Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87548 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #140 : 19.11.2005, 21.54.41 »
EIII AAAAAHAHAHAAH JOKU PLIIS
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #141 : 19.11.2005, 21.56.02 »
Näyttäs tulevan Guandalong Sportsilta..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #142 : 19.11.2005, 21.56.46 »
Pistä linkki. pliiis :D
i Hala Madrid !

markku

  • Viestejä: 2
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #143 : 21.11.2005, 12.08.18 »
Henkiläkohtaisesti katson kaikki Real Madridin pelit livenä satelliitin kautta .Astra1 kautta näkyy ilmaiseksi Reaid Madrid tv, sekä hispasatin kautta myös ja pelit näkyy suorana sekä päivän mittaan näyttävät paljon myös nauhoitettuja lähetyksiä, mutta selostus on tietysti Espanjan kielinen. Vähälläkin Espanjankielen taidolla kyllä peliä voi seurata ja ainahan kannattaa satsata Espanjankielen opiskeluun samalla kun katselee pelejä:-)

Raul

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #144 : 23.11.2005, 19.31.55 »
Tuleeko tämän illan peli jostain?

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #145 : 23.11.2005, 19.58.08 »
Ei jos tarkotat digiboxin mahdollisuuksia ym. ;D Katsele kun Betis löylyttää Maksa-allasta
i Hala Madrid !

Raul

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #146 : 23.11.2005, 20.05.26 »
Ei jos tarkotat digiboxin mahdollisuuksia ym. ;D Katsele kun Betis löylyttää Maksa-allasta


Vitut mä sellasta paskaa katon. Ja tarkotan kyllä mahdollisuutta katsoa matsia netin kautta. Jos jollain on tietoa/linkkiä niin tänne vaan

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #147 : 23.11.2005, 21.45.20 »
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-1678
tuolta näkyy ranskankielisellä selotuksella ja paskalla laadulla..
näkyy kyllä muualtakin mutta mä en ainakaan saanu niitä ppstream linkkejä toimiin
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #148 : 23.11.2005, 21.54.10 »
PPStream auki ja valitse  ¶«·½ÎÀÊÓ niminen kanava
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #149 : 23.11.2005, 22.28.56 »
ei toi ppstream haluu toimia vaikka hain uuden version netistä..

mut ainaki guti teki maalin  :peukku_ylos:
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #150 : 23.11.2005, 22.34.21 »
http://www.coolstreaming.us/download/CoolstreamingIT0.3.exe

Tuosta kannatta ladata uusi coolstreaming. Todella paljon kanavia  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #151 : 23.11.2005, 22.38.28 »
http://www.coolstreaming.us/download/CoolstreamingIT0.3.exe

Tuosta kannatta ladata uusi coolstreaming. Todella paljon kanavia  :peukku_ylos:

Pistetäänpä testiin. Kiitti linkistä :peukku_ylos: :tuoppi:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #152 : 23.11.2005, 22.51.18 »
En oo vielä itse ehtiny oikein testaamaan tuota uutta Coolstreamingia, mutta siinä pitäis olla Real Madrid TV  :peukku_ylos:

Tosin yhellä keskustelu palstalla sanottiin, että juuri toi Real Madrid TV ei toimi, että ota sitten selvää  :P
Joka tapauksessa vaikutti todella lupaavalta, mitä nyt ehdin vilkaista  :peukku_ylos: :tuoppi:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #153 : 23.11.2005, 22.52.32 »
mä vilkasin vähän enkä ainakaan saanu realmadrid tv:tä toimimaan.. joku italialainen musakanava kyl natsas   8)
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #154 : 24.11.2005, 10.59.32 »
Tosta Real Madrid TV:stä vielä: Ainakin jokin aika sitten sen sai näkymään TV Ants nimisen ohjelman kautta.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #155 : 27.11.2005, 17.22.58 »
Saisko suoraa linkkii Realin tän päiväseen peliin..  :)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #156 : 27.11.2005, 17.39.23 »
Saisko suoraa linkkii Realin tän päiväseen peliin..  :)

CCTV5 , sieltä pitäisi tulla
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #157 : 27.11.2005, 17.41.31 »
Saisko suoraa linkkii Realin tän päiväseen peliin..  :)

CCTV5 , sieltä pitäisi tulla

jostain luin et toi on jälkilähetys..  ???
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #158 : 27.11.2005, 17.42.00 »
Itse yritän ladata tota pplive hommaa.. ja toi boxtobox juttu nii mitkä kellon ajat tos on?!
Mikä toi yks Realmadrid tv on ? mistä semmosen saa toimimaa ? :D
HannuTouru!!!!???? kaiken tietävä..!! ;D ;D
« Viimeksi muokattu: 27.11.2005, 19.59.05 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #159 : 27.11.2005, 20.46.35 »
Niin nyt asensin ohjelman ku painan kanavia niin tulee eteen että sivua ei voi näyttää.  ???  ???
i Hala Madrid !