Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 05/06  (Luettu 72800 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #80 : 13.01.2006, 20.23.33 »
No toihan on perus -Gravesenia ;), eiköhän toi kuitata pukuhuoneessa ihan vaan huumorilla. Tosi hyvä muuten että miestä ei myydä, ainakaan viimeisten huhujen mukaan :peukku_ylos:

On kyllä sekalaista :D toisessa ketjussa mies on lähtemässä toisessa ei :D Olis kyllä aika hyvä että toi kuitataan kopissa huumorilla ei tee nimittäin hyvää joukkueen ilmapiirille.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #81 : 16.01.2006, 10.30.35 »
Itse kyllä veikkaan, että Deportivo ja Valencia ovat todella vahvoilla tämän kauden Copa del Reyssä, koska heillä ei nyt europelejä ole ja molemmilla on laadukas materiaali, joten heillä riittää parhaiten virtaa pelaamaan Copa del Reytä.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #82 : 17.01.2006, 16.23.00 »
Huomenna siis Cupin ottelu Betisiä vastaan...
Marcan antama kokoonpano: Diego López, Casillas, Cicinho, Raúl Bravo, Mejía, Sergio Ramos, Helguera, Diogo, Gravesen, Guti, Beckham, Robinho, Zidane, Baptista, Soldado y Cassano.
Cassanoa sitten odotellaan vaihdosta, voisi kokeilla myös kahdella kärjellä ja yhdellä pivotella, jolloin Soldadokin pääsisi kentälle...
Tässä minun veikkaukseni aloituksesta....

  Cicinho    Helguera    Ramos    Raul Bravo
                Gravesen   Guti
 Beckham                       Robinho
                        Zizou
                     Baptista
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #83 : 17.01.2006, 17.09.12 »


  Cicinho    Helguera    Ramos    Raul Bravo
                Gravesen   Guti
 Beckham                       Robinho
                        Zizou
                     Baptista
Itse laittaisin Baptistan vasemmalle ZZ:n viereen ja Cassano tai Sodado avaukseen.
i Hala Madrid !

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #84 : 18.01.2006, 21.51.21 »
Avaus illan peliin.
Diego López; Cicinho, Sergio Ramos, Helguera, Raúl Bravo; Gravesen, Guti, Diogo, Robinho; Baptista y Soldado.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #85 : 18.01.2006, 21.52.14 »
Moneltas se peli pelataan ::)
i Hala Madrid !

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #86 : 18.01.2006, 21.59.49 »
Moneltas se peli pelataan ::)

22.30 Suomen aikaa

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #87 : 18.01.2006, 22.04.39 »
Onko Cassano penkillä? Vai onko laitettu olenkaan kokoonpanoon ???

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #88 : 18.01.2006, 22.07.50 »
Cassano löytyy kyllä pelaajalistasta, mutta miksi Casillas on poissa? Johtuuko niistä 2 pienestä virheestä Sevilla pelissä?
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #89 : 18.01.2006, 22.13.49 »
Cassano löytyy kyllä pelaajalistasta, mutta miksi Casillas on poissa? Johtuuko niistä 2 pienestä virheestä Sevilla pelissä?

No ei takuulla johdu.. Pitäähän sitä peluttaa 2. molariakin.. Cup-ottelut on hyviä peluutus paikkoja.. Eivätkä ne olleet kovin pahoja virheitä..

"Marcan antama kokoonpano: Diego López, Casillas, Cicinho, Raúl Bravo, Mejía, Sergio Ramos, Helguera, Diogo, Gravesen, Guti, Beckham, Robinho, Zidane, Baptista, Soldado y Cassano." - Striker
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #90 : 18.01.2006, 22.16.06 »
Siis ei todellakaan pahoja virheitä, mutta ajattelin vain. Itse olisin kovasti ihmetellyt jos noista virheistä olisi tullut vaihtopenkkipaikka. Kyllä se 2. molarikin on ihan hyvä. Toivon vaan, että ei tule mitään epäonnistumisia  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #91 : 18.01.2006, 22.18.49 »
Jaa-a nyt pitää Diego Lopezin onnistua, täytyy kyllä sanoo että ei ole täyttä luottoo Lopezille mutta toivotaan että mies pärjää vaikka vähän epäilenkin 

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #92 : 18.01.2006, 22.33.46 »
Jaa-a nyt pitää Diego Lopezin onnistua, täytyy kyllä sanoo että ei ole täyttä luottoo Lopezille mutta toivotaan että mies pärjää vaikka vähän epäilenkin 

Kyllä Lopez pelasi myös Bilbao pelit ja hyvin..

Mielenkiintoinen pelaaja Betisin vasemmalla laidalla.. Nimi on Diego Tardelli, pelannut Brasilian poikamaajoukkueissa ja U-21 vuotiaissa.. Tuli Sevillaan tänä talvena..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #93 : 18.01.2006, 22.36.38 »
Jaa-a nyt pitää Diego Lopezin onnistua, täytyy kyllä sanoo että ei ole täyttä luottoo Lopezille mutta toivotaan että mies pärjää vaikka vähän epäilenkin 

Kyllä Lopez pelasi myös Bilbao pelit ja hyvin..

Mielenkiintoinen pelaaja Betisin vasemmalla laidalla.. Nimi on Diego Tardelli, pelannut Brasilian poikamaajoukkueissa ja U-21 vuotiaissa.. Tuli Sevillaan tänä talvena..

Eikun niin Loepzhan pelaskin niissä Bilbao peleissä nyt vasta tuli mieleen  ;D mutta ei mulla sillonkaan 100prossasta luottoo mieheen ollu.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #94 : 18.01.2006, 22.40.56 »
Guti jatkaa mihin viime pelissä jäi :peukku_ylos: :peukku_ylos:

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #95 : 18.01.2006, 22.42.04 »
Tuliko maali? Realmadridin otteluseuranta näyttää viälä nolla-nollaa  ???

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #96 : 18.01.2006, 22.44.04 »
Ei tullut maalia. Finale mahtoi tarkoittaa Gutin antamaa zippiä puolustuslinjan taakse, josta Robinho pääsi puskemaan, mutta kevyt hipaisu ohjasi pallon ohi maalin.

Pätkii tuo streami :P

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #97 : 18.01.2006, 22.47.53 »
Casillas lämmittelemässä ??? Ei kai Diego Lopezilla tullut mitään loukkaantumista tms?

edit: Taisi tulla, sillä Casillas ottaa verkkareita pois. Harmi homma D. Lopezille :-\
« Viimeksi muokattu: 18.01.2006, 22.49.54 kirjoittanut Petri P »

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #98 : 18.01.2006, 22.49.09 »
Joo Fysio kävi äsken Lopezin jutulla :peukku_alas:

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #99 : 18.01.2006, 22.52.55 »
S.Ramosille keltanen.Toivotaan että Lopez ei loukkaantunut pahasti mutta hyvä että tajusivat ottaa hänet tässä vaiheessa pois :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 18.01.2006, 22.58.00 kirjoittanut RONALDO »