Moulla on kuulemma hankinnat mietittynä. Löytyyköhän listalta joku ei Jorge Mendesin mies?
Mä näen tulevat hankinnat enempi mahdollisuutena. Jos miettii näitä viime stintin ukkoja ketä hommasi (Modric, Khedira, Özil, di Maria..) niin kaikki todella nöyriä ukkoja, mutta samalla laadukkaita pelaajia. Eli eiköhän sieltä tule samalla kaveria sisään, jolla on asenne kunnossa. Nyky-Realissa on tarpeeksi nimimiehiä, yhtään megatähteä ei tarvita, vaan sellaisia ukkoja, joita kiinnostaa pelata seuralle. Tässä uskon, että Jose tulee onnistumaan ja toivon, että jos joku Nico Paz painaa pre-seasonilla näytöt pöytään, niin vastuuta tulee, oli Juden kahden vuoden takainen formi mitä tahansa.
Jos minä valmentaisin ja mun pelaajat haukottelis ja pelais matopeliä samalla kun näytän taktiikka analyysejä videolta, niin voisivat olla vitun varmoja ettei peliaika tulisi. Ei Vinille, ei Judelle, ei kenellekään valopäälle. Ja tähän uskon ja ennenkaikkea TOIVON Mourinholla olevan cojonesia.
Tässä toki kiteytyy se, että Madridin ongelmat ovat myös ylempänä joukkueen hierarkiassa. Valmentajalla täytyy olla täysi tuki. Ehdoton.
Tämä, se mitä pelillissä asioissa voidaan jäädä muista Euroopan huippuseuroista jälkeen, niin luulisi, että kuri tulee taloon. Jos Perez ei tietäisi mitä saa, niin eihän kai niin tyhmä olisi, että uudelleen Mouta palkkaisi (tai ehkä on, en tiedä)

Mutta ehkäpä tässä haetaan myös seurajohdon toimesta selvää johtajaa koppiin, koska eihän Arbeloa tai Xabi siihen pystyneet.
Kunnon freesaus pelaajistoon tehnee myös hyvää, viime kesällä koko siivosoperaatio meni pieleen kun ulostettiin ne kaksi, jolla on aitoa madridismoa (Lucas, Luka) ja tilalle tuli lisää instagram-sukupolven ukkoja. Nuori koutsi ja koppi täynnä Vinejä ja kumppaneita, ilman yhtään isällistä johtajaa (pl. ehkä Carvajal) niin olisihan se pitänyt arvata, miten käy.