Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87548 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #60 : 12.09.2005, 22.13.21 »
00:00   Lyon v Real Madrid                ESPNStar                  Delayed
00:00   Lyon v Real Madrid                Guangdong Sports   Delayed

Eikös toi nyt tarkoittaa että peli tulee tiistai illalla jälkilähetyksenä puolen yön aikaan. Jos pitää paikkansa niin
tarvii pihistää tulosta illalla ja katsoa peli sitten yöllä.

http://www.boxtobox.co.uk/index.php?day=2

Derrick

  • Viestejä: 58
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #61 : 12.09.2005, 23.24.33 »
00:00   Lyon v Real Madrid                ESPNStar                  Delayed
00:00   Lyon v Real Madrid                Guangdong Sports   Delayed

Eikös toi nyt tarkoittaa että peli tulee tiistai illalla jälkilähetyksenä puolen yön aikaan. Jos pitää paikkansa niin
tarvii pihistää tulosta illalla ja katsoa peli sitten yöllä.

http://www.boxtobox.co.uk/index.php?day=2


Itse olen tehnyt silleen, että jos en ole livenä katsonut peliä niin sitten oon imuttanu sen jälkikäteen bittorrentilla. Tästä on se hyöty että kuvanlaatu on todella paljon parempi ja selostus englanninksi.

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #62 : 12.09.2005, 23.27.46 »
Pitihän tämäkin testata, kun nyt on mahdollista. Toimii :tuoppi:

Olen seuraillut tässä hetken aikaa West Ham-Aston Villa -matsia vallan mainiolla kuvanlaadulla PPLiven kautta "soccer"-kanavalta. Hienoa! :pallo: :peukku_ylos:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #63 : 12.09.2005, 23.43.30 »
Itse olen tehnyt silleen, että jos en ole livenä katsonut peliä niin sitten oon imuttanu sen jälkikäteen bittorrentilla. Tästä on se hyöty että kuvanlaatu on todella paljon parempi ja selostus englanninksi.
Lainaus

Bittorrent on kyllä tuttu, mutta mistä sivuilta oot niitä pelejä löytäny, löytyykö esim. tämän kauden
kaks ekaa peliä jostain?

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #64 : 12.09.2005, 23.55.18 »
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #65 : 13.09.2005, 19.10.31 »
eli siis näkyykö toi tän illan matsi livenä joltain semmoselta kanavalta joka näkyy pplivellä?
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

#10

  • Viestejä: 1359
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #66 : 13.09.2005, 21.22.13 »
PPLive ainaski toimis nyt, eli näkyykö matsia nyt sen kautta.
Vai tarviiko äkkiä asennella joku toinen ohjelma, jolla näkyis?
Nyt tiimihenkeä et päästään kaikki kattoon. =)

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #67 : 13.09.2005, 21.28.42 »
PPLive ainaski toimis nyt, eli näkyykö matsia nyt sen kautta.
Vai tarviiko äkkiä asennella joku toinen ohjelma, jolla näkyis?
Nyt tiimihenkeä et päästään kaikki kattoon. =)
Ei näy PPLiveltä, mutta LiveSports sivuston kautta näkyy! Kuva ei PPLiven tasoa ole ja sivusto vaatii rekisterisöitymisen.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Geely

  • Viestejä: 12
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #68 : 13.09.2005, 21.47.00 »
Kattooks kukaa PPLivee kukaa, pätkiikö muilla? Minkä nopeuksinen netti pitäis olla, että noi näkyis kunnolla?  ???

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #69 : 13.09.2005, 22.05.06 »
Näkyy sittenkin PPLiveltä! This Hong Kong and Taiwan (telecommunication) nimellä http://world.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?url=http%3A%2F%2Fwww.pplive.com%2Fsource.shtml&lp=zh_en sivustolla.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

#10

  • Viestejä: 1359
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #70 : 13.09.2005, 23.05.04 »
Ihan kohtalainen kuva eikä kauhiasti ees pätki.

Geely

  • Viestejä: 12
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #71 : 14.09.2005, 00.57.33 »
Ite en saanu mitään näkymään kunnolla, jatkuvaa pätkimistä, vaikka populaatio näytti 5 tähteä.
Missähän vika?

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #72 : 14.09.2005, 13.33.48 »
sul on hidas yhteys?
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Geely

  • Viestejä: 12
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #73 : 14.09.2005, 15.21.02 »
Mul on nyt toi 512 kbit..  Mikäs ois hyvä nopeus että näkyis kunnolla?

Raul

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #74 : 14.09.2005, 17.06.17 »
2mb/512 on itellä, eikä pätkinyt ainakaan eilen yhtään

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #75 : 15.09.2005, 20.29.44 »
Pistetään jo nyt sunnuntain espanyol ottelusta tämän hetken tietojen mukaan:
19:00CET Espanyol - Real Madrid Guangdong Sports (PPStream, PPlive), Super Soccer (PPlive)
Ja heti perään:
21:00CET Athletico Madrid - Barcelona Super Soccer (PPlive)
En oo vaan aivan varma, että mikä toi Super Soccer on kanavalistassa..
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

d4mn

  • Viestejä: 93
  • iHala Madrid
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #76 : 15.09.2005, 20.42.13 »
Pistetään jo nyt sunnuntain espanyol ottelusta tämän hetken tietojen mukaan:
19:00CET Espanyol - Real Madrid Guangdong Sports (PPStream, PPlive), Super Soccer (PPlive)
Ja heti perään:
21:00CET Athletico Madrid - Barcelona Super Soccer (PPlive)
En oo vaan aivan varma, että mikä toi Super Soccer on kanavalistassa..

Juu, ois kiva kyllä tietää, mikä kanava se on.
"Englantilaiset vaan sattuu osaamaan pallon käsittelyn esim. Joe Cole" - robinho <3

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #77 : 18.09.2005, 16.34.23 »
Onko kellään vieläkään tietoa mikä toi super soccer kanava on. Jos joku löytää niin vois pistää tänne viestiä ennen atletico-barca peliä...kiitos.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #78 : 18.09.2005, 18.57.35 »
Onko kellään vieläkään tietoa mikä toi super soccer kanava on. Jos joku löytää niin vois pistää tänne viestiä ennen atletico-barca peliä...kiitos.
Minun käsittääkseni SuperSocceria ei ole enää PPLivellä, mutta atletico-barca tulee CCTV5:ltä!
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #79 : 18.09.2005, 19.56.00 »
öhhmm.. minuutti matsin alkuun eikä tuolt gdtv-sportsista oo tullu muutaku mainoksia viimeset 10min .. .. . . ???

edit: jeeps.. alkohan se sittenki :P
Se joka toista haukkuu on itte hyvä