :D :D

:keskari: :keskari: :keskari:

Owen_05

« Vastaus #47 : 27.07.2005, 12.05.41 »

------------pavon----helguera---------------

casillas

Vai että kova juttu... Taitaa olla sulla kova vahvistus vaihtopenkillä vai ootko myyny Raúlin jonnekki. Heitäppä toi Owen hittoon tuolt kärjest. Oot aika ihme äijä jos sun mielest Raúl ei kuulu ens kauden suunnitelmiin :D :D :D

Kyllä raul kuuluu tosta porukasta vaihtoon...mut se on vaan mun mielipide!owen ja raul vois vaihdella avauksessa!

« Viimeksi muokattu: 27.07.2005, 13.34.09 kirjoittanut Owen_05 »

Hartikainen

• Oma teksti
« Vastaus #48 : 27.07.2005, 14.57.55 »
3-1 voitto Jubilo Iwatasta, Ronaldo 2maalia ja Raul yhen.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

gintonic

• Oma teksti
« Vastaus #49 : 27.07.2005, 15.21.34 »
--------------ronaldo----
-robinho--------------------raul'
-----zidane---------------beckham
-------------- gravesen ----
r.carlos------------------------salgado
----------helguera---pavon--
-----------------casillas-----------

toi näyttäis ihan hyvältä.. viel ku vaihdost löytyy mm. guti ja owen. ainut on et samuel lähtee interiin ja toisen topparin paikka on vähän auki??!! muuten näyttää hyvältä.!! ;D mites muuten figon laita jatkaako?? :o :o

Puuportti

« Vastaus #50 : 27.07.2005, 15.23.33 »
--------------ronaldo----
-robinho--------------------raul'
-----zidane---------------beckham
-------------- gravesen ----
r.carlos------------------------salgado
----------helguera---pavon--
-----------------casillas-----------

toi näyttäis ihan hyvältä.. viel ku vaihdost löytyy mm. guti ja owen. ainut on et samuel lähtee interiin ja toisen topparin paikka on vähän auki??!! muuten näyttää hyvältä.!! ;D mites muuten figon laita jatkaako?? :o :o

ite en usko et Raulin paras paikka olis tuol oikealla puolen  :)

kuizma

« Vastaus #51 : 27.07.2005, 16.01.29 »
inter sano et ne yrittää tehä figon kanssa sopimuksen 48h siällä...

VilleL

« Vastaus #52 : 29.07.2005, 19.38.24 »
Real voitti Thaimaa Allstarsin 0-3

el Blanco

« Vastaus #53 : 29.07.2005, 20.12.15 »
Real Madrid: Diego López; Diogo (Salgado, min.70), Pavón (Roberto Carlos, min.45), Arbeloa, Raúl Bravo; Pablo García (Gravesen, min.45), Beckham (Figo, min.45), Zidane (De la Red, min.45), Raúl (Jurado, min.45); Owen (Soldado, min. 45) y Ronaldo (Guti, min.45).

Goles: 0-1: Zidane de penalti (min. 7).
0-2: Ronaldo (min. 22).
0-3: De la Red (min. 87).

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #54 : 02.08.2005, 12.04.26 »
Mielenkiintoinen ratkaisu toi Real Madrid B:n nimenmuutos Castillaksi..

Toivotan samanlaista menestystä kuin aikoinaan: Segundan nr.1 ja Cupin finaaliin ykkösjoukkuetta vastaan..  :peukku_ylos:
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

tume15

• Vieras
« Vastaus #55 : 03.08.2005, 21.04.31 »
owen saattaa päästä joissain peleissä kentällä :peukku_ylos:

luisfigo

« Vastaus #56 : 03.08.2005, 21.35.00 »
owen saattaa päästä joissain peleissä kentällä :peukku_ylos:
:o
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #57 : 04.08.2005, 07.52.09 »
mä oon kans kelannu oikeen ajatuksel monta kertaa tota kokoonpanoa....ja siit tulee kyl aika vaikeeta saada noist miehist semmonen fiksu kokoonpano

mä ehdotan seuraavaa:

casillas

carlos-woody-helguera-salgado

zizou-gravesen-becks-peto

ronaldo-raul

robinho penkillä alkuun koska sen pitää totutella espanjaan eikä se voi olla kovas vedos samantien epsanjas...gutin ja uusia junnuja haluisin kans jossain vaihees mukaan kehiin..esim. soldado, de la red olis kovia tulevaisuuden lupauksia jos niille annetaan saumaa. mut sit tulee ongelma jos robinho alkaa pelaa hyvin nii kuka tippuu pois kokoonpanosta..ei ainakaa el capitan.

Morienttes

« Vastaus #58 : 04.08.2005, 10.09.54 »
mä oon kans kelannu oikeen ajatuksel monta kertaa tota kokoonpanoa....ja siit tulee kyl aika vaikeeta saada noist miehist semmonen fiksu kokoonpano

mä ehdotan seuraavaa:

casillas

carlos-woody-helguera-salgado

zizou-gravesen-becks-peto

ronaldo-raul

robinho penkillä alkuun koska sen pitää totutella espanjaan eikä se voi olla kovas vedos samantien epsanjas...gutin ja uusia junnuja haluisin kans jossain vaihees mukaan kehiin..esim. soldado, de la red olis kovia tulevaisuuden lupauksia jos niille annetaan saumaa. mut sit tulee ongelma jos robinho alkaa pelaa hyvin nii kuka tippuu pois kokoonpanosta..ei ainakaa el capitan.

Kyllä mä peluuttaisin Carlosta vasemmalla...  ;)

Jos Robinho alkaa pelaamaan ku Pele konsanaan ni Becks vaihtoon vaan. Ja ei Zizoukaan jaksa vääntää enää joka peliä huipputasolla.

Eniten mua kyllä huolestuttaa toi keskuspuolustus. Ei Joonatan pysty millään pelaa koko kautta...  ??? Kuka korvaajaks? Tai avaukseen?

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #59 : 04.08.2005, 10.54.14 »
"Kyllä mä peluuttaisin Carlosta vasemmalla..."

no sitähänmä tarkotinki...ajattelin vaa jokainen realmadrid-fani tietää kuka missäkin pelaa ja ainaki ku carlosista puhutaan....

tosiaan joo...se woody on kyl iso kysymysmerkki....jos jätkä nyt kuntoutuu ei loukkaannu nii kyl se sit pystyy hoitaan topparin tontin...pavon on kehittyny tosi paljon mut tekee kuitenki virheitä ja sille tulee "mustia hetkiä" jolloin se tekee oikeen virheitä toisen perään ja vastustaja rokottaa sillon oikeen kunnolla.....helguera ei kuitenkaan oo nii hyvä topparina ku realis pitäs olla...that's the problem

ei jaksa kyl zizou koko kautta johtaa keskikenttää..ja varsinki ku se meni takas ranskan sinisiin...ei kyl jaksa millään...no siihen paikalle on beast, prinssi (robinho), guti ja raul hätätapaukses

mut jos prinssi rupee pelaa ku pelé tai maradona konsanaan sit menee lujaa...toivotaan parasta