kertokaapas mulle mitä se helvetin messi on saanu aikaan? sen mitä mä tiiän et yks säälimaali panaa vastaan, passiepäselvyyksiä ja yks tarjeta roja ainoassa maaottelussa. se pelaaja on aivan liian ylihypetetty. c. ronaldon ja robihon hypetys on pientä sen messipojan rinnalla. siitä jätkästä ei oo vähää aikaan mitään vaaraa realille!
Ikävä kyllä näin ei ole. Heti alkuun haluaisin kysyä, kuinka monta Messin peliä olet nähnyt?
"kertokaapas mulle mitä se helvetin messi on saanu aikaan?"
-Ensinnäkin, Messi on 18v. Kuinka paljon tämän ikäinen pelaaja on yleensä ehtinyt saavuttaa?
Ja Messihän on oikeastaan pelannut kovan tason pelejä vain tämän vuoden peleissä + nuorten MM-kisat. No, nuorten MM-kisoissa Messi oli turnauksen kiistatta paras pelaaja, jonka varmasti itsekin tiedät. Ja kyllä, tiedän että ne olivat vain nuorten MM-kisat.
Mutta myös Barcelonan peleissä Messi on ollut loistava(Melkein kaikki Messin matsit Barcassa olen tällä kaudella nähnyt), vaikka maaleja ei olekaan "kuin" yksi. Messin peli on myös paljon kypsempää kuin esim. Robinholla. Messille kikkaileminen ei ole pelin tarkoitus. Ja mitä tuohon Maradonaan vertaamiseen nyt voi sanoa, sillä eihän ketään pelaajaa ole reilua Diegoon verrata. Mutta Messissä on paljon samaa kuin Maradonassa, varsinkin tuo vastustajien ohittaminen, tuskin kukaan saa sitä näyttämään niin helpolta kuin miltä se näillä kahdella näytti/näyttää.
Ja kaikkein naurettavinta on alkaa puhua tuosta maaottelu debyytin punaisesta, sillä sehän tuli todella helposti. Sitäpaitsi eikös muuan Cruyff myös lentänyt ulos ekassa maaottelussaan..
Jaa.. Ehkä kaikkein naurettavinta on sittenkin alkaa puhua jostain passiepäselvyyksistä, ikäänkuin se tekisi hänestä jotenkin huonomman pelaajan..