Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 05/06  (Luettu 72941 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Copa del Rey 05/06
« : 25.08.2005, 18.16.51 »
Ensimmäinen kierros pelataan 31. elokuuta. Sitä ennen karsintakierroksen toiset ottelut sunnuntaina.
« Viimeksi muokattu: 25.08.2005, 18.31.30 kirjoittanut Juhana »
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #1 : 06.09.2005, 20.47.56 »
Tulee olemaan helppoa siihen asti kunnes Barcelona tulee vastaan, jos tulee
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

d4mn

  • Viestejä: 93
  • iHala Madrid
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #2 : 06.09.2005, 20.52.48 »
Tulee olemaan helppoa siihen asti kunnes Barcelona tulee vastaan, jos tulee

Kyllähän muitakin pahoja joukkueita löytyy, esmes Valencia. Tuskin tulee kuin vasta loppupäässä nämä kovimmat.
"Englantilaiset vaan sattuu osaamaan pallon käsittelyn esim. Joe Cole" - robinho <3

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #3 : 06.09.2005, 22.50.57 »
Tulee olemaan helppoa siihen asti kunnes Barcelona tulee vastaan, jos tulee

Kyllähän muitakin pahoja joukkueita löytyy, esmes Valencia. Tuskin tulee kuin vasta loppupäässä nämä kovimmat.

En usko että Valencia pärjää. Viime kaudella Valencia oli surkea, kun Benitez lähti ja Ranieri tuli tilalle. Valencian kannattas vaihtaa valmentajaa
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

fernando

  • Viestejä: 148
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #4 : 07.09.2005, 17.15.35 »
Tulee olemaan helppoa siihen asti kunnes Barcelona tulee vastaan, jos tulee

Kyllähän muitakin pahoja joukkueita löytyy, esmes Valencia. Tuskin tulee kuin vasta loppupäässä nämä kovimmat.

En usko että Valencia pärjää. Viime kaudella Valencia oli surkea, kun Benitez lähti ja Ranieri tuli tilalle. Valencian kannattas vaihtaa valmentajaa

Uskon että valencia löytyy kauden päätyttyä kolmen kärjestä liigassa. Joukkue on uudistunut viimekaudesta järkevään suuntaan. Ei ole todellakaan helppo nakki...

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #5 : 07.12.2005, 18.27.44 »
Tätäkin ylös..

Eli seuraavan kierroksen pelit pelataan 4. ja 11. tammikuuta otteluparit ovat seuraavat:

Villarreal - Valencia
Celta - Betis
Getafe - Espanyol
Deportivo de la Coruña - Osasuna
Cádiz - Sevilla
Athletic Club - Real Madrid
Zamora - Barcelona
Atlético de Madrid - Zaragoza

"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #6 : 07.12.2005, 18.33.56 »
Tätäkin ylös..

Eli seuraavan kierroksen pelit pelataan 4. ja 11. tammikuuta otteluparit ovat seuraavat:

Villarreal - Valencia
Celta - Betis
Getafe - Espanyol
Deportivo de la Coruña - Osasuna
Cádiz - Sevilla
Athletic Club - Real Madrid
Zamora - Barcelona
Atlético de Madrid - Zaragoza


Toivon voittoa Villarealille,Betikselle,Espanyolille,Deportivolle,Cádizelle,Realille ;) ,Zamoralle ;) ja toiselle Madridin seuralle  :peukku_ylos: Kyllä sää Barca kovaa kyytii ;) Unelma finaali ois BETIS - REAL MADRID minust .
i Hala Madrid !

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #7 : 26.12.2005, 17.41.00 »
Alkaa jo olla aika nostella tätä otsikkoa ylös...

Edessä on siis neljännesvälierät ja uuden, rehellisesti sanoen aika sekavan systeemin mukaan nyt myös loput Primeran suuret seurat ovat mukana Copa del Reyssä. Real Madridin vuosi 2006 alkaakin neljäntenä päivänä San Mamésilla, kun vastassa on vanha ja klassinen vihollinen, Athletic Bilbao. Liigassa syksyllä Madrid voitti nykyisen Javier Clementen miehistön 3-1. Viime kaudella liigassa San Mamésilla Athletic voitti 2-1.

Real Madrid ei ole kansallisilla cup-voitoilla paljoakaan juhlinut viime kausina; viimeksi kuninkaan pokaali löysi tiensä Bernabéulle vuonna '93. Toissa kaudella voitto oli lähellä, mutta Barcelonan Olympiastadionilla pelattu finaali kääntyi lopulta Real Zaragozalle jatkoajalla 3-2, kun varsinainen peliaika oli päättynyt tasan 2-2.
Viime kaudella Madridin jatkosta pudotti Segundassa tämänkin kauden pelaava Real Valladolid - yhteislukemat olivat 1-1, mutta vierasmaali riitti takaamaan jatkoonmenon raitapaidoille.


Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #8 : 26.12.2005, 18.03.42 »
Sanoisin, että Copa del Rey on se mahdollisin pokaali tälle joukkueelle tällä kaudella.. Toisaalta toivon, että näihin peleihin laitettaisiin hieman nuorempi joukkue pelaamaan eli omia junnuja ainakin toiseen peliin.. vai onko vain yksi peli?
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #9 : 28.12.2005, 11.17.50 »
3.1.
20:30 Zamora Club de Fútbol - Fútbol Club Barcelona
22:00 Athletic Club - Real Madrid Club de Fútbol

4.1
20:00 Real Club Celta de Vigo SAD - Real Betis Balompié SAD
20:00 Real Club Deportivo de La Coruña SAD - Club Atlético Osasuna
20:00 Cádiz Club de Fútbol SAD - Sevilla Fútbol Club SAD
20:45 Villarreal Club de Fútbol SAD - Valencia Club de Fútbol SAD
21:00 Club Atlético de Madrid SAD - Real Zaragoza SAD
21:45 Getafe Club de Fútbol SAD - R.C.D. Espanyol de Barcelona SAD

Ja toiset osaottelut pelataan myös, mutta tarkkoja päiviä ei ole vielä päätetty, noin viikon päästä ensimmäisistä kuitenkin.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #10 : 28.12.2005, 12.59.32 »
Mielestäni on kaksi peliä niinkun ennenkin. Itse olen samaa mieltä, että jos eka peli voitetaan +3-0 niin junnut toiseen peliin  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #11 : 02.01.2006, 15.43.00 »
Mielestäni on kaksi peliä niinkun ennenkin. Itse olen samaa mieltä, että jos eka peli voitetaan +3-0 niin junnut toiseen peliin  :peukku_ylos:

Kannattaisi lähteä liikkeelle siitä, että voittaavat otteluparin. Athletic Bilbaon kanssa tuskin kovinkaan helppoa tulee, vaikka seura vähän konttaakin, mutta niin tekee Real Madridkin.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2006, 19.38.57 kirjoittanut Puskas »

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #12 : 02.01.2006, 15.45.45 »
Tulee olemaan helppoa siihen asti kunnes Barcelona tulee vastaan, jos tulee

Ai yhtä helppoa kuin Osasunaa tai Racingia vastaan?

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #13 : 02.01.2006, 20.20.21 »
Ai yhtä helppoa kuin Osasunaa tai Racingia vastaan?
:'(
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #14 : 02.01.2006, 21.28.19 »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #15 : 02.01.2006, 22.27.43 »
Huomenna pelataan kaksi peliä eli Zamora Club de Fútbol - Fútbol Club Barcelona
Athletic Club - Real Madrid Club de Fútbol

Toi peli olis aika pakko voittaa nimittäin tulee vaikeeta jos toi hävitään, toivotaan Realille parasta :peukku_ylos:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #16 : 02.01.2006, 23.53.15 »

Siinäpä siis pelaajalista otteluun. Ja oikean rivin ylin nimi on J.Garcia, eikä P.Garcia joka on pelikiellon takia sivussa. Tuosta listasta putoaa vielä ennen peliä kaksi pelaaja pois, koska penkillä saa olla vain viisi vaihtomiestä. Ja kuulemma Soldadon paikka avauksessa lienee varma  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #17 : 03.01.2006, 07.04.34 »
GRAVESEN KENTÄLLE ! :) Nytkös sitten pelataan yhdellä pivotteella? Vai onko Grava aloituksessa?
i Hala Madrid !

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #18 : 03.01.2006, 13.06.52 »
Tänään on sitten illalla vaikea vierasottelu San Mamesilla tiedossa, josta tasurikin olisi viime aikaisten esitysten valossa ihan hyvä tulos. Vastassa oleva Atletic Bilbao on todellinen "cup joukkue", siitä todisteena 23 Copa del Reyn voittoa(vertaa esim. Real Madrid 17). Olisi todella hienoa saada vuosi alkuun heti hienolla voitolla, ja siihen tietysti myös uskotaan..

Ja Gravesenin luulisi pääsevän avaukseen, kun Ramos Helgueran ollessa poissa siirretään kaiken järjen mukaan takaisin toppariksi. Ja itse toivoisin Balboaa avaukseen, koska mies on ollut aivan loistava niissä otteluissa missä on kentälle päässyt. Soldado on siis ymmärtääkseni varmasti avauksessa.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #19 : 03.01.2006, 14.04.17 »
Real Madridin sivujen mukaan Soldado aloittaa tänään kärjessä toppareina on Mejia ja Ramos pivoteina pelaa Gravesen ja Beckham Bravo korvaa R.Carlosin ja Salgado jatkaa omalla paikallaan.Robinho pelaa Beckhamin normaali paikalla eli keskikentän oikeassa laidassa Baptista pelaa keskellä keskikenttää ja Guti pelaa vasemmassa laidassa, näin siis uutisoi Realmadridin viralliset sivut mutta virheellisiä kokoonpanojahan he ennakkoon yleensä laittavat mutta ajattelin laittaa nämä tänne silti ;)