Kirjoittaja Aihe: Parsa  (Luettu 91698 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

el Blanco

Re:Parsa
« Vastaus #300 : 21.01.2005, 16.50.10 »
Joo, mullekin tuli mieleen "Alex vs. Arsene" -asetelma Sumusaarilta. Aika ennennäkemätöntä kylläkin. Mut kyllähän ne saa sanoa mielipiteensä ja saavat mysö kommentoida. Eipä tuo nyt paljoa hetkauta... ::)

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #301 : 21.01.2005, 17.02.31 »
Joo tottakai saa sanoa mielipiteensä.. Mut en mä ainakaan lähtis kertomaan et jes ku noi hävis 6-0 ja et me "juhlittiin" joukkueen kaa sitä.. En mä ainakaan tollaselle perusta..

Mut eipä tuo mun maailmaa kaada.. Päinvastoin, Parsan arvo laski mun silmis vielä lisää..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

KesantoVesa

« Vastaus #302 : 21.01.2005, 20.10.51 »
Enpä olis Ronaldinholta uskonut moista, mutta onhan se tiedossa että katalaanit on suuren luokan idiootteja ja ihmiskunnan pohjasakkaa.
Paljon ei kannata hehkuttaa realin tippumista, kun ite tippuivat aikoja sitten jollekin kelvottomalle kyläjoukkueelle. Tuskimpa silloin esim. Raul ja Zidane joivat samppanjaa ja lauloivat barcan tappiota jossain kellarissa.

el Blanco

« Vastaus #303 : 21.01.2005, 20.17.16 »
"katalaanit on suuren luokan idiootteja ja ihmiskunnan pohjasakkaa."

:)

Royce

• Vieras
« Vastaus #304 : 22.01.2005, 10.38.00 »
Jooh, ja nyt on ainaskin selvää, et Ronaldinho on täysin epäurheilijamainen isohampainen hamsteri, jollaista pelleä joku vois pamauttaa nyrkillä kerran pari.

luisfigo

« Vastaus #305 : 22.01.2005, 10.44.07 »
Lapsellisuuden huippu kun Ronaldinho ilmottanut julkisesti että on onnellinen kun Reali tippui Cupista... Ei olis koskaan uskonu..

Samassa tarinassa kerrottiin että lähes kaikki Parsan pelajaat olivat tiedon (Realin tippuminen) saadessaan suorastaan alkaneet juhlimaan..  ???

Aika dorkaa kertoo tollasta lehdistölle... Ei haittaa tippaakaan vaikka Parsan pelaajat olisivat kuinka onnellisia... tyhmää vaan tollasta julistaa ympäri lehdistöä... Tulee mieleen sumusaarten Wenger vs. Ferguson -battle.. Jätin tahallaan sir pois koska käyttäytyy kuin joku fuckin hillbillie...

Lähde: Planetfootball.com
No tuskinpa Realin pelaajatkaan surullisia on jos Barca tippuu/tippuisi jostain cupista. Ja samapa tuo kertovatko he sen lehdistölle, saavatpahan lehdet juttuja :P
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #306 : 22.01.2005, 11.04.46 »
No eivätpä ole varmaan olleet surullisia.. En mä ainakaan ollu.. ;D
Mut mitä tarkotin et lähtee tollasta lausuntoa lehdistölle antaan..

Toisaalta kaikkihan nyt tietää millanen vääristäjä lehdistö on et jos sanot tätä niin lehdes lukee tota...

Roberto

« Vastaus #307 : 28.01.2005, 15.55.43 »
Kyllä ne sinne lehteen jotain aina laittaa vaikka väkisin, koska maassa on futiskulttuuria ja tollaset jutut myy. Toisin on täällä, kun kansaa kiihottaa joku Kärppien jäätappelu Hjalliksen narreja vastaan.  :P
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #308 : 28.01.2005, 16.10.35 »
Laittaahan ne ja vielä kun on noinkin maistuva juttu kuin Realin nöyryyttävä tippuminen ja Real vs. Parsa battle 4-ever... Ronaldinho astu vaan sen dorkan saappaisiin kuka meni möläyttelemään.. Olis uskonu et Etoo sanoo noin..

Roberto

« Vastaus #309 : 28.01.2005, 16.47.00 »
Satutko pelaamaan TOTOA kun käytät "maistuva" sanaa noin usein? Olen kuullut ravimiesten aina puhuvan "maistuvista merkeistä riviä tehdessään?
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

el Blanco

« Vastaus #310 : 28.01.2005, 16.51.23 »
Satutko pelaamaan TOTOA kun käytät "maistuva" sanaa noin usein? Olen kuullut ravimiesten aina puhuvan "maistuvista merkeistä riviä tehdessään?
:D

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #311 : 28.01.2005, 17.08.04 »
En pelaa.. Mut tiedä sitten pelaako työkaverit kun on tarttunu niiltä toi sana...  ;D
« Viimeksi muokattu: 28.01.2005, 17.08.31 kirjoittanut Kärsä (VSA) »

luisfigo

« Vastaus #312 : 28.01.2005, 18.06.27 »
Muahahhahah

el Blanco

« Vastaus #313 : 30.01.2005, 17.37.40 »
Eilisen voittonsa jälkeen Parsa on siis jälleen yhden askeleen lähempänä mestaruutta. Joukkue hankki menneellä viikolla kaksi uutta pelaajaa: kokeneen italotyömyyrän Demetrio Albertinin ja lupaavan argentiinalaishyökkääjän Maxi Lopezin.
Viimeiset pari viikkoa katalaanimediatkin ovat puhuneet Parsan "minikriisistä". Nyt näyttää jo siltä, että mitään "minikriisiä" ei ole enää ja Parsa jatkaa varmoilla otteilla sarjakärkenä. Ronaldinhon tila on taas ollut kiikun kaakun. Parsan peli on selävsti riippuvainen Taikurin osaamisesta ja pelinrakentelusta. Pienet vaivat eivät ole pitäneet brassia poissa kentiltä ja hän pelaa vaikka jokin paikka olisikin kipeänä. Hänen täytyy, muuten Parsan peli ei välttämättä kulje. Ainoaksi uhaksi vuoden vaihteen aikoina Parsan johdolle nimettiin materiaalin kapeus. Loukkaantumiset ovat vaivanneet joukkuetta koko kauden ajan ja muutenkin materiaali on kutistunut merkittävästi. Nyt kahden uuden pelaajan kautta materiaaliin on tullut taas hiukan leveyttä. Albertini on kaikin puolin fiksu hankinta katalaaneilta. Lainasopimus Atalantasta kauden loppuun saakka. Demetriolta löytyy kokemusta ja taitoakin varmasti vielä. Yksi pelaaja lisää keskikentälle siis.
Jos kohtapuolin Parsan otteet eivät ala näyttämään kiikkuvilta niin on jo aika epätoivosta alkaa toivoa liigamestaruutta Madridin suuntaan. Eilen oli taas realistinen sauma toivoa katalaaneille tappiota, mutta kun sitä ei tullut, niin saumat käyvät jälleen vähiin.

luisfigo

« Vastaus #314 : 30.01.2005, 18.27.19 »
Se on Game Over tämän kauden osalta ja pelkään että jos likimain samalla jengillä mennään eteen päin ja Figo lähtee, Joaquinia ei hankita niin edessä on vielä ankeammat ajat

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #315 : 30.01.2005, 19.26.42 »
Ei saatana raveissa ei käy kun mannet.  :D
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Roberto

« Vastaus #316 : 30.01.2005, 23.11.40 »

Käy siellä myös Marco Bjurström, Mikko alatalo ja jääkiekkohomot.

luisfigo

« Vastaus #317 : 31.01.2005, 07.15.13 »
Mannet ymmärtää hyvän päälle
<-----------------------

Royce

• Vieras
« Vastaus #318 : 31.01.2005, 16.04.09 »
Ei Barcan esitys ollut niin hyvä ku tulos antaa näyttää. Sevillalta vietiin pari pilkkua pelitilanteen ollessa 0-0... Alkaa just tällaset hämää

Puhkin

« Vastaus #319 : 31.01.2005, 17.04.15 »
Kaverin kanssa laskettiin että selviä pilkkuja 2 ja yksi epäselvä (=Decon kamppi). Belletille olisin antanut 4 varoitusta jos olisin ollut tuomari.. No tuomarihan sen pelin pilasi.