Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87595 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #240 : 18.01.2006, 23.07.30 »
´Mun mielestä toi otteluseuranta mikä on Realin sivuilla  niin on ihan jees Eurosportillakin oli ihan hyvä mutta tykkään tosta Realin otteluseurannasta enemmän  ;) Sorry of-topic

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #241 : 19.01.2006, 17.30.17 »
Täytynee tyytyä siis johonkin Eurosportin känäiseen seurantaan... :-[

No jos tarkkoja ollaan, niin tuo livestreami katkesi, mutta siellä oli myös noin puoli tuntia viivästetty hiukan heikompilaatuinen streami samasta ottelusta. Vaan hiukanhan turha tätä on jälkikäteen kertoa :D
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #242 : 19.01.2006, 22.48.53 »
Kiva kun tässä vaiheessa asiasta kerroit... >:( ::) :tuoppi:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #243 : 20.01.2006, 23.39.26 »
23.00 Real Madrid v Cadiz cctv5

ppstream://218.30.69.145:11144/YE3DAKCDUIDS4IP2EMTLKI5QLIVG5VEP

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #244 : 21.01.2006, 19.01.40 »
IHAN v*tun hölmö kysymys, mut eihän tuota ppsteamia tarvi kopioida tost? Finale ?
i Hala Madrid !

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #245 : 21.01.2006, 19.04.48 »
IHAN v*tun hölmö kysymys, mut eihän tuota ppsteamia tarvi kopioida tost? Finale ?
Kyllä sekin pitää kopioida...
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #246 : 21.01.2006, 19.17.43 »
Cctv:tä en pysty käynnistää ppsteamella ja kun laitan ton linkin ni ei tapahu mitää ???  :-\
i Hala Madrid !

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #247 : 21.01.2006, 20.31.17 »
Cctv:tä en pysty käynnistää ppsteamella ja kun laitan ton linkin ni ei tapahu mitää ???  :-\

Kyllä mulla käynnistää cctv5:n tuolla linkillä.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #248 : 21.01.2006, 20.34.52 »
Kun ite en tänään pysty peliä seuraan niin pistäkää sitten raporttia miten Real pelas ;)

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #249 : 21.01.2006, 20.35.32 »
Mullakin oli jotain häikkää ton linkin kanssa(tosin johtunee muista syistä kuin linkistä!), mutta tässä pitäis olla PPLivelle:

synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qGc5pzI2dSpmqmbltvbpuvJ4OS
mmKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCc
pOvJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoKvgzObZqp+bm6TModSa19vZqqicj+TG3dWprLm5xp2ho6iVpaKn
rLm5xqWmmqaYo5bY2N2ioqGkl6eeqZ6dmaiToqGko66VoKCmoaaVoJbg0dvS1a3U3unZ49jN29vi
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #250 : 21.01.2006, 20.39.53 »
V*ttu ku en osaa käyttää näitä nytki toho tulee joku homma play list mut se on tyhjä ? Vai tuleeko siihen joku kun peli alkaa?
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #251 : 21.01.2006, 20.43.55 »
V*ttu ku en osaa käyttää näitä nytki toho tulee joku homma play list mut se on tyhjä ? Vai tuleeko siihen joku kun peli alkaa?

siis lykkäät ton linkin tuohon mis on realmadridfin.net jne. sit pitäis tulla uus ikkuna. hyväksyt sen mitä se ehdottaa ja sitten ohjelman pitäisi aueta. oletko päässyt tuohon asti?? ja palomuuri pois päältä..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #252 : 21.01.2006, 21.19.36 »
ja palomuuri pois päältä..
Tuo ei ole välttämättä pakollista, tai ainakin minulla toimii palomuuri päälläkin..  mutta mihin asti olet ronaldo_90 nyt päässyt vai toimiiko jo?
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #253 : 21.01.2006, 21.34.25 »
Tuo tuohon ylemmäs laittamani linkki PPlivelle näkyi huonosti(pätki yms.), mutta tämä näkyy tällä hetkellä loistavasti:

synacast://09jN1+TK3K3nodyZo9ajoaiS1KfOoKOZqamjlteYoqaZm6ia0aPPnayco9TO5pzI2dSpnaycltvbpuvJ4OSmm
KWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpOv
J4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoKvgzObZqp+bm6TModSa19vZqqicj+TG3dWprLm5xp2hkUNdPRiVo6iV
paKnrLm5xp2ho6eVo6OS1eXMraKdoaSWqamamqaXnqKdobCdoKCco66VoKCS3d7K3dWp0evY5OPUyuj
Klr2pm6iXnqGimaSXo6aam6mYqqifna6fpKOgnbHi


Siellä on juuri menossa  Zaragoza - Athletico Madrid   :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #254 : 21.01.2006, 22.26.06 »
Ei muuten toimi minulla tuo linkki.. sama onglema kuin ronaldo_90..  :-\
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #255 : 21.01.2006, 23.14.59 »
Mun streami hyppäs sitte suoraan 8 minuutin kohdalle mukaan pelitapahtumiin  :peukku_alas:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #256 : 21.01.2006, 23.53.09 »
Mun streami hyppäs sitte suoraan 8 minuutin kohdalle mukaan pelitapahtumiin  :peukku_alas:

CCTV5:lla sama juttu.. Studio-osuus venähti..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #257 : 22.01.2006, 00.07.32 »
Sain pelin näkymään ;)  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #258 : 25.01.2006, 18.10.40 »
Touru iskeppäs linkkiä ruutuun illan matsiin..  ;D tietenkin joku muukin voi laittaa.. :)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #259 : 25.01.2006, 18.36.12 »
Varmaan lähempänä matsia alkaa löytymään linkkiä... tai sitten ei...  mutta muutenkin ottaa päähän kun ekat minuutit saattaapi jäädä näkemättä muiden menojen takia..  :peukku_alas:

Mutta linkkiä vaan tännekin kehiin, jos joltain löytyy...  :tuoppi:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."