Voitosta voittoon. Ei ollut kauneinta peliä, mutta kuskin paikalla jälleen lukuun ottamatta pieniä alkuhetkien ongelmia.
Ei uskoisi samaksi joukkueeksi, jolle 1,5 vuotta sitten ottelun voittaminen näytti mahdottomuudelta.
Hazardia ei tänään kiinnostanut ollenkaan. Tai sitten tarkoituksena oli pelata maksimaalisella säästöliekillä.
Brahim taisi koskea kaksi kertaa palloon ja niiden perusteella tekniikka on edelleen kunnossa. Saisipa enemmän peliaikaa.