« Vastaus #3 : 06.09.2005, 22.50.57 »
Tulee olemaan helppoa siihen asti kunnes Barcelona tulee vastaan, jos tulee
Kyllähän muitakin pahoja joukkueita löytyy, esmes Valencia. Tuskin tulee kuin vasta loppupäässä nämä kovimmat.
En usko että Valencia pärjää. Viime kaudella Valencia oli surkea, kun Benitez lähti ja Ranieri tuli tilalle. Valencian kannattas vaihtaa valmentajaa

Kirjattu
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi