Kirjoittaja Aihe: Torinon olympialaiset (jääkiekko)  (Luettu 5696 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« : 06.09.2005, 18.15.30 »
Kuka sinun mielestäsi voittaa? Minun mielestäni Kanada on ylivoimainen ykkönen. Se saisi aikaan ainakin kolme joukkuetta jotka voittaisivat turnauksen
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

d4mn

  • Viestejä: 93
  • iHala Madrid
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #1 : 06.09.2005, 18.39.43 »
Kanada voittaa selvästi. Sehän on lähes sama kysymys, voittaakko brassit andorralaiset. Joukkueessa huokuu taito, kokemus ja varmuus. :peukku_ylos:
"Englantilaiset vaan sattuu osaamaan pallon käsittelyn esim. Joe Cole" - robinho <3

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #2 : 06.09.2005, 18.41.28 »
Känädä voittaa... Joukkueella sekä taitoo että kovuutta. Toisin kuin Suomella.. Toivon tietenkin, että Suomi mitallin nappaa..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #3 : 06.09.2005, 18.49.16 »
Saksa, mä tykkään niitten verkkapuvuista :-*
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #4 : 06.09.2005, 18.54.40 »
Meikä haluais kyllä että Etelä-Amerikasta ja Afrikasta olis joukkueet mukana lätkän MM-kisois.. ;D  :peukku_ylos:
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #5 : 06.09.2005, 19.10.14 »
Saksa, mä tykkään niitten verkkapuvuista :-*
Mun mielest Japanin verkkapuvut on sataamiljoonaa kertaa hienommat  ;).. Tää oli viiminen tällänen viesti..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

d4mn

  • Viestejä: 93
  • iHala Madrid
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #6 : 06.09.2005, 19.10.58 »
Meikä haluais kyllä että Etelä-Amerikasta ja Afrikasta olis joukkueet mukana lätkän MM-kisois.. ;D  :peukku_ylos:

Vois Suomikin Erkan valmennuksella ehkä vaikka Kenian voittaa. ;D
"Englantilaiset vaan sattuu osaamaan pallon käsittelyn esim. Joe Cole" - robinho <3

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #7 : 06.09.2005, 19.27.13 »
Luulenpa, että DDR tulee olemaan vahva lajissa kuin lajissa. Paikallinen jalkapalloseura (Juventus FC) voi antaa itäsaksalaisille vähän uusia dopingtippejä, kyllä lähtee! :peukku_ylos:




Roberto

  • Viestejä: 685
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #8 : 14.09.2005, 20.27.40 »
Mitkäs kisat ne on? Onko kyse siitä kivikaudella keksitystä pelistä, jossa samaan aitaukseen laitetaan 12 homoa kerrallaan, annetaan nuijat käteen ja aletaan nuijia niitä joilla on eri värinen paita päällä?  :peukku_alas:

Kuulin, että kyseisessä lajissa on softcore-sarja Euroopassa ja NHL eli Nautitaan Huumeita Luvallisesti-liiga, jonne kaikkein rohkeimmat nuijamiehet pääsevät.  >:D
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #9 : 14.09.2005, 22.38.03 »
Mitkäs kisat ne on? Onko kyse siitä kivikaudella keksitystä pelistä, jossa samaan aitaukseen laitetaan 12 homoa kerrallaan, annetaan nuijat käteen ja aletaan nuijia niitä joilla on eri värinen paita päällä?  :peukku_alas:

Kuulin, että kyseisessä lajissa on softcore-sarja Euroopassa ja NHL eli Nautitaan Huumeita Luvallisesti-liiga, jonne kaikkein rohkeimmat nuijamiehet pääsevät.  >:D

Että oli hauska..  ::) ???
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Baptista

  • Viestejä: 31
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #10 : 15.09.2005, 07.47.34 »
Kanada tai USA varmaan potin vie .. Suomella tuskin asiaa kärkikahinoihin kun puhutaan Olympia kiekosta  ::)
Vakaa Real fani !

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #11 : 18.09.2005, 14.47.46 »
Mitkäs kisat ne on? Onko kyse siitä kivikaudella keksitystä pelistä, jossa samaan aitaukseen laitetaan 12 homoa kerrallaan, annetaan nuijat käteen ja aletaan nuijia niitä joilla on eri värinen paita päällä?  :peukku_alas:

Kuulin, että kyseisessä lajissa on softcore-sarja Euroopassa ja NHL eli Nautitaan Huumeita Luvallisesti-liiga, jonne kaikkein rohkeimmat nuijamiehet pääsevät.  >:D

Jääkiekko on loistava laji, aivan kuten jalkapallokin
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #12 : 03.01.2006, 00.07.01 »
Kerrankin nimimerkki robinhon kanssa samaa mieltä ;)

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #13 : 03.01.2006, 07.12.31 »
Suomella ihan hyvä joukkue ja jos Tuomo Ruutu pääsee täyteen vauhtiin niin kyllä finaaliin mennään ja siellä hävitään Känädälle. Suomen vahvuus on maalivahdit, mutta ei Lehtonen eikä Kipru ( 2 parasta molsee) pelaa olympialaisissa. Se saattaa sitten olla se ongelma joukkueessa.
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #14 : 03.01.2006, 14.05.01 »
Suomella ihan hyvä joukkue ja jos Tuomo Ruutu pääsee täyteen vauhtiin niin kyllä finaaliin mennään ja siellä hävitään Känädälle. Suomen vahvuus on maalivahdit, mutta ei Lehtonen eikä Kipru ( 2 parasta molsee) pelaa olympialaisissa. Se saattaa sitten olla se ongelma joukkueessa.
Kuinka niin Lehtonen ei tule kisoihin, itse en ole kuullut että ei tulisi. Juurihan Lehtonen on päässyt pelaamaantoivuttuaan loukkaantumisesta. Mutta tuskin kisat kaatuvat kahden maalivahdin ollessa poissa, löytyy siliti tilalle Niittynäki, Toivonen ym. Kunhan Erkka tajuaisi pitää sen Norrenan poissa. Ja kenttäpelaajista löytyy myös jopa änärin parhaita.  :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #15 : 03.01.2006, 14.06.35 »
Kyllä muuten Lehtonen pelaa olympialaisissa! Vai voiko joku väittää vastaan!? :tuoppi:

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #16 : 03.01.2006, 15.44.57 »
Niittymäki on pelannut 2 nollapeliä tänä kautena ja itse pidän tästä pelaajasta  :peukku_ylos:
Nyt hieman tietoa maalivahtitilanteesta: 

 Kun Miikka Kiprusoff päätti kipeytyneen lonkkansa takia jäädä pois Torinon olympiakisojen jääkiekkoturnauksesta, suomalaisten NHL-maalivahtien keskinäinen kilpailu kiristyi rajusti. Nyt neljä suomalaisvahtia pelaa joka ikisen NHL-ottelunsa olympianäyttö mielessä.
 
 
Kiprusoffin avoimeksi jättämää kisapaikkaa kärkkyvät San Josen Vesa Toskala, Bostonin Hannu Toivonen, Edmontonin Jussi Markkanen ja Philadelphian Antero Niittymäki. Suomen maajoukkueen valmennusjohto valitsee jonkun heistä olympiamiehistöön, jossa jo ovat Atlantan Kari Lehtonen ja Ruotsin Linköpingissä pelaava Fredrik Norrena.
 
.---------------------
Siis Norrena on toinen maalivahti ja ANTEEKSI, että väitin et Lehtonen on pois. (Luin kai fiktio tietoa pari päivää sitten, ) :(
Jussi Markkanen on varmaan se varmin vaihtoehto kolmanneksi, mutta mies on ollut aika epävarma. Niittymäkeä toivon 3. ja toivottavasti Norrenan otteet lipeävät harjoitus pelissä niin se tippuu 3. maalivahdiksi. Itse uskon, että jos Lehtonen on täydessä kunnossa niin on melkein varma 1. maalivahdiksi.  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #17 : 03.01.2006, 16.14.57 »
Kuinka niin Lehtonen ei tule kisoihin, itse en ole kuullut että ei tulisi. Juurihan Lehtonen on päässyt pelaamaantoivuttuaan loukkaantumisesta. Mutta tuskin kisat kaatuvat kahden maalivahdin ollessa poissa, löytyy siliti tilalle Niittynäki, Toivonen ym. Kunhan Erkka tajuaisi pitää sen Norrenan poissa. Ja kenttäpelaajista löytyy myös jopa änärin parhaita.  :peukku_ylos:

Kyllä Norrena on Suomen parhaimpia mv, jos otetaan mukaan vain Euroopassa pelaavat.. Kyllä Lehtonen on kisoissa mukana, mutta hieman pienellä pelimäärällä(todella pitkä loukkaantuminen). Ei Suomelta maalivahdit tule loppumaan kesken tulevaisuudessa.. Niittymäki, Toivonen, Lehtonen, Kipper, Toskala, Markkanen, Rask, Lassila ja monia muita huippu veskoja.. Tulevaisuudessa pelaaja materiaali on pienempi kuin nyt, koska jo pari vuotta Nuorten MM-skaboissa on ollut melko huonoja tiimejä..

Hieman Nuorten MM-kisoista.. Suomi voitti Ruotsin jatkoajalla 1-0 ja eteni välieriin Kanadaa vastaan..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #18 : 03.01.2006, 16.23.33 »
Turpiin tulee :(
i Hala Madrid !

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Torinon olympialaiset (jääkiekko)
« Vastaus #19 : 09.01.2006, 17.05.12 »
Florida Panthers nujersi Washington Capitalsin rl-kilpailussa 4-3 Joe Nieuwendykin maalilla. Floridan tehokkain oli kaksi ylivoimamaalia iskenyt Olli Jokinen.

Detroit Red Wings johti NHL-jääkiekkopeliä Dallasia vastaan jo 3-0, mutta Stars nousi suomalaisvoimin 6-3-vierasvoittoon Detroitista.
 
 
Maaliteossa Starsin suomalaisista kunnostautuivat Niklas Hagman (1-3), Jere Lehtinen (2-3 yv, 4-3 yv) ja Niko Kapanen (5-3). Jussi Jokinen kunnostautui kahdella syöttöpisteellä. Kapanen sai maalin lisäksi tilillensä myös yhden syöttöpisteen.


Tästä on hyvä lähteä olympialaisiin, Suurin lupaus Tuomo Ruutu on taas loukkaantunut ja 30 ottelua on ollu poissa tänä kautena.
i Hala Madrid !