Kirjoittaja Aihe: Oletko käynyt/menossa Madridiin?  (Luettu 168244 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Morienttes

Re: Oletko käynyt/menossa Madridiin?
« Vastaus #20 : 29.08.2005, 14.14.43 »
6.11. oon menossa katsoon RM - Zaragoza -peliä. Onko stadionin liepeillä seuran myymälää tms?

t. Eder

Kyllähän niitä puoteja löytyy.

Bernabeu touri päättyy myymälään, joka on täynnä Real Madrid tavaraa! Ja eiköhän sinne pääse muutenki ostelemaan. Ite kävin eka katsastamassa areenan ja sitte vasta shoppailemaan.  :peukku_ylos: :)

Area Real Madrid liike, joka on pyhitetty pelkkään Real Madrid tuotevalikoimaan, löytyy myös "keskustasta". Puoti sijaitsee Puerta Del Sol aukion läheisyydessä(hyvä tuntomerkki aukiosta on Tio Pepe valotaulu, löytyy vaikka hieman alkoholijuomia nauttineenakin...). Area Real Madridin läheisyydessä sijaitsee El Corte Ingles tavaratalo, joka helpottaa toki myös suunnistusta.

Siinä maamerkkejä! Eiku tuhlailemaan ja somistamaan vaatekaappia Real Madrid tuotteilla...  ;D

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #21 : 13.09.2005, 12.16.16 »
ku siitä norjaan lähtemisestä ei tullu mitään.....nii rupes himottaa et jos lähtiski madridiin......mut sit rupesin kattoon lentoja.......halvin ois kahelt hengelt vähä yli 500€ ja finskil olis 660€...mut se halvin oius surkeimmilla lentokenttäajoilla ja surkeilla vaihdoilla et matka kestäis n. 10 h ku finksil ois vaa 6 h....ja sit tulis viel hotelli, eläminen ja liput peliin...mut tietääkö kukaan tesitä joka on käyny nii mitää hyvää ja halpaa hotellia, motellia tai hostellia madridista ihan kohtis etäisyyksillä??..olisin lähös varmaa tos joulu-/tammikuus..ja mitä halvemmalla pääsisin nii sen parempi tietenki.

robinho10

• robinho! hala madrid!
« Vastaus #22 : 13.09.2005, 15.39.04 »
olen käynyt madridissa kesällä 2004. kävin santiago bernabeulla, joka on aivan uskomattoman hieno paikka. olisi tavoitteena päästä johonkin realin peliin kevät kaudella 2006.
mikä on helpoin tapa saada lippuja matseihin.

Paco

« Vastaus #23 : 13.09.2005, 19.58.27 »
Itse kävin Madridissa viime keväänä kattomassa Real Madrid - Villarreal -peliä. Tunnelma oli kyllä uskomaton ja yleisö vislasi tajuttoman kovaa Villarrealin saadessa pilkun! Kävin myös kierroksella Bernabeulla ja Realin harjoituksissa Las Rozasissa. Matka oli unohtumaton, jo nyt päässä pyörii, milloin lähtisin seuraavaksi Madridiin. :D Ehdottomasti elämäni paras reissu.
Halpoja hostelleja löytyy esim. Mulligan&Birdien sivuilta: http://www.mulliganbirdie.com/ Itse olin Hostal Castilla II:ssa, joka sijaitsee ihan Puerta del Solin vieressä, eli ihan keskustassa. Ja metrolla pääsee Madridissa joka paikkaan vaikka asuisikin kauempana. Hintaa oli n. 50€/yö kahden hengen huoneessa. Voin suositella hostellia sijaintinsa vuoksi. Leveät sängyt ja huone siivottiin päivittäin. Respassa kaikki ei välttämättä osaa englantia, mutta kaikesta selvittiin, vaikka itse puhun vain muutaman sanan espanjaa.

Music

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #24 : 13.09.2005, 21.38.21 »
Paco: Olitko säkin kattomassa tuota ottelua? ;D Missä päin katsomoa istuit?

Paco

« Vastaus #25 : 13.09.2005, 22.09.21 »
Music: Joo, olin mäkin kattomassa tuota Villarreal peliä :D Olin alhaalla Grada Bajassa, Lateral Oestessa. Eli katsomossa R-kirjaimen alapuolella vastapäätä vaihtopenkkejä. Entäs sinä? Mistäs hommasit liput? Mä ostin mustasta pörssistä, koska ottelu oli loppuunmyyty. Hinta vähän kirpaisi, mutta kokemus oli niin huikea, että ei lippujen hinnalla ollut kauheasti väliä  8)

Music

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #26 : 13.09.2005, 22.36.00 »
Hmm... Paikkaa on vähän vaikea selittää, kun... Sanotaan vaikka, etten oo mikään asiantuntia. Mutta mä menin sisään portista 45 ja 2. rivillä olin. Eli huonosti selitettynä olin sen maalin vasemmalla puolella, mikä Villarrealilla oli ekalla puoliajalla. En ollut ihan alhaalla, mutten kovin ylhäälläkään, paikka oli mun mielestä oikeen hyvä.
Liput minä ostin jostain nettikaupasta jo ennen matkaa. Ei mullakaan ne liput mitään halpoja ollu, mutta kyllä sitä elämän parhaista hetkistä voi vähän rahaa laittaakin menemään. :D

Voih. Nyt kyllä rupes hävettämään oikeen toden teolla, kun en osannu paremmin selittää. Mutta en mä siinä lipunostossa oikeen muuta tietoa tarvinnukaan ja... Mutta nyt on mun alettava hankkia hieman yleistietoa.

Paco

« Vastaus #27 : 14.09.2005, 12.07.11 »
Me istuttiin sitten kai aika lähellä. Mä istuin siis Real-sanan R-kirjaimen kohdalla, aika reunassa, mutta siitä näki tosi hyvin kaikki maalit, koska kaikki maalithan tehtiin juuri siihen yhteen maaliin. Olitko siis päädyssä vai laidalla istumassa? Mä en muista mistä portista menin sisään, kuitenkin Paseo de la Castellanan puolelta, eli ihan sen vierestä mistä mennään ulkopuolelta stadionin myymälään.

Music

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #28 : 14.09.2005, 20.43.31 »
Mun käsityksen mukaan me kylläkin istuttiin aika eri puolilla stadionia. Taisin äsken selittää vähän huonosti, sillä mä istuin siellä puolella, jonne maaliin ei tehty yhtään maalia. (Harmi kylläkin. Onneksi mä sentään näin ne maalit.)
Mä istuin laidalla, eli ostin lippuni ykköskategoriaan. Paikkani oli tosin ihan päädyn vieressä, mutta laidalla se silti oli.

Paco

« Vastaus #29 : 14.09.2005, 22.44.11 »
No nyt mä tajusin, missä sä istuit. Joo, me oltiinkin ihan eri puolilla stadionia. Noita paikkoja on tosiaankin vähän vaikea selittää, kun stadion on niin iso ja ei aina tiedä minkä nimisiä eri katsomolohkot on...

KesantoVesa

« Vastaus #30 : 15.09.2005, 16.10.50 »
Tänä syksynä ainakin kv lähtee Madridiin katsomaan futsia. Ottelua ei ole vielä päätetty, mutta kenties Real-Madrid-Getafe :peukku_ylos:

db23

« Vastaus #31 : 08.10.2005, 11.34.21 »
itse kävin katsomassa viime keväänä RMA - Atletico Madrid. Tilasin liput osotteesta http://www.madrid-football-tickets.com/ ja hyvin toimi.. melko kallista hommaa kylläkin.  :pallo:
Reeal madrid :D!

Music

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #32 : 08.10.2005, 13.48.11 »
itse kävin katsomassa viime keväänä RMA - Atletico Madrid. Tilasin liput osotteesta http://www.madrid-football-tickets.com/ ja hyvin toimi.. melko kallista hommaa kylläkin.  :pallo:

Mä tilasin tosta samasta osotteesta. Ei tosiaan mitään halpaa ollut, mutta ainakin liput saatiin ilman turhia vaivoja ja helposti. Eikä tarvinnut Madridissa sitten pelätä, että matsi olisi loppuunmyyty, kun oli liput valmiina... :)

Morienttes

« Vastaus #33 : 12.10.2005, 14.13.40 »
Mä oon kerran ostanu tämmösestä mestasta. --> http://www.senorstag.com/

Silloin sai hyvään hintaan liput, nykytilanteesta ei tietoa. Hyvä palvelu oli! Liput tuotiin hotellille ja lyötiin käsipäivää. Lisäks suositteluja tuli ravintoloista ja sano et jos tarviit jotain ni soita, voivat yrittää auttaa.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #34 : 14.10.2005, 23.37.59 »
Huomenna klo 10 Turku- Amsterdam- Madrid.. Arvatkaa kuka on tolla lennolla?? No mä tietenkin..  ;D
Sit ajetaan Valenciaan ja sunnuntai illal kattomaan Valencia- Malaga..
Tarkotus olis myös mennä kattoo Real Madrid- Valencia.. Saa nyt kattoo et saadaanko liput..
« Viimeksi muokattu: 14.10.2005, 23.42.02 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

el Blanco

« Vastaus #35 : 15.10.2005, 09.41.35 »
Huomenna klo 10 Turku- Amsterdam- Madrid.. Arvatkaa kuka on tolla lennolla?? No mä tietenkin..  ;D
Tarkotus olis myös mennä kattoo Real Madrid- Valencia.. Saa nyt kattoo et saadaanko liput..

Ooh, lutuuria! :o
Raporttia vaan kehiin matkan jälkeen! :peukku_ylos:

luisfigo

« Vastaus #36 : 15.10.2005, 09.45.56 »
Joo onhan täällä fucking Suomessa kiva olla tähän aikaaan ku toiset menee kattomaan huippufutista etelänlämpöön ::)
Hyvää matkaa ja raporttii kehiin :tuoppi:
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

HannuTouru

« Vastaus #37 : 15.10.2005, 09.58.08 »
:peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

HannuTouru

« Vastaus #38 : 22.10.2005, 21.50.57 »
The Future=Robinho:
Oletkos siellä matkallasi nyt? Mites huominen matsi? Oletko menossa? Entä mainitsemasi Valencia-Malaga? Kävitkö katsomassa? Millaista oli?
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #39 : 23.10.2005, 01.38.41 »
Juups täällä Madridissa ollaan..

Saatiin liput Valencia- Malaga otteluun ja viellä 2. rivistä. Hinta oli reilu 60 euroo, mutta peli oli sen arvoinen.. Tunnelmaa ei puuttunut, olisipa Suomessakin edes puolet tuon pelin tunnelmasta.. Maalejakin tuli yhteensä kolme, lopputulos 2-1. Silmään pisti Vicenten loisto peli.. oli poika aika tulessa, ehti tehdä yhden maalinkin. Muista maaleista vastasivat Ayala ja Salva.. Aimarin poissaolo harmitti ehkä eniten, mutta luultavasti tänään näen taiturin kehissä.  ;)

Eli saatiin hankittua liput myös Real Madrid- Valencia matsiin.. Stadion tulee olemaan todella täynnä, lippujono oli melkosen pitkä.. Paikoista en osaa sanoa, mutta aika lähellä kentää sijaitsevat. Toivotaan Realin pyörittävän Valencian pojat pyörryksiin..  :peukku_ylos:

Tietenkin käytiin sillä stadion kierroksella.. Varsinkin trophy- cabinet oli vaikuttava, kun vielä samaan aikaan CL 2002 finaalin maalit pyöri telkkarista. Pisti kyllä melko sanattomaksi ainakin se Zizoun maali.. ai, että..  :D Tietenkin piti ostaa Area Real Madridista Robinhon pelipaita, olihan siihen säästetty hieman rahaa..

Voin kertoa matsista lisää, mutta onneksi se näkyy myös Urheilukanavalla..  :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!