Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87599 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #160 : 06.12.2005, 21.16.26 »
Tän illan peli ei taida pplivellä näkyä ollenkaan :(
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #161 : 06.12.2005, 21.29.54 »
eipä kai mut tvantsilla pitäis näkyä


tvants://fanshoptv.no-ip.info/tvants/?k=d58b7b439d442164
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #162 : 06.12.2005, 21.31.33 »
eipä kai mut tvantsilla pitäis näkyä


tvants://fanshoptv.no-ip.info/tvants/?k=d58b7b439d442164

Joo, hain just ohjelman. Katsotaan miten meganen näyttää, pplive on ainut mikä allekirjoittaneella on suostunut näkyyn kunnolla.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #163 : 06.12.2005, 21.35.17 »
mul pätkii ihan perkeleesti..  :-\
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #164 : 06.12.2005, 21.41.36 »
http://www.tvmix.net/telesdep2p.html

Ja sitten CHILEVISION nimisen kanavan rivin kohdalta   painatte merkkiä

voipi olla sama linkki kuin Anturin heittämä..
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #165 : 06.12.2005, 21.43.18 »
Pätkii kanssa megasella

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #166 : 06.12.2005, 21.58.29 »
 sop://sop.sopcast.org:29019/channel-4093
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #167 : 06.12.2005, 22.08.18 »
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-4093

Touru mihin pistit ton?
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #168 : 06.12.2005, 22.16.05 »
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-4093

Touru mihin pistit ton?
Kopioi tuo teksti ja sitten pistät sen internet selaimesi osoiteriville jos sitä tarkoitit..
Tai sitten suoraan sinne Sopcast ohjelman osoiteriville.

ei tosin oikein toimi mulla, nyt seurailen pätkivästä TvAntsista
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #169 : 09.12.2005, 18.58.26 »
Pistetäänpä viikonlopun pelin kanavat, kun joku niitä kuitenkin kysyy  ;)

guangdong,shanghai,ubc sport+,super soccer  kanavat ainakin näyttävät ottelun. Ottelu alkaa suomen aikaa sunnuntaina 20.00.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

fernando

  • Viestejä: 148
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #170 : 11.12.2005, 17.21.52 »
Mikä ohjelma noita näyttää? Ei ainakaan ppstream eikä sopcast...

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #171 : 11.12.2005, 17.33.24 »
http://www.tvmix.net/telesdep2p.html#

Kokeilkaa tuon kautta. Sieltä löytyy linkit ainakin guandong sportiin ja super socceriin.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #172 : 11.12.2005, 18.33.51 »
http://www.tvmix.net/telesdep2p.html#

Kokeilkaa tuon kautta. Sieltä löytyy linkit ainakin guandong sportiin ja super socceriin.

Aina ku yritän käynnistää sen kanavan,nii tulee uus sivu ja siel lukee et sivua ei voi näyttää.
i Hala Madrid !

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #173 : 11.12.2005, 19.14.50 »
Tän illan peli tulee ainakin ppStreamista kanavalta ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA. Kannattaa samalla päivittää uusin ppStream, täältä.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #174 : 11.12.2005, 19.30.39 »
Tän illan peli tulee ainakin ppStreamista kanavalta ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA. Kannattaa samalla päivittää uusin ppStream, täältä.
Sivua ei voi näyttää..........
i Hala Madrid !

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #175 : 11.12.2005, 19.32.40 »
No onko uusin ppStream asennettuna?

Joku voisi melkein kirjoittaa streamien katseluoppaan  :peukku_ylos:
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #176 : 11.12.2005, 19.34.36 »
Tän illan peli tulee ainakin ppStreamista kanavalta ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA. Kannattaa samalla päivittää uusin ppStream, täältä.
Sivua ei voi näyttää..........

kopioi se tohon mihin kirjoitetaan osotteet..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

fernando

  • Viestejä: 148
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #177 : 11.12.2005, 22.20.16 »
Tietääkö joku saako tuon ppstreamin jotenkin englanninkieliseksi?

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #178 : 11.12.2005, 22.35.01 »
Tietääkö joku saako tuon ppstreamin jotenkin englanninkieliseksi?
Tähän uuteen versioon en ole vielä perehtynyt, mutta ainakaan vanhaa ei saanut.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #179 : 12.12.2005, 09.17.08 »
Mä en oo kyl muita saannut megasella yhteydellä toimimaan kun sopcastin ja ppliven, tai oon saannu toimiin mutta liian raskasta ollu ja kuva tökkiny tosi paljon. CCTV5 on kyl luotettavin kanava kaikista.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho