Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87548 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #180 : 12.12.2005, 14.33.03 »
Itselläkin on meganen ja PPstream toimii parhaiten ja luotettavimmin. Haluasinkin kysyä niiltä ketkä ovat tuon uuden PPstreamin asentaneet, että kannattaako minunkin siirtyä tuohon uuteen versioon? Uuden version asentaminenhan käsittääkseni vaatii vanhan poistamisen, niin että olisi mukava kuulla onko tuo uusi jotenkin olennaisesti parempi? Vanha nimittäin toimii edelleen hyvin  :)
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

gintonic

  • Viestejä: 42
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #181 : 12.12.2005, 18.17.36 »
ite käytän pp streamia  ja se kyl toimii ihan hyvin. eilinen matsi kyl näkys hyvin :)

fernando

  • Viestejä: 148
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #182 : 12.12.2005, 19.58.41 »
Juu ppstreamilla näkyi kyllä hyvin!  :peukku_ylos: Mutta oli hieman vaikeuksia löytää oikea kanava siitä symbolisekamelskasta...

gintonic

  • Viestejä: 42
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #183 : 12.12.2005, 23.03.41 »
jep kanavan haku on hieman vaikeeta!
 :-\

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #184 : 13.12.2005, 07.11.49 »
Käytättekös te uutta vai vanhaa versiota?
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

gintonic

  • Viestejä: 42
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #185 : 13.12.2005, 10.52.04 »
mulla vissii on se vanha softa luulisin..

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #186 : 16.12.2005, 21.15.13 »
21.00 CET Osasuna - Real Madrid
[Guangdong, Shanghai, UBC Sport +, Super Soccer]


11.00 CET Sao Paolo - Liverpool
[CCTV5, Star Sports, Super Soccer]
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #187 : 18.12.2005, 12.39.39 »
21.00 CET Osasuna - Real Madrid
[Guangdong, ,Shanghai UBC Sport +, Super Soccer]


Jes, pplivellä näkyypi, milläs noi muut näkyy?

www.fbtz.com , laitetaan nyt tämä sivusto vielä kerran

"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #188 : 18.12.2005, 12.46.24 »
Voisko joku sanoo miks aina ku painan jotaa kanavaa ku yritän kattoo netist nii siin lukee et sivua ei voi näyttää.
i Hala Madrid !

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #189 : 18.12.2005, 15.43.35 »
Voisko joku sanoo miks aina ku painan jotaa kanavaa ku yritän kattoo netist nii siin lukee et sivua ei voi näyttää.
Mitä ohjelmaa(PPLive, PPstream jne..) käytät?  Ja mikä versio(esim. PPstream versio  1.00.102)? Ja rekisteröidy www.fbtz.com foorumille jos et ole sitä vielä tehnyt, sieltä löytyy paljon hyödyllistä tietoa.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #190 : 18.12.2005, 16.06.56 »
21.00 CET Osasuna - Real Madrid
[Guangdong, ,Shanghai UBC Sport +, Super Soccer]


Jes, pplivellä näkyypi, milläs noi muut näkyy?

ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA

Tuossa on Shanghai sports PPstreamilla. Eli kopioikaan se tuonne internet selaimen osoite riville..
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #191 : 18.12.2005, 16.15.22 »
Kiitos, Touru!!  :peukku_ylos: :pallo:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #192 : 18.12.2005, 16.49.48 »
Kannatta rekisteröityä  tuonne:
http://www.ione.se/signup.php

Kun olet kirjannut itsesi sisään niin paina tästä linkistä:
http://www.ione.se/content.php?content.307

Tuonne on kerätty kaikki tärkeimmät p2p ohjelmat ja ne voi myös ladata NOPEASTI sivulla näkyvistä linkeistä. Hyödyllinen myös siinä mielessä, että tuonne ilmestyy melko nopeasti ohjelmien uusimmat versiot  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #193 : 19.12.2005, 16.12.00 »
Keskiviikkona Santander peli tulee Guangdong sportilta, laitetaan jo nyt toive suorasta linkistä, kun itse en vaan osaa katsoa niitä mistään?

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #194 : 19.12.2005, 16.36.53 »
Keskiviikkona Santander peli tulee Guangdong sportilta, laitetaan jo nyt toive suorasta linkistä, kun itse en vaan osaa katsoa niitä mistään?
Tässä linkki PPLivelle:
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qGe5pzI2dSpmqmdltvbpurI4OSmmKXR2dOel+ne3tHPyunZntPb1rCeoKCcpOvJ4OSmmKXR2dOdl+ne3tHPyunZntPb1rCdoKCcj+TG3dWpIlkbGzxRPHMxGKqemauXq7fhyuTM1N/a0Ja44N/e3emfoaCfnJzZ2NXZzrPN5ePg3N7G4tXp

Itsellä ainakin toi toimii loistavasti, ei pätki yhtään  :)
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #195 : 19.12.2005, 16.40.47 »
Saisiko saman vielä PPstreamille?
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #196 : 19.12.2005, 16.50.44 »
Saisiko saman vielä PPstreamille?
ppstream://61.152.240.251:10050/GORERXTXMUM35A4QCHCHEEHIT2SZZYBA

 :) :peukku_ylos:

edit. nyt toimii..

edit 2. en onnistunut tekemään linkkiä, kopioikaa tuo teksti osoiteriville
« Viimeksi muokattu: 19.12.2005, 16.54.45 kirjoittanut HannuTouru »
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #197 : 21.12.2005, 21.47.16 »
Ei toimi nuo linkit?

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #198 : 21.12.2005, 22.17.27 »
Ei toimi nuo linkit?
Kopioi ne osoiteriville..   minulla ainakin toimii silloin  ???
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #199 : 27.12.2005, 16.45.57 »
Nyt taitaa toimia uusin Ppsteam tai se minkä Juhana nyt lähetti :D , mut kuinka kauan menee esim. et cctv 5 tulee jotaa?
i Hala Madrid !