Kirjoittaja Aihe: Ronaldon loukkaantuminen  (Luettu 6400 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

#10

  • Viestejä: 1359
Ronaldon loukkaantuminen
« : 18.10.2005, 16.59.41 »
Kyllä nyt korpeaa ja kovasti! Ensin Zidane oli sivussa noin kuukauden ja nyt Ronaldolle samanlainen
kakku. Ronaldo oli vielä hemmetin hyvässä iskussa, paremmassa kuin aikoihin. 7 ottelussa 7 maalia. Teoriassa hän siis oli 38 maalin vauhdissa ja muutenkin maalipörssin voitto olisi ollut tätä menoa
täysin mahdollinen, nyt helvetin Etoo karkaa kuukaudessa ties mihin lukemiin. Lisäksi Realin peli
on kulkenut todella hyvin viimeisissä otteluissa, missä sekä Ronaldo, että Zidane ovat olleet mukana.
Ja Ronaldon apu olisi ollut kyllä varsin tarpeellista myös Mestareiden liigassa. Vitun vittu jos suoraan saa sanoa... Noh, toivottavasti nyt Baptista takoo maaleja viime kauden tahtiin ja Robinho löytää mainion peli vireen peliajan myötä...

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #1 : 18.10.2005, 17.31.24 »
Ronaldon tämän kauden "kiintiöloukkaantuminen" tuli kieltämättä aika pahaan saumaan, sillä pelit alkavat oikeastaan vasta nyt koveta kunnolla: Valencia, Betis...tulee sellaisia putkia jotka täytyy selvittää kunnialla läpi.
Mutta tietysti Madrid ei saa olla liian riippuvainen Ronaldosta, eikä se sitä varmasti myös olekaan. Nyt on vain Raúlin ja ennen kaikkea Baptistan ja Robinhon noustava maalintekijöiksi. Tulivoimaa löytyy siis aivan varmasti.
...ja nyt vaikuttaakin melko hyvältä tuo, että Luxa on sijoittamassa Kastajaa suoraan hyökkäykseen Raúlin vierelle, tai jopa ihan varsinaiseksi piikiksi - saa Peto ruveta tekemään pahoja jälkiä Sevilla-aikojensa tapaan...toivotaan ainakin niin. :peukku_ylos:

Roberto

  • Viestejä: 685
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #2 : 18.10.2005, 17.48.45 »
Näitä sattuu väkisin joskus, mutta plussaa siinä loukkaantumisessa on se, että nyt muutkin pääsevät pelirytmiin kiinni.

Nähtäväksi jää, miten paljon pistepotti karttuu sillä välin kun Rolle vetää punttia ja puree purilaisia. Paha tikki kuitenkin mestaruuttakin ajatellen.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #3 : 18.10.2005, 20.36.41 »
Huonojuttuhan se loukkaantuminen oli mutta onneksi on kohtuullisen laaja pelaajarinki ja Castillastakin löytyy apuja tarvittaessa....Soldado, joka on näyttänyt pystyvänsä maalintekoon.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #4 : 20.10.2005, 13.25.26 »
Ja nyt on sitten Baptistakin sivussa ainakin parisen viikkoa...
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

El Madridista

  • Viestejä: 569
  • El Santiago Bernabeu
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #5 : 20.10.2005, 14.02.12 »
oisko mahollista jos tän topiikin nimi muutettais muotoon "Loukkaantumiset"?
niin tänne vois kirjotella kaikkea muutaki realin pelaajiston loukkaantumisiin liittyvää juttua

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #6 : 20.10.2005, 15.33.51 »
oisko mahollista jos tän topiikin nimi muutettais muotoon "Loukkaantumiset"?
niin tänne vois kirjotella kaikkea muutaki realin pelaajiston loukkaantumisiin liittyvää juttua
Hyvä ehdotus. Kannatetaan  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #7 : 22.10.2005, 09.58.13 »
Juu, hyvä idea. Muutenhan tämä topic on periaatteessa jo kuollut.

kjwp

  • Viestejä: 38
  • ReAl mAdRiD
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #8 : 18.11.2005, 19.55.53 »
Kyllähän Ronaldon loukkaantuminen vähän harmitti mutta onneksi pääsee pelaamaan Barcaa vastaan ;)

Kannatan myös otsikon vaihtoa :peukku_ylos:

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #9 : 18.11.2005, 20.04.00 »
Kyllähän Ronaldon loukkaantuminen vähän harmitti mutta onneksi pääsee pelaamaan Barcaa vastaan ;)

Kannatan myös otsikon vaihtoa :peukku_ylos:
Niin Ronaldoa tullaan tarvitsemaan klassikossa....
Ja "loukkaantumiset" topic on tehty jo ja sinne on kirjoitettukin jo pari sivua tekstiä....
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #10 : 19.11.2005, 10.14.26 »
Erittäin hyvä juttu että saadaan taas miehiä pelikunton Ronaldo,Baptista,Zidane ja Helguera ovat tänään aika varmasti avauskokoonpanossa...Woodgate ja Graveseen puuttuvat minun käsittääkseni

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #11 : 19.11.2005, 11.44.49 »
Ilman Ronaldoa ei hirveän hyvin pelit ole kulkeneet.Baptistakin oli poissa.
Robinholla ei ole vielä paljoa kokemusta Espanjan liigan tasolla ja Raul ei pärjää yksin hyökkäyksessä b- joukkuelaisten kanssa, eli olen tyytyväinen , että Ronaldo pelaa klassikossa
i Hala Madrid !

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #12 : 01.02.2006, 13.59.13 »
Real Madrid coach Juan Roman Lopez Caro showed no favours in an open training session yesterday.

Lopez Caro's tough approach to training is appreciated by Real's galacticos - including Ronaldo, who copped an earful from the coach yesterday.

Lopez Caro is pushing Ronaldo to be fit for Real's clash with Espanyol and during one sprinting drill screamed at him within centimetres of his ears: "C'mon Ronie!"

"You're acting like you're dead - a corpse! Shake yourself out of it and pick things up!"

Ronaldo responded with a broad smile - a perfect display of how Lopez Caro's approach is getting the best out of Real's stars.



haha, You're acting like you're dead - a corpse  ;D ;D
Hyvä et pistää ronaldon hikoileen ja tekeen töitä perkele, luxemburgo on varmaa tuonnu ronaldolle mäkistä aterian ja sanonu et tuu treenaa jos jaksat.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #13 : 01.02.2006, 14.35.06 »
 :traktori:
« Viimeksi muokattu: 21.09.2014, 13.33.05 kirjoittanut RONALDO »

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #14 : 01.02.2006, 14.39.43 »
haha, You're acting like you're dead - a corpse  ;D ;D
Hyvä et pistää ronaldon hikoileen ja tekeen töitä perkele, luxemburgo on varmaa tuonnu ronaldolle mäkistä aterian ja sanonu et tuu treenaa jos jaksat.

Tosta vikasta lauseesta sulle  :keskari:

Joo kiitti , älä ota noin vakavasti  ;) Mut siis toi on vaa hyvä juttu et laittaa starat juoksee ja tekee vähän enemmän töitä, mä en luxemburgon valmennusmetodeista tiedä sen enempää, toi oli vaan hurttia huumoria. 
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #15 : 01.02.2006, 14.42.54 »
Läski mikä läski.

Maailman parhaita silti, ja kohta taas pelikunnossa  :tuoppi:

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #16 : 01.02.2006, 14.51.23 »
 :traktori:
« Viimeksi muokattu: 21.09.2014, 13.33.27 kirjoittanut RONALDO »

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #17 : 01.02.2006, 15.14.42 »
Joo, en jaksa tähän pasteta läskin kuvaa ja ronaldon kuvaa vierekkäin , niissä on suuri ero. Ehkä ronaldo on hiukan jalkapalloilijaksi ylipainoinen (en tiedä ronaldon painoindeksiä eikä mua oikeasti edes kiinnosta paljon kaverilla on painoa), mutta niin kauan kun ronaldo tekee maaleja valkoisissa saa painaa vaikka 200kg ja syödä 3 mäkin mealia päivässä. Mutta siis eihän tämä ole ensimmäisiä kertoja kun ronaldo hyytyilee harjoituksissa ja valmentaja joutuu herättämään, eikä varmasti viimeinen.

Turhaa paskanjauhantaa, toivotaan nyt et Ronaldo tulis äkkiä takaisin ja tekis pirusti maaleja.  ;D ;D
« Viimeksi muokattu: 01.02.2006, 15.20.16 kirjoittanut Hartikainen »
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #18 : 01.02.2006, 16.32.03 »
Ronaldo on kunnossa vieläkin maailman parhaita vaikka iän myötä on loukkaantumisriski kasvanut.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Ronaldon loukkaantuminen
« Vastaus #19 : 01.02.2006, 17.31.05 »
Onhan se vanhan- Ronaldon ja uuden- Ronaldon ero valtava( ;)).. Kun vertaa hänen Barca aikoja nykypäivään.. R9:n nopeus on hiipunut, mutta silti useat pakit jäävät jalkoihin.. Minusta on hyvä, että Ronskul on tota massaa.. vähentää loukkaantumisia (vaikkei siltä aina näytä).. Toisaalta onhan Adriano Euroopaan tulonsa jälkeen kasvanut jokaseen suuntaan..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!