Kirjoittaja Aihe: Football Manager 2006  (Luettu 6083 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

HannuTouru

Football Manager 2006
« : 21.10.2005, 23.25.36 »
Tänään kaiketi ilmestyi kauppoihin. Itse latasin netistä, ja hyvältä vaikutti peli  :peukku_ylos:
Onko kukaan muu hankkinut?
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

KesantoVesa

Re: Football Manager 2006
« Vastaus #1 : 22.10.2005, 09.11.22 »
Patcheja varmaan pitää ahdata peli täyteen ennen kun alkaa pelaamaan. Vai onko tuo edes niin pahasti buginen mitä väitetään?

Royce

• Vieras
« Vastaus #2 : 22.10.2005, 10.16.54 »
Jaa-ah, tänään saan itse hankittua... Mitä demoa ny näppäsin joku vkl sitten niin ei ehkä sittenkään oo tarpeeks parannuksia tehtynä  :(

luisfigo

« Vastaus #3 : 23.10.2005, 05.29.55 »
Pakko kai se on warettaa
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

KesantoVesa

« Vastaus #4 : 25.10.2005, 19.47.10 »
Tänään ostettu, installoitu ja patchi asennettu :peukku_ylos: Paljon ei ole vielä ehtinyt tahkota, mutta oikein hyvältä vaikuttaa. Harppaus vanhasta cm:stä ainakin aikamoinen.

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #5 : 28.10.2005, 13.05.32 »
Ite waretin netistä ja asensin patchin.. Loistava peli kertakaikiaan! Lyonilla alotin ja kivastihan se on mennyt tähän saakka..  :peukku_ylos:

Edistystä on tosiaa tullu melkoisesti edellisiin verrattuna..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Royce

• Vieras
« Vastaus #6 : 29.10.2005, 10.44.15 »
-
« Viimeksi muokattu: 29.10.2005, 16.18.08 kirjoittanut Roiss »

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #7 : 29.10.2005, 16.03.03 »
Kertokaa et mitä uudistuksii on FM 2006 tullu??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

« Vastaus #8 : 27.12.2005, 00.17.07 »
Ketkäs on tätä peliä pelaillu? Voisitte vaikka pistää vähän kertomusta omista peleistänne.

Itse asensin uusimman päivityksen(Patch 6.0.2) ja tarkoitus olis taas aloitella, kun en ole koko peliin vielä kovin paljon ehtinyt tutustua. Joukkue tulee olemaan Real Madrid, HJK, LPS tai sitten joku vähän itselle tuntemattomampi porukka.

Pelailin kyllä pari kautta vanhoilla päivityksillä vieden Real Madridin joka kaudella mestaruuteen, joten ehkä joku hieman haasteelliseempi joukkue on nyt vuorossa. Ajattelin aloittaa Rayon nostamiseen la ligaan, mutta jostain syystä joukkueessa ei saanut olla yhtään ei eu-pelaajaa, ja homma tyssäsi siihen  :peukku_alas:

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #9 : 27.12.2005, 10.52.18 »
Ite oon pelaillu aika paljon, paitsi lähiaikoina jäänyt vähemmälle ku oon innostunut Battlefield 2:sta..

Lyonilla aloitin ensimmäisen pelin ja V.Laquinta oli pirun hyvä hankinta.. Uskomattoman hyvä maalintekijä.. Teki kaikissa kilpailuissa yli maali/peli keskiarvolla..  :peukku_ylos: Parmalla tuli kans pelattua vähän aikaa ja tottakai Realilla piti pelata pari kautta.. Realiin ostanu lähinnä laitureita ja pakkeja, muut osa-alueethan ovat kunnossa...

Ärstyttävintä 2006:ssa on se että pelaajat väsyvät tosi nopeeta! Puolessa välissä kautta osa pelaajista rupee jo itkemään väsymystä, vaikka kuinka rotaatio toimis hyvin.. Onkohan kiinni sitten siitä, että kesätauolla pitäisi treenata kuntoa enemmän..  :-\

HannuTouru

« Vastaus #10 : 27.12.2005, 21.30.06 »
Aloitin sitten Real Madridilla kun en muutakaan keksinyt. Peli on nyt helmikuussa ja kaikissa kilpailuissa ollaan mukana, cupissa jo finaalissa asti. Liigassa vasta toisena pienten vastoin käymisten takia, mutta eiköhän kahden pisteen karkumatkalla oleva Villarreal vielä oteta kiinni. Baptista on ollut melkeinpä koko tähän astisen kauden sivussa alun loukkaantumisen takia, mutta teki juuri paluun edellisessä ottelussa. Isoin hankinta oli Fabio Grosso(8milj.€), muut hankinnat olivat tuntemattomia täytemiehiä.

Haluaisin pitää Castillan secundassa ja olenkin lainaillut heille välillä ykkösjoukkueen pelaajia. Siellä tuntuu olevan vaan valmentajilla homma hukassa, koska lainattuani Zidanea heille, he pistivät ranskalaisen pelaamaan pivotea  ;D :keskari:      Ei, eivät voittaneet sitä ottelua..

Taktiikkana itsellä on 4-4-2 timantilla, joka toimii melko hyvin. Ai niin, voitin Barcan liigan ekassa(ja vielä tähän mennessä ainoassa) kohtaamisessamme Santiago Bernabeulla 4-0  :peukku_ylos: :tuoppi:

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #11 : 27.12.2005, 21.38.05 »
Haluaisin pitää Castillan secundassa ja olenkin lainaillut heille välillä ykkösjoukkueen pelaajia. Siellä tuntuu olevan vaan valmentajilla homma hukassa, koska lainattuani Zidanea heille, he pistivät ranskalaisen pelaamaan pivotea  ;D :keskari:      Ei, eivät voittaneet sitä ottelua..

Mutta eikö FM 2006 voi itse päättää reservijoukkueen taktiikasta?
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

« Vastaus #12 : 27.12.2005, 21.52.07 »

Mutta eikö FM 2006 voi itse päättää reservijoukkueen taktiikasta?
No siis tuon pelisysteemin voi Castillalle päättää, mutta heidän kokoonpanoaan otteluihin ei kaiketi voi päättää. Tai ainakin pistin manager options:sseista Castilllan kohdalle ruksin "control team" kohtaan, mutta en päässyt ohjaamaan niiden otteluita  ???   Voipi olla myös, että en vaan osaa..  ;D

Ja onneks muuten mulla oli autosave kahden viikon välein, koska kun olin jossain helmikuun puolessa välillä mun kone jotenkin sekos ja kaikki  ohjelmat sulkeutu..  saa nähdä monta peliä olin pelannu tallettamisen jälkeen..  :peukku_alas:

pälle

« Vastaus #13 : 28.12.2005, 00.04.23 »
vasta tässä alotellaan. Real Madridilla pelattu 1 harjotusottelu Liverpoolia vastaan. Taktiikkaa vasta haettaessa hävisin 0-2. Hankin heti aluksi Iniestan ja Romarion joka 39 ikävuodellaan tuo hyvin nuoruutta ja taitoa. Jäbän maalinteko ja tekniikka sekä ratkaisut on 20.
« Viimeksi muokattu: 28.12.2005, 10.31.50 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Royce

• Vieras
« Vastaus #14 : 28.12.2005, 18.44.20 »
Pelailtu jokusen matkaa.. Betiksel menos 08-09 kausi ja öh... Lievästi sanottuna tuskanen ylivoimasta, 11 matsia liigassa, maaliero 46-2... Okei on tiimikin kyllä sen mukanen paperilla mut lienee jo parast vaihtaa porukkaa. Bugeja on kyl edelleen tuttu jumalaton määrä

Puhkin

« Vastaus #15 : 28.12.2005, 19.15.39 »
Mites toi sarja konsolipuolella?

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #16 : 29.12.2005, 10.57.47 »
Ite alotin kans toissapäivänä Betiksellä..  :peukku_ylos: Joukkue hyvä siinä mielessä ettei aluksi varsinaisia vahvistuksia tavitse ostaa, mitä nyt hieman parempia vaihtopelaajia.. Rahaakin ei ole kuin €15 milj. Rothen tai Malouda olis tarkoitus ostaa.. Kumman nyt sitten saa halvemmalla Joaquinin aisapariksi..

HannuTouru

« Vastaus #17 : 29.12.2005, 11.21.03 »
Eka kausi RMA:lla takana ja tripla tuli. Aluksi homma näytti huonolta kun olin liigassa vasta toisena ja Castillakin oli tippujan paikalla la segundassa.  Sitten vaihdoin Castillan pelisysteemiä, ja joukkue nousi kauden jälkimmäisellä puoliskolla putoajan paikalta kolmanneksi!!!! Kun lopussa joukkue otti 10 ottelun voittoputken ilman, että lainaisin heille pelaajiani, niin päätin ottaa saman pelisysteemin käyttöön. Tuloksena ensimmäisestä ottelusta 0-4 vierasvoitto Valenciasta..

Nyt kesällä tuli muutama lupaava pakki, mutta suurin kaappaus oli Zlatan, joka tuli suurelta osin Robinhon myynnistä saaduilla rahoilla.
 Zlatanin taidot näyttävät olevan ihan hyvät..: http://img399.imageshack.us/img399/4605/zlatan7wz.jpg
 ::) :peukku_ylos:

Royce

• Vieras
« Vastaus #18 : 29.12.2005, 13.43.44 »
Ite alotin kans toissapäivänä Betiksellä..  :peukku_ylos: Joukkue hyvä siinä mielessä ettei aluksi varsinaisia vahvistuksia tavitse ostaa, mitä nyt hieman parempia vaihtopelaajia.. Rahaakin ei ole kuin €15 milj. Rothen tai Malouda olis tarkoitus ostaa.. Kumman nyt sitten saa halvemmalla Joaquinin aisapariksi..

Pidin Xiscon ekal kaudel Joaquínin parin ja toimi nappiin  :peukku_ylos:
Heinzen nappasin Manust suht halval, PSV:stä Alexin Juaniton pariks... Pari jäbää lens pihal.

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #19 : 29.12.2005, 14.05.28 »
Millasella taktiikalla muuten Roiss pelasit ekat kaudet Betiksellä? Ite alottelen tän kaltasella:

--------GK---------     tai      --------GK--------   
DR--DC--DC--DL-              DR--DC--DC--DL
----DMC--DMC----              ---DMC--DMC---
---------------------              MR-------------ML
AMR---AMC---AML             -------AMC--------
----------SC--------             ---------SC--------

Toppari olis tarkoitus ostaa ja Huth oli target, mut meni sit lainalle Leverkuseniin.. No meri on täynnä kaloja..