Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87511 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Siperia

  • Viestejä: 95
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #120 : 16.10.2005, 19.41.17 »
Niin miten sen saikaan näkymään VLC:n kautta?Ei tuo PPLive suostu näyttämään MEdia playerin kautta.

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #121 : 18.10.2005, 14.56.31 »
Huomisen pelin kanavaa kitooos.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #122 : 18.10.2005, 22.06.56 »
Näkyykö huominen CL matsi jostain

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #123 : 18.10.2005, 23.55.04 »
ilmeisesti ei  :-[

korjatkaa toki jos oon väärässä
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #124 : 19.10.2005, 17.07.21 »
ilmeisesti ei  :-[

korjatkaa toki jos oon väärässä
Ikävä kyllä ei taida olla korjattavaa  :-[
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Derrick

  • Viestejä: 58
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #125 : 23.10.2005, 23.05.32 »
PPliven käyttäjille tiedoksi Real Madrid - Valencia näkyy livenä SHTV kanavalla. Näyttäs toimivan loistavasti! kanava löytyy Channel Lististä.

-edit- Perhana, olin tunnin myöhäs  :-[
« Viimeksi muokattu: 23.10.2005, 23.27.40 kirjoittanut Derrick »

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #126 : 25.10.2005, 16.16.47 »
Mistäs Deportivo peli näkyypi?
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #127 : 25.10.2005, 20.49.37 »
Mistäs Deportivo peli näkyypi?

CCTV5. 
näkyy ainakin pplivellä.
 :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #128 : 26.10.2005, 20.34.33 »
Näkyykö suorana?? Ainakaan boxtobox ei kerro tuosta ottelusta..  ???
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #129 : 26.10.2005, 21.44.20 »
Näkyykö suorana?? Ainakaan boxtobox ei kerro tuosta ottelusta..  ???
pitäis näkyä. Tuo Boxtobox ei aina ole kaikkein luotettavin vaihtoehto katsoa mistä ottelut näkyvät. Tai sanotaan nyt ainakin, että tuolla ei aina näy kaikki mahdolliset kanavat  tai ottelut(sori kun en nyt osaa tuota pointtiani paremmin tuoda esille).

Kuitenkin, tässä muutama hyödyllinen linkki:

http://www.fbtz.com/forum/index.php
vaatii rekiteröitymisen, mutta se kannattaa ehdottomasti tehdä. Oman kokemuksen mukaan kaikkein luotettavimmat tiedot ppliven ja muiden vastaavien lähettämistä otteluista. Sivusto sisältää myös paljon muita herkkuja, suosittelen  :peukku_ylos:

http://footballtvs.com/
Tsekatkaa nyt toikin. Antaa usein suoria linkkejä ilman että vaatii edes mitään ohjelmaa(esim.pplive, sopcast jne.)

EDIT: EI TAIDA SITTENKÄÄN NÄKYÄ SUORANA, VAAN PUOLEN TUNNIN VIIVEELLÄ. PERKELE  :peukku_alas:

EDIT 2: EIHÄN TOSTA OTA VITTU MITÄÄN SELVÄÄ KUN JOKA PAIKASSA ON ERI TIEDOT. EI AUTA MUU KUN TOIVOO PARASTA..
« Viimeksi muokattu: 26.10.2005, 21.57.21 kirjoittanut HannuTouru »
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Derrick

  • Viestejä: 58
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #130 : 26.10.2005, 23.25.52 »
Real Madrid - Deportivo näkyy nyt CCTV5:lla, eli puolen tunnin viive on. suora linkki: pplive://pp2.pplive.com:8000/tracker?source={fa599e52-c6e7-46a6-b7fd-da524ff8a453}&type=udp&chnname=CCTV-5%ef%bc%88%e6%b5%8b%e8%af%953%ef%bc%89&tracker=udp t://pp2.pplive.com:8000;udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp2.pplive.com:8000;

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #131 : 28.10.2005, 13.09.49 »
Eli, hankkiuduin "vihdoin" windowsista eroon ja asensin linuxin. Toimiikos pplive (tai joku muu) linuxissa?
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #132 : 29.10.2005, 20.51.07 »
Tuleeko illan Betis peli cctv 5:ta

Raul

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #133 : 01.11.2005, 21.00.22 »
Ei taida tän illan peliä tulla mistään   :-\

johnnyT

  • Viestejä: 7
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #134 : 01.11.2005, 21.11.42 »
eipä taida. :'( Ei mul oo ainakaan tietoa mut kertokaa ihmeessä joku jos tiedätte ni mä olen ainaki siellä. tietysti asianmukaisin varustein...

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #135 : 01.11.2005, 21.54.14 »
Eipä näkynyt millään sivustolla olevan Rosenborg-Madrid -matsia tarjolla :-\  Itse tyydyn seurailemaan Betis-Chelsea -peliä korvaavana tuotteena..

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #136 : 06.11.2005, 13.42.33 »
Mistäs tulee tänää peli.
Näköjään: 1800 GMT Real Madrid v Real Zaragoza guangdong sports,shanghai sports
« Viimeksi muokattu: 06.11.2005, 13.48.58 kirjoittanut Hartikainen »
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #137 : 06.11.2005, 19.22.25 »
Saisko suoran linkin illan peliin kiitos jos joku jaksais???

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #138 : 19.11.2005, 21.40.25 »
Saisko linkin Klassikkoon
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #139 : 19.11.2005, 21.50.20 »
Eikö Urheilukanava näy??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!