Kirjoittaja Aihe: FIFA 18  (Luettu 2266 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Valkoiset

FIFA 18
« : 07.10.2017, 20.35.12 »
Onko kukaan foorumilaisista pelaillut ikinä fifa-pelisarjaa tai ylipäätänsä videopelien ystävä? Itse hankin juuri tuon Fifa 18 pelin ja vieläpä Ronaldo editionin. Pakko sanoa, että aivan loistava kehitys edellisiin peleihin. Manager ja "the journey" ovat uskomattoman miellyttävää pelaamista. Itse ultimate tiimiä en pelaile yhtään sen takia, koska gameplay on yksinkertaisesti kuraa swetty- maaleineen. Managerissa aivan loistava lisä tuo neuvottelu-animaatio ja hinnatkin ovat nykyään realistisemmat.

Sakho

Vs: FIFA 18
« Vastaus #1 : 05.10.2018, 18.08.37 »
PS2-aikaset Fifat oli kyl aika hyviä,mutta next-genin tultua on ite joutunu tyytymään Pessiin..hyvä sekin,parempi taasku FIFA? :D

Valkoiset

Vs: FIFA 18
« Vastaus #2 : 06.10.2018, 16.46.11 »
Itse en pessistä ole ikinä välittänyt, mutta ymmärrän sen ison suosion. Fifa 19 tuli juuri hankittua pelkästään Journeyn takia. Tarina on pidempi ja tosiaan ihankuin elokuvaa katsoisi pelatessa. Kivana lisänä myös mestarien liigan lisenssi. La Ligaan on myös panostettu, nykyään löytyy lähes joka joukkueelle tarkkaan mallinnettu koti-stadioni. Uskomattomasti oli jopa la liga 2 pelaavalla Las Palmaksella stadioni saatu mukaan. Hienon näköistä.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2018, 16.47.45 kirjoittanut Valkoiset »