Vaikka Ramos pelaisi hyvän pelin, itse olisin valmis luopumaan ja hakemaan nuorennusleikkausta.
Benzema voisi lähteä siksi, koska on urheilun ulkopuolella epäeettisesti käyttäytyvä.
Rolle voisi pelata vielä yhden kauden, koska nyt alkaa hermot olla sillä tasolla, millä kuuluu.
Rauhallisesti omaa suoritusta. Ei siinä sen enempäää joukkuen eteen tarvitse tehdä.
Marcelokin voisi vielä yhden kauden ainakin pelata. 
Balesta tulee Rollen korvaaja, mutta jos Benzema lähtee, niin kuka korvaa hänet.
Ja oliko se nyt niin, ettei tänä kesänä siirrytä? 
Sergio Ramos. Kyseessä siis äskettäin 30 vuotta täyttänyt puolustaja ja 11 vuotta seuraa edustanut nykyinen kapteeni, joka on valittu La Ligan parhaaksi puolustajaksi ties kuinka monta kertaa. Ilmeisesti seurauskollisuudella ei ole juurikaan väliä eikä myöskään kaikilla niillä tärkeillä maaleilla, joita Ramos on iskenyt erikoistilanteista. Nostetaan nyt lähihistoriasta esimerkeiksi vaikka maalit kahdessa edellisessä finaalissa Atleticoa vastaan, maalit Bayernia vastaan ja seurajoukkueiden MM-kisojen voittomaali. Eli pois vaan kunhan saadaan joku,
(ei sen niin väliä kuka) joka on selvästi nuorempi. Vakavasti puhuen 30 vuotta ei ole puolustajalle ikä eikä mikään. Katso vaikka 33-vuotiasta Pepeä, joka pelaa tällä hetkellä mahdollisesti uransa parasta jalkapalloa. Tälläkin foorumilla nostetaan useimmiten Ramos syntipukiksi kun peli ei kulje, mutta se kertoo vain pelaajan tasosta ja siitä, minkälaiset odotukset häneen kohdistuu.
Benzema voi mun puolesta tehdä siviilissä ihan mitä huvittaa jos se vaikuttaa näin positiivisesti miehen maalimääriin ja peliesityksiin kokonaisuudessaan. Ei varmaan tule suurena yllätyksenä, mutta suurinta osaa katsojista ei oikeasti kiinnosta pätkääkään, mitä pelaajat tekevät vapaa-ajallaan. Jalkapallossa vain tuloksella on merkitystä. Karimia ei ole todettu millään tavalla syylliseksi tähän videoepisodiin, eikä hän ole ainoa ylinopeutta ajanut ihminen maan päällä.
Ronaldolle tuskin tehdään EM-kisojen jälkeen monivuotista jatkosopimusta ihan vain sen takia, että hän voi pelata vielä yhden kauden, jonka jälkeen hänet voidaan laittaa lihoiksi. Ennätysvauhdilla seurahistorian parhaaksi maalintekijäksi noussut hyökkääjä, joka pelaa lähes joka ikisen pelin oli hän sitten terve tai loukkaantunut. Siitä huolimatta tehtailee keskimäärin 1.05 maalia per peli eli ennennäkemättömällä tahdilla. Mikä tärkeintä, kyseessä ei ole mikään palkkasoturi vaan hän aidosti haluaa pelata tässä seurassa. Herää sama kysymys kuin Ramosin kohdalla, kenet toisit hänen tilalleen? Bale ei ole riittävä vastaus, sillä hän pelaa kentän toisella laidalla eikä muutenkaan ole lähelläkään niitä maalimääriä, mitä Ronaldo iski hänen iässään.
Marcelon osalta olen täysin samaa mieltä. Voi mun puolesta pelata ainakin yhden kauden tai miksei vaikka viisi kun tekeminen on näin vakuuttavaa pelistä toiseen. Ja tänä kesänä siirrytään eli samalla kaavalla mennään kuin Barcelona oman siirtokieltonsa kanssa. Kaksi seuraavaa siirtoikkunaa sen sijaan pysyvät todennäköisimmin visusti kiinni.